ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Оксана Субицька

Доповідач:

Оксана Субицька

Галузь:

Фінанси

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

01.12.2022

ВИСНОВКИ КОМІСІЙ
ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 1
Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік

Внесено зміни після засідань постійних комісій


 

ВОЛОДИМИРСЬКА МІСЬКА РАДА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВОСЬМЕ  СКЛИКАННЯ
 РІШЕННЯ

№                                                                      
м. Володимир                         
Про бюджет Володимир-Волинської
міської територіальної громади на 2023 рік                                                       
(код бюджету 0355600000)                             
 
Відповідно до статті 77 Бюджетного кодексу України та пункту 23 частини 1 статті 26  Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Визначити на 2023 рік:

 доходи бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади (без врахування міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів) у сумі 654 824 585 гривень, в тому числі доходи загального фонду бюджету – 648 196 600 гривень та доходи спеціального фонду бюджету – 6 627 985 гривень згідно з додатком 1 до цього рішення;
видатки бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади у сумі 654 824 585 гривень, в тому числі видатки загального фонду бюджету – 624 886 851 гривень та видатки спеціального фонду бюджету – 29 937 734 гривень;
профіцит за загальним фондом бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади у сумі 23 309 749 гривень згідно з додатком 2 до цього рішення;
дефіцит за спеціальним фондом бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади у сумі 23 309 749 гривень згідно з додатком 2 до цього рішення;
оборотний залишок бюджетних коштів  бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади у розмірі 400 000 гривень, що становить 0,06 відсотків видатків загального фонду бюджету, визначених цим пунктом;
резервний фонд бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади у розмірі 4 500 000 гривень, що становить 0,72 відсотки видатків загального фонду бюджету, визначених цим пунктом.
 
2. Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами / підпрограмами згідно з додатком 3 до цього рішення.
 
3. Затвердити на 2023 рік міжбюджетні трансферти згідно з додатком 4 до цього рішення.
 
4. Затвердити на 2023 рік  розподіл коштів бюджету розвитку на здійснення видатків розвитку за об’єктами згідно з додатком  5 до цього рішення.
 
5. Затвердити розподіл витрат бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади на реалізацію місцевих програм у сумі 124 307 103 гривень згідно з додатком  6 до цього рішення.
 
 6. Установити, що у загальному фонді бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік:
 1) до доходів загального фонду бюджету належать доходи, визначені статтею 64 Бюджетного кодексу України та трансферти, визначені Бюджетним кодексом України (крім субвенцій, визначених статтею 691  та статті 71 Бюджетного кодексу України);
2) джерелами формування у частині фінансування є джерела, визначені пунктом 4 частини 1 статті 15 Бюджетного кодексу України.
 
7. Установити, що джерелами формування спеціального фонду бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік:
1) у частині доходів є доходи та трансферти,  визначені статтею 691 Бюджетного кодексу України та трансферти, передбачені Законом України «Про Державний бюджет України на 2023 рік»;
2) у частині фінансування є надходження, визначені пунктом 10 частини 1 статті 71 Бюджетного кодексу України та залишки коштів спеціального фонду.
 
8. Установити, що у 2023 році кошти, отримані до спеціального фонду бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади:
згідно з пунктом 1 частини 1 статті 691 Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів спеціального фонду, спрямовуються на реалізацію заходів, визначених частиною 2 статті 71 Бюджетного кодексу України;
згідно з пунктом 2 частини 1 статті 691 Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів спеціального фонду, спрямовуються на охорону та раціональне використання природних ресурсів;
згідно з пунктами 4 та 41 частини 1 статті 691 Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів спеціального фонду, спрямовуються на реалізацію природоохоронних заходів;
згідно з пунктом 6 частини 1 статті 691 Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів спеціального фонду, спрямовуються на реалізацію заходів, визначених частиною 4 статті 13 Бюджетного кодексу України;
згідно з пунктом 8 частини 1 статті 691 Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів спеціального фонду, спрямовуються на видатки цільового фонду, створеного міською радою;
згідно з пунктом 9 частини 1 статті 691 Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів спеціального фонду, спрямовуються на заходи, визначені надавачами відповідних субвенцій;
згідно з пунктом 11 частини 1 статті 691 Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів спеціального фонду, спрямовуються на надання кредитів з бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади молодим сім'ям та одиноким молодим громадянам на будівництво (реконструкцію) та придбання житла;
згідно з пунктом 12 частини 1 статті 691 Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів спеціального фонду, спрямовуються на реалізацію заходів, визначених пунктом 202 частини 1 статті 91 Бюджетного кодексу України.
 
9. Визначити на 2023 рік відповідно до статті 55 Бюджетного кодексу України захищеними видатками бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади видатки загального фонду на:
-  оплату праці працівників бюджетних установ;
-  нарахування на заробітну плату;
-  придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;
-  забезпечення продуктами харчування;
- оплату комунальних послуг та енергоносіїв;
- поточні трансферти населенню;
- поточні трансферти місцевим бюджетам;
- оплату послуг з охорони комунальних закладів культури;
- оплату енергосервісу.
Установити, що норма цього пункту застосовується з урахуванням вимог пункту 22 Прикінцевих та перехідних положень Бюджетного кодексу України.
 
10. Відповідно до п.8 статті 16 Бюджетного кодексу України дозволити начальнику управління бюджету та фінансів виконавчого комітету міської ради у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України,  здійснювати в межах поточного бюджетного періоду розміщення на конкурсних засадах тимчасово вільних коштів місцевого бюджету на депозитах в установах банків з зарахуванням відсотків за їх користування до загального фонду бюджету.
 
11. Відповідно до статей 43 та 73 Бюджетного кодексу України надати право виконавчому комітету міської ради отримувати у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, позики на покриття тимчасових касових розривів місцевого бюджету, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов'язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду.
 
12. Головним розпорядникам коштів бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади забезпечити виконання норм Бюджетного кодексу України стосовно:
1) затвердження паспортів бюджетних програм протягом 45 днів з дня набрання чинності цим рішенням;
2) здійснення управління бюджетними коштами у межах встановлених бюджетних повноважень та оцінки ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі;
3) забезпеченості доступності інформації про бюджет відповідно до законодавства з урахуванням вимог пункту 22 Прикінцевих та перехідних положень Бюджетного кодексу України;
4) взяття бюджетних зобов’язань та здійснення витрат бюджету з урахуванням вимог чинного бюджетного законодавства;
5) забезпечення у повному обсязі проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, інші енергоносії, комунальні послуги та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами, та укладання договорів за кожним видом відповідних послуг у межах бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисі.
 
13. Відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України надати право виконавчому комітету міської ради за погодженням з постійною комісією з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів проводити зміни до бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік в частині  міжбюджетних трансфертів, а також перерозподіляти видатки загального та спеціального фонду, визначені  головним розпорядникам коштів бюджету цим рішенням, без зміни загального обсягу бюджетних призначень, в тому числі у частині перерозподілу:
1) видатків між бюджетними програмами, в тому числі між витратами загального фонду та бюджету розвитку спеціального фонду бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади;
2) видатків у межах однієї бюджетної програми, в тому числі між витратами загального фонду та бюджету розвитку спеціального фонду бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади;
3) коштів на реалізацію місцевих програм, що фінансуються з бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади;
4) об’єктів, видатки на які проводяться за рахунок коштів бюджету розвитку спеціального фонду бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади.
Установити, що, у разі зміни назв структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради, повноваження головних розпорядників коштів бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади, визначених цим рішенням, передаються структурним підрозділам виконавчого комітету міської ради, які є їх правонаступниками.
Управлінню бюджету та фінансів виконавчого комітету міської ради, органам Державної казначейської служби України, структурним підрозділам виконавчого комітету міської ради після змін назв структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради забезпечити зміни назв головних розпорядників коштів бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади у документах, що використовуються у бюджетному процесі.
Установити, що передача бюджетних призначень від головних розпорядників коштів бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади новоствореним структурним підрозділам виконавчого комітету міської ради у 2023 році здійснюється відповідно до вимог частини 6 статті 23 Бюджетного кодексу України.
 
14. Управлінню бюджету та фінансів виконавчого комітету міської ради у разі змін до чинних нормативно-правових документів Міністерства фінансів України щодо класифікації видатків і кредитування місцевих бюджетів забезпечити врахування відповідних змін при складанні і виконанні розпису бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік та врахувати зміни у  класифікації видатків і кредитування бюджету при поданні пропозицій щодо внесення змін до цього рішення.
 
15. Дане рішення набирає чинності з 01 січня 2023 року.
 
16. Додатки 1-6 до цього рішення є його невід’ємною частиною.
 
17. Організаційно – виконавчому відділу виконавчого комітету міської ради забезпечити опублікування цього рішення в десятиденний строк з дня його прийняття в засобах масової інформації та на офіційному сайті міської ради відповідно до частини четвертої статті 28 Бюджетного кодексу України.
 
18. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань соціально – економічного розвитку, бюджету та фінансів.
  
Міський голова                                                         Ігор ПАЛЬОНКА
Оксана Субицька 38550
 


        
Пояснювальна записка до проекту бюджету
Володимир-Волинської міської територіальної громади
на 2023 рік
 
Відповідно до вимог статті 77 Бюджетного кодексу України місцеві бюджети на відповідний рік мають бути ухвалені у термін до 25 грудня включно.
Проєкт рішення міської ради «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік» підготовлено відповідно до положень Бюджетного кодексу України, Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік».
 Проєкт рішення сформовано з урахуванням Типової форми рішення про місцевий бюджет, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 03.08.2018 № 668 зі змінами, та підходів щодо кодування бюджетних програм, визначених наказом Міністерства фінансів України від 20.09.2017 № 793 зі змінами.
 
Соціально-економічний стан міської територіальної громади
Промисловість.      
До основного кола промислових підприємств Володимир-Волинської міської територіальної громади включено 14 підприємств. У 2021 році таких підприємств було також 14.
         Впродовж 9 місяців 2022 року промисловими підприємствами громади реалізовано продукції на суму 572,5 млн.грн, що на 1,0% (5,8 млн. грн) більше аналогічного періоду минулого року.
За видами економічної діяльності показники обсягів реалізації продукції підприємствами розділились наступним чином: 48,4 % - виробництво меблів, 13,7% - виробництво та транспортування води, теплової енергії, 12,8 % - деревообробна промисловість, 8,6 % - сільське господарство, 5,1 % - виробництво скла і бетону, 4,9 % - харчова промисловість, 4,6 % - легка промисловість, 1,3 % – машинобудування, 0,6 % - збирання безпечних відходів.
За 9 місяців 2022 року спостерігається ріст економічних показників  у порівнянні до 9 місяців 2021 року, а саме:
- обсяг сплачених податків до місцевого бюджету збільшився на 16,5 %;
- середня заробітна плата по промисловості збільшилася на 15,3 %;
- середня заробітна плата в цілому по громаді збільшилася на 13,3 %.
За 9 місяців 2022 року капітальні інвестиції становили 50,3 млн. грн, що на 72,4 млн.грн (59,0 %) менше такого ж періоду 2021 року. Зменшення обсягу капітальних інвестицій пов’язане з фінальним етапом будівництва переробного комплексу ПрАТ «Володимир-Волинська птахофабрика», левова частка фінансування якого була здійснена у 2021 році.
Найбільшу питому вагу серед підприємств, які проводили капітальні інвестиції є ФГ «Євгена Шелепіни», ДП «Володимир-Волинське ЛМГ», КП «Володимиртепло».
Інвестиційна діяльність та міжнародне співробітництво.
   Продовжується робота над створенням індустріального парку «Володимир».
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 08.10.2022 року № 889-р індустріальний парк «Володимир» включений до реєстру індустріальних (промислових) парків України. На сьогоднішній день готуються документи про відкритий конкурс щодо вибору керуючої компанії індустріального парку.
 У зв'язку з вторгненням російського агресора на територію України та знищенням інфраструктурних об'єктів у багатьох областях країни, з метою перевезення бізнесу до більш безпечних регіонів, спільно з представниками бізнесу та власниками нерухомості розроблено буклет "Релокація бізнесу". В якому розміщена інформація про громаду та пропозиції для підприємців по вільним приміщенням та земельним ділянкам із зазначенням їх технічних характеристик. Також зазначена інформація розміщена на офіційному сайті громади у розділі «Релокація бізнесу».
Крім того, інформація з пропозиціями релокації була розіслана більше 500 суб'єктам господарювання, які виявили бажання перевезти свій бізнес на територію Західної України.
   На офіційному сайті міської ради розміщується актуальна інформація про інвестиційно-привабливі об'єкти громади, створено розділ про релокацію бізнесу у громаду.
Також дана інформація поширюється на інвестиційному порталі Волинської області.
    На даний час, в умовах війни продовжується співпраця з містами-партнерами.   Було отримано гуманітарну допомогу та постійну міжнародну підтримку від наших закордонних партнерів: гміни Грубешів (вуйт Томаш Зайонс), міста Грубешів (бурмістр Марта Маєвська), Кентшина (бурмістр Річард Недзьолка), Ленчиці (бурмістр Павел Кулежа), Кентшинського повіту (Міхал Кохановські) та міста Цвікау (бурмістр Констанс Арндт) та багатьох іноземних друзів з Польщі, Литви, Німеччини, Франції та інших держав.
    Започатковані зв’язки з потенційними партнерами м. Влодава, м. Мальборк, м. Слупськ (Польща), м.Расейняй (Литва), м. Ла-Гаренн-Коломб (Франція).  
    Триває реалізація проектів:
1. «Готський шлях: спільна історична реконструкція та віртуальна подорож в минуле» по Програмі «Польща – Білорусь – Україна». Загальна сума витрат становить 350,6 тис.грн .
2. «Разом задля здоров’я та благополуччя жителів Володимира-Волинського та Цвікау» програма NAKOPA в загальній сумі 2 251 680 грн.
3.Проект «Боротьба з пандемією Ковід-19» програма Kommunales Corona – Solidarpaket в загальній сумі 1 510 071 грн,
4.Проєкт «Доступні тренажери у МЦФЗН «Спорт для всіх» від USAID /ГОВЕРЛА – загальною вартістю 896 084 грн.
На  реалізацію проекту Дитячого Фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні отримано та використано кошти в сумі 1 500 000 грн на придбання продуктових наборів для 2000 осіб з числа внутрішньо переміщених громадян, а також інших осіб пільгових категорій.
Торгівля та сфера послуг.  
Мережа закладів торгівлі в громади представлена 14 супермаркетами, 6 торговими центрами, 286 непродовольчими та 154 продовольчими магазинами, трьома ринками, з яких один продовольчий.
Мережа закладів громадського харчування представлена 34 закладами ресторанного господарства.
Мережа закладів побутового обслуговування в місті налічує 70 закладів, в т.ч.: торгово-розважальний центр «7 Я», Дитячий розважальний центр «Baby Boom»,  40 перукарень, 8 станцій технічного обслуговування, 8 автомийок, 1 майстерня по ремонту годинників, 6 майстерень по ремонту взуття, 6 швейних майстерень, 1 суб’єкт господарювання по ремонту побутової техніки.
Грошові доходи населення.
З метою забезпечення дотримання мінімальних гарантій в оплаті праці, належної оплати кваліфікованої роботи, проведення доплат і надбавок, індексації заробітної плати, тощо проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота серед суб’єктів господарської діяльності і найманих працівників щодо мінімальних гарантій в оплаті праці, підвищення заробітної плати, недопущення вирівнювання заробітних плат некваліфікованих і високопрофесійних працівників, скорочення працівників та переведення їх на неповний робочий час.
      Середньомісячна номінальна заробітна плата штатних працівників Володимир-Волинської міської територіальної громади у січні-вересні 2022 року зросла порівняно з початком 2022 року на 1074 грн та становить 12139 грн, що в 1,9 раз вище рівня законодавчо встановленої мінімальної заробітної плати у 2022 році.
       Проводиться моніторинг та контроль за своєчасною виплатою заробітної плати.
       За оперативними даними станом на 1 жовтня 2022 року заборгованість із заробітної плати в порівнянні з вереснем 2022 року зменшилась на 78,3 тис.грн (або майже на 36 %) і становить 140,2 тис.грн.
 
Оцінка виконання доходів бюджету
За січень–листопад 2022 року бюджет міської територіальної громади  за доходами загального фонду (без урахування міжбюджетних трансфертів) виконаний на 182,4 відсотки при плані 512365,0 тис. грн до бюджету міської територіальної громади надійшло 934734,0 тис. грн, додатково отримано 422369,1 тис. грн.
Найбільше перевиконання планових призначень відмічено по  ПДФО понад план отримано 425097,2 тис.грн, або 195,7 % (в т.ч. план ПДФО з грошового забезпечення військовослужбовців перевиконано  на 437966,8 тис. грн., або більше ніж у 2,4 рази), податку на прибуток (+2181,7 грн, або більше ніж у 20 раз), платі за надання адміністративних послуг (+2667,6 тис. грн або більше ніж у 2,1 раз).
У порівнянні з відповідним періодом минулого року власні доходи  загального фонду зросли більше ніж у три рази або на 663034,8 тис. грн. 
   Найбільший ріст  відмічено по податку на доходи фізичних осіб  (+663998,6    тис.грн, або в 4,2 рази, з якого 657248,8 тис.грн за рахунок доходів з грошового забезпечення військовослужбовців), податку на прибуток (+2788,3  тис.      грн), податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (+1080,3 тис. грн, або 138,6 %), платі за надання адміністративних послуг (+2551,6 тис. грн, або в 2,4 рази).
         Проте у 2022 році спостерігався спад поступлень по ряду податків та платежів. Так по акцизному податку надходження зменшились на 606,8 тис.грн, або на 4,7 відсотків, платі за землю (-3312,7 тис.грн, або на 17,8  %), єдиному податку  (-448,0 тис.грн, або на 1,7 %), орендній платі за майно міської комунальної власності (-110,7 тис. грн, або на 9,1 %).
Податкова заборгованість по податках і зборах до міського бюджету станом на  01.11.2022 року  склала 22256,6 тис.грн, та зросла на 5670,6 тис. грн, або 34,2 відсотки до заборгованості на початок року, в основному, за рахунок росту заборгованості по платі за землю, єдиному та акцизному податках.
Найбільшими боржниками є: КЕВ м.Володимира, заборгованість якого склала 5929,9 тис. грн (земельний податок), ПАТ «Володимир-Волинський КМП» - 5832,0 тис. грн (земельний податок) та 56,5 тис.грн (податок на нерухоме майно), ТОВ «ВОГ РІТЕЙЛ»  - 2405,8 тис.грн, ПП «ПРОМ ОІЛ ТРЕЙД» - 453,1 тис. грн (акцизний податок).
           
Доходи бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади
 
Показники дохідної частини бюджету міської територіальної громади на 2023 рік розроблені на основні чинних положень Бюджетного і Податкового кодексів України, Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік», положень нормативно-правових актів міської ради про встановлення місцевих податків і зборів та інших законодавчих актів, що стосуються місцевих бюджетів та міжбюджетних відносин.
         При прогнозуванні дохідної частини бюджету громади на 2023 рік  було враховано основні прогнозні показники економічного та соціального розвитку громади, фактичні поступлення до бюджету громади за три попередні роки, розрахунки податкової служби, профільних відділів та управлінь виконавчого комітету міської ради, розрахунки комунальних підприємств, бюджетні запити головних розпорядників.
На 2023 рік дохідна частина бюджету сформована в загальній сумі 654824,6      тис. грн, в тому числі 648196,6 тис. грн  власні доходи загального фонду, 6628,0 тис. грн. – доходи спеціального фонду.
Основним джерелом надходжень загального фонду є податок на доходи фізичних осіб, питама вага якого становить 87 відсотків і прогнозується у сумі 563804,7 тис.грн.
Прогнозування ПДФО здійснювалось відповідно до податкового законодавства за ставкою 18 відсотків, враховуючи розмір мінімальної заробітної плати з 01.01.2023 - 6700 грн та прожитковий мінімум для працездатних осіб з 01.01.2023 - 2684 грн.
При розрахунку прогнозу надходжень ПДФО із заробітної плати застосовано диференційований підхід до обрахунку надходжень по підприємствах недержавної форми власності та фізичних особах, по бюджетних установах, по ПДФО із грошового забезпечення військовослужбовців, по податку на доходи фізичних осіб за результатами річного декларування та інших доходах.
До місцевого бюджету, як і в 2022 році ПДФО буде надходити на рівні 64% від суми сплаченої платниками за рахунок зменшення нормативу зарахування до державного бюджету.
У порівнянні з очікуваним показником 2022 року, надходження у 2023 році зменшаться на 393137,6 тис. грн, або на 41,1%. При цьому ріст ПДФО із заробітної плати складе 5820,4 тис. грн, або 4,3 %, в той час коли надходження від грошового забезпечення військовослужбовців зменшаться  на 398957,9 тис. грн, або  на 48,8 % .
Прогнозну суму податку на прибуток підприємств комунальної власності до місцевого бюджету на 2023 рік розраховано в сумі 52,1 тис. грн. Розрахунок здійснено з урахуванням збереження умов оподаткування (ставка податку 18 %), на підставі динаміки надходжень за попередні роки. За основу було взято розрахунки підприємств-платників, якими враховано прогнозний фінансовий результат їх діяльності. Відповідно до прогнозу у 2023 році податок сплачуватимуть 5 комунальних підприємств із 9-ти у зв"язку з тим, що фінансовий результат діяльності з урахуванням минулих періодів на підприємстві КП «Володимирводоканал» прогнозується зі збитком, а три підприємства:                КП «УЖК», КП «Троянда» та КП «Володимиртепло» зареєстровано платниками єдиного податку.
 На основі розрахунків ДПС прогнозується надходження рентної плати за користування надрами в сумі 28,8 тис.грн на рівні очікуваного у 2022 році.
Прогнозні надходження акцизного податку на 2023 рік в сумі 24619,5 тис. грн розраховані виходячи з фактичних надходжень в частині акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів  та з урахуванням вимог діючого законодавства щодо спрямування частини акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального в розмірі 13,44 відсотка до бюджетів територіальних громад відповідно до затверджених часток. У 2023 році порівняно з очікуваними надходженнями 2022 року прогнозується ріст надходжень акцизного податку на 12100,8 тис.грн, або 96,7 відсотків за рахунок росту надходжень від роздрібної торгівлі підакцизних товарів (алкоголь, тютюн) на 2713,5 тис.грн, або 24,4% та акцизного податку із ввезеного на митну територію України пального на 9387,7 тис.грн., або в 9,7 раз.
Прогноз надходжень податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки здійснено у розрізі об’єктів житлової та комерційної нерухомостей, юридичних та фізичних осіб, з урахуванням діючих ставок податку, які встановлені рішенням міської ради від 09.07.2021 року № 8/13 та темпів зростання мінімальної заробітної плати в сумі 4 857, 8 тис. грн з ростом 12 відсотків до очікуваних надходжень.
Прогнозний показник плати за землю на 2023 рік становить 19843,7 тис.грн, порівняно із очікуваним показником на 2022 рік, збільшується на 2618,0 тис.грн, або на 15,2 відсотки. Розрахунок прогнозної суми проведено за підсумками фактичних надходжень за попередні роки та за ставками, визначеними рішеннями міської ради від 09.07.2021 року № 8/14 «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку», та від 09.07.2021 року № 8/15 «Про встановлення ставок орендної плати за користування земельними ділянками». Базовими даними для розрахунку є нарахування податку у поточному році. Враховано ріст нормативної грошової оцінки землі у 2023 році у межах міста на 25 %, неплатежі ПАТ «Володимир-Волинський КМП» та пільги надані КЕВ м.Володимир.
 Прогнозні надходження транспортного податку на 2023 рік здійснено на основі розрахунків ДПС в сумі 25,0 тис. грн.
У 2023 році планується отримати 141,5 тис.грн туристичного збору. Ставка збору за кожну добу проживання (ночівлі) становить 0,5 відсотка мінімальної заробітної плати.  При розрахунку поступлень враховано очікуване надходження у 2022 році та ріст мінімальної заробітної плати у 2023 році станом на 01 січня.
Єдиний податок планується в сумі 28717,5 тис. грн з ростом до очікуваних поступлень 2998,0 тис. грн, або 11,7 % за рахунок росту мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму станом на 01.01.2023 року та переходу ряду платників на спрощену систему оподаткування, з урахуванням положень Податкового кодексу України, фактичних надходжень, кількості платників, за ставками, встановленими рішенням Володимир-Волинської міської ради від 09.07.2021 року № 8/12.
Відповідно до розрахунків платників, з урахуванням збереження нормативу відрахування надходження частини чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань, які належать до спільної власності територіальних громад прогнозуються у сумі 37,0 тис. грн. Платниками цього податку у місті є КП «Речовий ринок», КП «Володимир-Волинський містопроект», КП «ІРЦ».
Надходження плати за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів, які надходили у 2022 році не плануються.
Надходження адміністративних штрафів планується на рівні очікуваних поступлень  поточного року в сумі 106,4 тис. грн.
Прогноз плати за надання адміністративних послуг здійснено на основі очікуваних надходжень поточного року з урахуванням розрахунків ЦНАП і планується в сумі 4952,0 тис. грн, з ростом до  очікуваних надходжень 2021 року на 39,1 тис.грн, або 8,2 %.
Надходження від орендної плати за користування майном, що у комунальній власності прогнозуються з урахуванням розрахунків, наданих управлінням містобудування, архітуктури та комунальних ресурсів та становитимуть 840,4 тис. грн, що менше надходжень поточного року на 264,5 тис. грн, або на 23,9 відсотків. Зменшення поступлень відбудеться через зменшення кількості платників у зв"язку із припиненням договорів оренди у ТМО.
По Державному миту у 2023 році прогнозується надходження на рівні очікуваних у 2022 році  в сумі 47,2 тис.грн.
Інші надходження до бюжету міської територіальної громади прогнозуються в сумі 123,0 тис.грн з ростом до очікуваних надходжень 2022 року 1,5 тис.грн, або 1,2 %. Формування цих доходів у 2023 році відбудеться за рахунок плати за користування місцем розташування рекламних засобів, орендної плати під тимчасовими торговельними об"єктами, та інших платежів, які не включено до доходів бюджету.
До спеціального фонду бюджету міської територіальної громади планується отримати 6628,0 тис.грн.
Основним джерелом формування спеціального фонду місцевого бюджету є власні надходження бюджетних установ, що фінансуються з місцевого бюджету питома вага, яких у загальному обсязі надходжень спеціального фонду складає 81,3 відсотки. Їх обсяг на 2023 рік визначено в сумі 5389,3 тис. грн на основі бюджетних запитів головних розпорядників коштів бюджету.
Крім того до спеціального фонду планується отримати 992,9 тис. грн коштів, які формують бюджет розвитку бюджету громади, в тому числі від відчуження майна комунальної власності планується отримати 125,0 тис. грн та від надходжень від продажу земельних ділянок – 867,9 тис. грн. Планування цих надходжень проведено відповідно до розрахунків проведених управлінням містобудування, архітуктури та комунальних ресурсів міськвиконкому. Питома вага цих надходжень становить 15%.
Обсяг цільового фонду міської ради на 2023 рік визначено на основі бюджетного запиту у сумі 142,0 тис. грн, або 2,1 % до загальної суми надходжень спеціального фонду.
            Також планується отримати екологічного податку в сумі 103,8 тис. грн, питома вага якого у надходженнях спеціального фонду становитиме 1,6%. Справляння екологічного податку здійснюється відповідно до розділу VIII Податкового кодексу України. Цей податок включений до складу загальнодержавних податків і зборів, та згідно з пп. 14.1.57 Податкового кодексу України екологічний податок визначено як платіж, що справляється з фактичних обсягів викидів у атмосферне повітря, скидів у водні об'єкти забруднюючих речовин, розміщення відходів.
 
     Витрати бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади
 
Проєкт бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік за витратами складено з урахуванням вимог програмно-цільового бюджетування на підставі поданих головними розпорядниками коштів бюджету бюджетних запитів.
Витрати місцевого бюджету на 2023 рік плануються в загальній сумі 654 824,6 тис.грн, з них на видатки загального фонду – 624 886,9 тис.грн, видатки спеціального фонду  – 29 937,7 тис.грн.
При розрахунку прогнозних видатків на 2023 рік враховано умови ст.77 Бюджетного Кодексу України, а саме необхідність врахування у першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; видатків на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, інші енергоносії, комунальні послуги та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами.
Фонд оплати праці працівників установ і закладів бюджетних галузей за загальним фондом враховує виплати за посадовими окладами, доплати і надбавки обов’язкового характеру, матеріальну допомогу на оздоровлення окремим категоріям працюючих у бюджетній сфері, інші виплати, передбачені чинним законодавством. Розрахунок витрат на заробітну плату працівників бюджетних установ, що утримуються за рахунок коштів місцевого бюджету, проведено на підставі діючих штатних розписів та з врахуванням розміру мінімальної заробітної плати у 2023 році - 6 700 гривень на місяць та посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки у 2023 році - 2 893 гривні. Видатки на оплату праці працівникам органів місцевого самоврядування плануються на рівні 2022 року.
При формуванні проєкту бюджету на 2023 рік видатки на оплату енергоносіїв і комунальних послуг розраховані виходячи з прогнозних лімітів споживання у натуральних показниках на 2023 рік та з урахуванням діючих на момент формування бюджету цін і тарифів.
Витрати на поточне утримання установ та видатки розвитку на 2023 рік передбачені виходячи з обмежених фінансових ресурсів бюджету та з врахуванням потреби забезпечення належного рівня роботи бюджетних закладів та здійснення ними відповідних суспільних функцій на мінімально необхідному рівні.
Аналіз пропонованих обсягів видатків на 2023 рік за бюджетною  класифікацією у порівнянні з попереднім та поточними роками наводиться у додатку.
 
Виконавчий комітет міської ради
         На 2023 рік головному розпоряднику коштів – виконавчому комітету міської ради передбачаються видатки загальним обсягом  26 360,1 тис.грн,  в тому числі по загальному фонду – 26 152,3 тис.грн, спеціальному фонду – 207,8 тис.грн,  з них:

  • За бюджетною програмою «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад» плануються видатки обсягом 19 765,9 тис. грн, з них за рахунок:
- загального фонду 19 759,1 тис. грн, в тому числі на виконання місцевої програми забезпечення депутатської діяльності - 161,7 тис. грн. На оплату праці передбачено 13 363,5 тис. грн. Розрахунки видатків на оплату праці відповідають вимогам чинного законодавства. На оплату енергоносіїв та комунальних послуг передбачено 875,4 тис. грн, що відповідає потребі на  рік відповідно до наданих розрахунків;
- спеціального фонду 6,8 тис. грн, видатки за рахунок власних надходжень бюджетних установ.
  • За бюджетною програмою «Виконання заходів за рахунок цільових фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади і фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування» передбачено 142,0 тис. грн на видатки відповідно до затвердженого порядку використання коштів.
  • За бюджетною програмою «Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування» передбачено 59,4 тис. грн на оплату членських внесків до Асоціацій міст України.
  • За бюджетною програмою «Заходи державної політики з питань дітей та їх соціального захисту» плануються видатки обсягом 56,1 тис. грн.
  • За бюджетною програмою «Утримання та забезпечення діяльності центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді» плануються видатки обсягом 1 104,3 тис. грн. На оплату праці плануються видатки в сумі 813,8 тис. грн. Розрахунки видатків на оплату праці відповідають вимогам чинного законодавства. Видатки на комунальні послуги та енергоносії плануються в сумі 28,2 тис. грн, які відповідають потребі на  рік відповідно до наданих розрахунків. На проведення заходів для центру соціальної служби плануються видатки в сумі 59,7 тис. грн.
  • За бюджетною програмою «Реалізацію програм і заходів в галузі туризму та курортів» плануються видатки по загальному фонду обсягом  1 244,8 тис. грн на реалізацію місцевої програми розвитку туризму у Володимир-Волинській міській територіальній громаді.
  • За бюджетною програмою «Муніципальні формування з охорони громадського порядку» передбачено 2 625,1 тис. грн на утримання муніципальної варти міської ради грн, з них за рахунок:       
- загального фонду - 2 566,1 тис. грн в тому числі на оплату праці передбачено 1 765,4 тис. грн. Розрахунки видатків на оплату праці відповідають вимогам чинного законодавства. На оплату енергоносіїв та комунальних послуг передбачено 103,7 тис. грн, що відповідає потребі на  рік відповідно до наданих розрахунків;
- спеціального фонду (бюджет розвитку) - 59,0 тис. грн (розшифровка по об’єктах у додатку 5 до проекту рішення міської ради).
  • За бюджетною програмою «Заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення» передбачено 60,0 тис. грн на реалізацію місцевої програми матеріально – технічного забезпечення військових частин, Володимир-Волинського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, проведення заходів територіальної оборони та комплектування військових частин, мобілізаційної підготовки і мобілізації в громаді.
  •   За бюджетною програмою «Реалізація програм в галузі сільського господарства» плануються видатки по загальному фонду обсягом 49,0 тис. грн на виконання місцевої програми розвитку агропромислового комплексу Володимир-Волинської міської територіальної громади.
  • За бюджетною програмою «Сприяння розвитку малого та середнього підприємництва» плануються видатки по загальному фонду обсягом 623,5 тис. грн на виконання місцевої програми сприяння розвитку малого і середнього підприємництва Володимир – Волинської міської територіальної  громади, в тому числі 610,2 тис. грн на утримання ФПП «Бізнес-центр» та 13,3 тис. грн для проведення видатків на висвітлення регуляторних актів в пресі.
  • За бюджетною програмою «Інші заходи, пов`язані з економічною діяльністю» на 2023 рік плануються видатки по загальному фонду обсягом 630,0 тис. грн на виконання місцевої програми розвитку міжнародного співробітництва Володимир-Волинської міської територіальної громади.

Відділ охорони здоров`я та медичного забезпечення виконавчого   комітету міської ради

На 2023 рік головному розпоряднику коштів – відділу охорони здоров`я та медичного забезпечення виконавчого комітету міської ради передбачені видатки у загальному обсязі 26 071,2 тис. грн, у тому числі по загальному фонду – 20 971,2 тис. грн, по спеціального фонду – 5 100,0 тис. грн, з них:
  • За бюджетною програмою «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селещах, селах, територіальних громадах» плануються видатки обсягом 1 039,1тис. грн. Видатки на оплату праці становлять 830,0 тис. грн. Розрахунки видатків на оплату праці відповідають вимогам чинного законодавства. Видатки на оплату енергоносіїв та комунальних послуг плануються в 14,2 тис. грн, що відповідає потребі на рік відповідно до наданих розрахунків.
  • За бюджетною програмою «Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню» плануються видатки на реалізацію місцевої програми підтримки та розвитку комунального підприємства «Володимирське територіальне медичне об’єднання» Володимирської міської ради в загальному обсязі 22 028,8 тис. грн, з них по:
- загальному фонду в сумі 19 932,8 тис. грн, в тому числі на оплату комунальних послуг та енергоносіїв - 13 705,2 тис. грн; харчування та придбання медикаментів для військовослужбовців – 3 104,5 тис. грн;
- спеціальному фонду (бюджет розвитку) в сумі 5 100,0 тис. грн (розшифровка по об’єктах у додатку 5 до проекту рішення міської ради);
  • За бюджетною програмою «Стоматологічна допомога населенню» плануються видатки по загальному фонду на реалізацію місцевої програми підтримки та розвитку комунального підприємства «Володимирська стоматологічна поліклініка» Володимирської міської ради в загальному обсязі 513,1 тис. грн, в тому числі на оплату комунальних послуг та енергоносіїв - 365,5 тис. грн, медикаменти для надання послуг військовослужбовцям – 144,0 тис.грн;
  • За бюджетною програмою «Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги» плануються видатки по загальному фонду на реалізацію місцевої програми підтримки та розвитку комунального підприємства «Володимирський центр первинної медичної допомоги» Володимирської міської ради в загальному обсязі 2 490,2 тис. грн, в тому числі на оплату праці з нарахуваннями - 521,5 тис. грн, оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 1 247,8 тис. грн, відшкодування вартості ліків-імуносупресорів (для пацієнтів з трансплантованими органами) – 322,7 тис. грн, придбання спеціального харчування для дітей хворих на фенілкетонурію – 201,8 тис. грн, виробів медичного призначення (калоприймачів та підгузків) – 118,0 тис. грн.
 
Управління соціальної політики виконавчого комітету міської ради
        На 2023 рік головному розпоряднику коштів – управлінню соціальної політики виконавчого комітету міської ради передбачаються видатки у загальному обсязі 35 290,0 тис.грн, в тому числі по загальному фонду – 32 181,2 тис.грн,  спеціальному фонду – 3 108,8 тис.грн з них:
  • За бюджетною програмою «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селещах, селах, територіальних громадах» плануються видатки обсягом 7 816,2 тис. грн.  На оплату праці передбачено 5 887,0 тис. грн. Розрахунки видатків на оплату праці відповідають вимогам чинного законодавства. На оплату енергоносіїв та комунальних послуг передбачено 386,6 тис. грн, що відповідає потребі на рік відповідно до наданих розрахунків.
  • За бюджетною програмою «Інша діяльність у сфері державного управління» передбачені видатки в сумі 0,1 тис. грн на реалізацію місцевої програми забезпечення виконання рішень суду та виконавчих документів.
  • За бюджетною програмою «Надання інших пільг окремим категоріям громадян відповідно до законодавства» плануються видатки обсягом 173,8 тис. грн на реалізацію місцевої програми соціального захисту населення Володимир-Волинської міської територіальної громади.
  • За бюджетною програмою «Надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв’язку» плануються видатки обсягом 104,5 тис. грн на реалізацію місцевої програми соціального захисту населення Володимир-Волинської міської територіальної громади.
  • За бюджетною програмою «Компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян» плануються видатки обсягом 1 365,2 тис. грн на реалізацію місцевої програми соціального захисту населення Володимир-Волинської міської територіальної громади.
  • За бюджетною програмою «Компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян на залізничному транспорті» плануються видатки обсягом 100,0 тис. грн на реалізацію місцевої програми соціального захисту населення Володимир-Волинської міської територіальної громади.
  • За бюджетною програмою «Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв'язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю» плануються видатки для територіального центру соціального обслуговування загальним обсягом 10 834,7 тис. грн, в тому числі з загального фонду 10 225,9 тис. грн та  з спеціального фонду 608,8 тис. грн (за рахунок власних надходжень бюджетних установ). На оплату праці плануються видатки в сумі 7 370,1 тис. грн. Видатки на комунальні послуги та енергоносії плануються в сумі 363,8 тис. грн, які відповідають потребі на  рік відповідно до наданих розрахунків.
  • За бюджетною програмою «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)» плануються видатки обсягом 177,4 тис. грн на реалізацію місцевої програми соціального захисту населення Володимир-Волинської міської територіальної громади.
  • За бюджетною програмою «Надання соціальних гарантій  фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги» плануються видатки обсягом 1 485,5 тис. грн.
  • За бюджетною програмою «Надання фінансової підтримки громадським організаціям ветеранів і осіб з інвалідністю, діяльність яких має соціальну спрямованість» плануються видатки обсягом 83 тис. грн на реалізацію місцевої програми соціального захисту населення Володимир-Волинської міської територіальної громади.
  • За бюджетною програмою «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення» плануються видатки обсягом 13 149,6 тис. грн, в тому числі з загального фонду 10 649,6 тис. грн на реалізацію місцевої програми соціального захисту населення Володимир-Волинської міської територіальної громади  та з спеціального фонду 2 500,0 тис. грн на реалізацію місцевої програми надання матеріальної допомоги для придбання житла учасникам бойових дій в Володимир–Волинській міській територіальній громаді.
 
Управління з гуманітарних питань виконавчого комітету міської ради
        На 2023 рік головному розпоряднику коштів – управлінню з гуманітарних питань виконавчого комітету міської ради передбачені видатки у загальному обсязі    187 208,7 тис.грн,  в тому числі по загальному фонду – 174 614,0 тис.грн,  спеціальному фонду – 12 594,7 тис.грн, з них:
  • За бюджетною програмою «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селещах, селах, територіальних громадах» плануються видатки обсягом 3 028,9 тис. грн. На оплату праці передбачено 2 440,0 тис. грн. Розрахунки видатків на оплату праці відповідають вимогам чинного законодавства.
  •  За бюджетною програмою «Надання дошкільної освіти» передбачені видатки в обсязі 66 471,6 тис.грн, в тому числі за рахунок загального фонду 61 881,1 тис. грн, за рахунок спеціального фонду 4 590,5 тис. грн, з них  видатки бюджету розвитку 1 056,2 тис.грн, власні надходження бюджетних установ 3 534,3 тис.грн. На оплату праці плануються видатки в сумі 36 745,3 тис. грн. Розрахунки видатків на оплату праці відповідають вимогам чинного законодавства. Видатки на комунальні послуги та енергоносії плануються в сумі 6 521,7 тис. грн, які відповідають потребі  відповідно до наданих розрахунків. Видатки на харчування дітей плануються в сумі 6 510,7 тис. грн.
  • За бюджетною програмою «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти » передбачені видатки в обсязі 52 394,9 тис.грн, в тому числі за рахунок загального фонду  48 862,1 тис. грн, за рахунок спеціального фонду 3 532,8 тис. грн, з них видатки бюджету розвитку 3 501,5 тис.грн, власні надходження бюджетних установ 31,3 тис. грн. На оплату праці плануються видатки в сумі  17 427,9 тис. грн. Розрахунки видатків на оплату праці відповідають вимогам чинного законодавства. Видатки на комунальні послуги та енергоносії плануються в сумі  10 212,5 тис. грн, які відповідають потребі  відповідно до наданих розрахунків. Видатки на харчування плануються в сумі 11 939,4 тис. грн.
  • За бюджетною програмою «Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми» передбачені видатки в обсязі 11 168,4 тис.грн, в тому числі за рахунок загального фонду 10 015,8 тис. грн, за рахунок спеціального фонду 1 152,6 тис.грн, з них  видатки бюджету розвитку 800,0 тис.грн, власні надходження бюджетних установ 352,6 тис.грн. На оплату праці  плануються видатки в сумі 7 163,4 тис.грн. Розрахунки видатків на оплату праці відповідають вимогам чинного законодавства. Видатки на комунальні послуги та енергоносії плануються в сумі  1 087,7 тис. грн, які відповідають потребі  відповідно до наданих розрахунків.
  • За бюджетною програмою «Надання спеціалізованої освіти мистецькими школами» передбачені видатки в загальному обсязі 15 688,3 тис.грн, в тому числі за рахунок загального фонду – 15 150,6 тис. грн, за рахунок спеціального фонду – 537,7 тис. грн (власні надходження бюджетних установ). На оплату праці  плануються видатки в сумі  11 785,9 тис. грн. Розрахунки видатків на оплату праці відповідають вимогам чинного законодавства. Видатки на комунальні послуги та енергоносії плануються в сумі  591,1 тис. грн, які відповідають потребі  відповідно до наданих розрахунків.
  • За бюджетною програмою «Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти» передбачені видатки на утримання міжшкільного ресурсного центру, логопедкабінету та централізованої бухгалтерії в загальному обсязі 7 412,0 тис. грн,  в тому числі за рахунок загального фонду -  7 401,5тис. грн, спеціального фонду – 10,5 тис. грн (власні надходження бюджетних установ). На оплату праці плануються видатки в сумі  4 300,9 тис. грн. Розрахунки видатків на оплату праці відповідають вимогам чинного законодавства. Видатки на комунальні послуги та енергоносії плануються в сумі  894,8 тис. грн, які відповідають потребі  відповідно до наданих розрахунків.
  • За бюджетною програмою «Інші програми та заходи у сфері освіти» передбачені видатки по загальному фонду в обсязі  769,5 тис. грн, на реалізацію місцевої програми розвитку освіти міської територіальної громади.
  • За бюджетною програмою «Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів за рахунок коштів місцевого бюджету» передбачені видатки в загальному обсязі  1 185,6 тис. грн. На оплату праці плануються видатки в сумі 738,9 тис. грн. Розрахунки видатків на оплату праці відповідають вимогам чинного законодавства. Видатки на комунальні послуги та енергоносії плануються в сумі 188,1 тис. грн, які відповідають потребі  відповідно до наданих розрахунків.
  • За бюджетною програмою «Забезпечення діяльності центрів професійного розвитку педагогічних працівників» передбачені видатки в загальному обсязі 2 143,4 тис. грн. На оплату праці  плануються видатки в сумі  1 591,7 тис. грн. Розрахунки видатків на оплату праці відповідають вимогам чинного законодавства. Видатки на комунальні послуги та енергоносії плануються в сумі 86,4 тис. грн, які відповідають потребі  відповідно до наданих розрахунків.
  • За бюджетною програмою «Здійснення заходів та реалізація проектів на виконання Державної цільової соціальної програми «Молодь України»» плануються видатки обсягом 171,8 тис. грн на реалізацію місцевої програми розвитку молодіжної політики та спорту у міській територіальній громаді.
  • За бюджетною програмою «Інші заходи та заклади молодіжної політики» плануються видатки обсягом 184,1 тис. грн на реалізацію місцевої програми розвитку молодіжної політики та спорту у міській територіальній громаді.
  • За бюджетною програмою «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення» плануються видатки обсягом 72,4 тис. грн на реалізацію місцевої програми соціального захисту населення Володимир-Волинської міської територіальної громади, в частині надання автомобільних послуг особам з інвалідністю  інклюзивно-ресурсним центром (соціальне таксі).
  • За бюджетною програмою «Забезпечення діяльності бібліотек» передбачені видатки у загальній сумі 3 522,8 тис. грн, з них по загальному фонду – 3 408,0 тис. грн., спеціальному фонду (бюджет розвитку) -  114,8 тис. грн (розшифровка по об’єктах у додатку 5 до проекту рішення міської ради). Видатки на оплату праці становлять 2 037,3 тис. гривень. Розрахунки видатків на оплату праці відповідають вимогам чинного законодавства. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв враховані в сумі 475,1 тис. грн, що відповідає потребі на  рік відповідно до наданих розрахунків.
● За бюджетною програмою «Забезпечення діяльності музеїв і виставок» передбачені видатки по загальному фонду – 1 755,8 тис. грн. Видатки на оплату праці становлять 1 146,5 тис. грн. Розрахунки видатків на оплату праці відповідають вимогам чинного законодавства. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв плануються в сумі 259,0 тис грн, що відповідає потребі на рік відповідно до наданих розрахунків.
● За бюджетною програмою «Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів, центрів дозвілля та інших клубних закладів» передбачені видатки у загальній сумі 5 236,4 тис. грн, з них по загальному фонду – 4 691,4 тис. грн, спеціальному фонду – 545,0 тис. грн, в тому числі власні надходження бюджетних установ - 45,0 тис грн, бюджет розвитку - 500,0 тис.грн (розшифровка по об’єктах бюджету розвитку у додатку 5 до проекту рішення міської ради). Видатки на оплату праці становлять 2 600,7 тис. грн. Розрахунки видатків на оплату праці відповідають вимогам чинного законодавства. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв плануються в сумі 1 355,1 тис. грн, що відповідає потребі на рік відповідно до наданих розрахунків.
● За бюджетною програмою «Інші заходи в галузі культури і мистецтва» передбачені видатки по загальному фонду в сумі 280,7 тис. грн на реалізацію місцевої програми розвитку культури та мистецтва Володимир-Волинської міської територіальної громади.
● За бюджетною програмою «Проведення навчально - тренувальних зборів і змагань з олімпійський видів спорту» передбачені видатки по загальному фонду у сумі 621,4 тис. грн на реалізацію місцевої програми розвитку молодіжної політики та спорту у міській територіальній громаді.
● За бюджетною програмою «Утримання та навчально - тренувальна робота комунальних дитячо – юнацьких спортивних шкіл» передбачені видатки  по загальному фонду у сумі 6 701,2 тис. грн. Видатки на оплату праці становлять 4 696,2 тис. грн. Розрахунки видатків на оплату праці відповідають вимогам чинного законодавства. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв враховані в сумі 312,2 тис. грн, що відповідає потребі на  рік відповідно до наданих розрахунків.
● За бюджетною програмою «Забезпечення діяльності місцевих центрів фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» та проведення фізкультурно – масових заходів серед населення регіону» плануються видатки у загальній сумі 7 499,5 тис. грн,  в тому числі по загальному фонду – 5 888,8 тис. грн, спеціальному фонду -  1 610,7 тис грн, з них власні надходження бюджетних установ – 260,7 тис. грн, видатки бюджету розвитку – 1 350,0 тис. грн (розшифровка по об’єктах бюджету розвитку у додатку 5 до проекту рішення міської ради). Видатки на оплату праці становлять 2 824,5 тис. грн. Розрахунки видатків на оплату праці відповідають вимогам чинного законодавства. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв враховані в сумі 1 996,3 тис. грн, що відповідає потребі на рік відповідно до наданих розрахунків.
● За бюджетною програмою «Підтримка спорту вищих досягнень та організацій, які здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність в регіоні» передбачаються видатки в сумі 400,0 тис. грн на реалізацію місцевої програми розвитку молодіжної політики та спорту у міській територіальній громаді.
● За бюджетною програмою «Проектування, реставрація та охорона пам’яток архітектури» по спеціальному фонду плануються видатки бюджету розвитку у сумі 500,0 тис.  грн (розшифровка по об’єктах у додатку 5 до проекту рішення міської ради).
 
Управління інфраструктури виконавчого комітету міської ради                            
                   На 2023 рік головному розпоряднику коштів – управлінню іфраструктури виконавчого комітету міської ради передбачаються видатки загальним обсягом 54 789,4 тис. грн, в тому числі по загальному фонду – 46 044,0 тис.грн, спеціальному фонду – 8 745,4 тис.грн з них:
  • За бюджетною програмою «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селещах, селах, територіальних громадах» плануються видатки обсягом 3 497,7 тис. грн. На оплату праці передбачено 2 672,0 тис. грн. Розрахунки видатків на оплату праці відповідають вимогам чинного законодавства. На оплату енергоносіїв та комунальних послуг передбачено 97,1 тис. грн, що відповідає потребі на  рік відповідно до наданих розрахунків.
  • За бюджетною програмою «Організація благоустрою населених пунктів» плануються видатки загальним обсягом 37 630,0 тис. грн, в тому числі по загальному фонду - 36 792,5 тис. грн, по спеціальному фонду (бюджету розвитку) - 837,5 тис. грн, з них на виконання:
                 - місцевої програми благоустрою Володимир-Волинської міської територіальної громади по загальному фонду - 33 195,6 тис. грн для  КП «Троянда», КП «Полігон», КП «УЖК» та оплати послуг по кронуванню та зрізанню дерев і поточного ремонту вулично-дорожньої мережі;
                 - місцевої програми безпеки дорожнього руху та безпеки громадян у Володимир - Волинській міській територіальній громаді по загальному фонду – 2 528,8 тис. грн;
                 - місцевої програми регулювання чисельності безпритульних тварин по загальному фонду – 243,1 тис. грн;
 - місцевої програми реформування і розвитку житлово - комунального господарства населених пунктів Володимир – Волинської міської територіальної громади по загальному фонду –  825,0 тис. грн, по спеціальному фонду (бюджет розвитку) – 500,0 тис. грн (розшифровка по об’єктах у додатку 5 до проекту рішення міської ради);
     - комплексної програми охорони навколишнього природного середовища, зелених насаджень, їх збереження і поновлення у Володимир-Волинській міській територіальній громаді по спеціальному фонду (бюджет розвитку)) – 337,5 тис. грн (розшифровка по об’єктах у додатку 5 до проекту рішення міської ради).
  • За бюджетною програмою «Інша діяльність у сфері житлово-комунального господарства» плануються видатки на виконання місцевої програми «Тепла оселя» відшкодування з місцевого бюджету відсотків за кредитами, залученими об’єднаннями співвласників багатоквартирних будинків, які беруть участь у Програмі підтримки енергомодернізації багатоквартирних будинків «ЕНЕРГОДІМ» державної установи «Фонд енергоефективності» по загальному фонду в сумі 2 453,8 тис. грн.
  • За бюджетною програмою «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» плануються видатки на виконання місцевої програми безпеки дорожнього руху та безпеки громадян у  Володимир-Волинській міській територіальній в загальному обсязі 3 500,0 тис. грн, в тому числі по загальному фонду –  3 300,0 тис. грн,  по спеціальному фонду (бюджет розвитку)) – 200,0 тис. грн (розшифровка по об’єктах у додатку 5 до проекту рішення міської ради).
  • За бюджетною програмою «Внески до статутного капіталу суб`єктів господарювання» плануються видатки на виконання місцевої програми реформування і розвитку житлово - комунального господарства населених пунктів Володимир – Волинської міської територіальної громади по спеціальному фонду (бюджет розвитку) в сумі 7 604,1 тис. грн (розшифровка по об’єктах у додатку 5 до проекту рішення міської ради).
  • За бюджетною програмою «Природоохоронні заходи за рахунок цільових фондів» плануються видатки на виконання місцевої комплексної програми охорони навколишнього природного середовища, зелених насаджень, їх збереження і поновлення у Володимир-Волинській міській територіальній громаді по спеціальному фонду в сумі 103,8 тис. грн для покращення гідрологічного режиму та санітарного стану р.Риловиця.
 
Управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів виконавчого комітету міської ради                           
                   На 2023 рік головному розпоряднику коштів – управлінню містобудування, архітектури та комунальних ресурсів виконавчого комітету міської ради передбачаються видатки загальним обсягом 3 753,0 тис. грн, в тому числі по загальному фонду – 3 572,0 тис.грн, спеціальному фонду (бюджет розвитку) – 181,0 тис.грн з них:
  • За бюджетною програмою «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селещах, селах, об`єднаних територіальних громадах» плануються видатки обсягом 3 132,2 тис. грн. На оплату праці передбачено 2 325,0 тис. грн. Розрахунки видатків на оплату праці відповідають вимогам чинного законодавства. На оплату енергоносіїв та комунальних послуг передбачено 82,7 тис. грн, що відповідає потребі на  рік відповідно до наданих розрахунків.
  • За бюджетною програмою «Здійснення заходів із землеустрою» плануються видатки на виконання місцевої програми розвитку земельних відносин у Володимир-Волинській територіальній громаді загальним обсягом 130,0 тис. грн, в тому числі по загальному фонду – 100,0 тис. грн, по спеціальному фонду (бюджет розвитку) – 30,0 тис. грн  (розшифровка по об’єктах у додатку 5 до проекту рішення міської ради).
  • За бюджетною програмою «Розроблення схем планування та забудови територій (містобудівної документації)» плануються видатки на виконання місцевої програми розроблення містобудівної документації Володимир-Волинської міської територіальної громади загальним обсягом 370,8 тис. грн, в тому числі по загальному фонду – 249,8 тис. грн, по спеціальному фонду (бюджет розвитку) - 121,0 тис. грн (розшифровка по об’єктах у додатку 5 до проекту рішення міської ради).
  • За бюджетною програмою «Інша діяльність у сфері дорожнього господарства» плануються видатки на виконання місцевої програми безпеки дорожнього руху та безпеки громадян у  Володимир-Волинській міській територіальній громаді по загальному фонду в сумі 90,0 тис. грн.
  • За бюджетною програмою «Проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки чи права на неї» плануються видатки по спеціальному фонду (бюджет розвитку)  в сумі 30,0 тис. грн.

 
Управління «Центр надання адміністративних послуг»
             На 2023 рік головному розпоряднику коштів – управлінню «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету міської ради передбачаються видатки по загальному фонду за бюджетною програмою «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селещах, селах, об`єднаних територіальних громадах» в сумі 6 277,2 тис.грн. Видатки на оплату праці становлять 4 552,0 тис. грн. Розрахунки на оплату праці відповідають вимогам чинного законодавства. На оплату енергоносіїв та комунальних послуг передбачено 283,5 тис. грн, що відповідає потребі на  рік відповідно до наданих розрахунків.
 
Управління бюджету та фінансів виконавчого комітету міської ради
             На 2023 рік головному розпоряднику коштів – управлінню бюджету та фінансів виконавчого комітету міської ради передбачаються видатки по загальному фонду за бюджетною програмою «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селещах, селах, об`єднаних територіальних громадах» обсягом 4 377,9 тис. грн. На оплату праці передбачено 3 070,0 тис. грн. Розрахунки видатків на оплату праці відповідають вимогам чинного законодавства. На оплату енергоносіїв та комунальних послуг передбачено 414,6 тис. грн, що відповідає потребі на  рік відповідно до наданих розрахунків.
        
Загальномісцеві витрати
ТКПКВК 8700 « Резервний фонд»
У місцевому бюджеті передбачається на 2023 рік резервний фонд для здійснення непередбачених видатків, що не мають постійного характеру в сумі 4 500,0 тис. грн.
                   ТКПКВК 9000 «Міжбюджетні трансферти»
По ТПКВК 9110 на 2023 рік планується перерахування реверсної дотації з бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади до державного бюджету в сумі 305 712,0 тис грн.
По ТПКВК 9770 на 2022 рік планується надання субвенції бюджету Зимнівської сільської територіальної громади в сумі 485,0 тис. грн для утримання у стаціонарному відділенні територіального центру одиноких непрацездатних громадян Володимир-Волинської міської територіальної громади.
 
            18 листопада 2022 року відбулися громадські обговорення проекту бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік.
         24 листопада 2022 року проект бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік розглянуто на засіданні виконавчого комітету міської ради та схвалено рішенням №407.
 
Начальник управління бюджету та фінансів
виконавчого комітету міської ради                                 Оксана СУБИЦЬКА



ВОЛОДИМИРСЬКА МІСЬКА РАДА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВОСЬМЕ  СКЛИКАННЯ
 РІШЕННЯ

м. Володимир                         
Про бюджет Володимир-Волинської
міської територіальної громади на 2023 рік                                                       
(код бюджету 03556000000)                                     
 
Відповідно до статті 77 Бюджетного кодексу України та пункту 23 частини 1 статті 26  Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада
ВИРІШИЛА:
  1. Визначити на 2023 рік:
 доходи бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади (без врахування міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів) у сумі 654 824 585 гривень, в тому числі доходи загального фонду бюджету – 648 196 600 гривень та доходи спеціального фонду бюджету – 6 627 985 гривень згідно з додатком 1 до цього рішення;
видатки бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади у сумі 654 824 585 гривень, в тому числі видатки загального фонду бюджету – 647 974 510 гривень та видатки спеціального фонду бюджету – 6 850 075 гривень;
профіцит за загальним фондом бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади у сумі 222 090 гривень згідно з додатком 2 до цього рішення;
дефіцит за спеціальним фондом бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади у сумі 222 090 гривень згідно з додатком 2 до цього рішення;
оборотний залишок бюджетних коштів  бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади у розмірі 400 000 гривень.
 
2. Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами / підпрограмами згідно з додатком 3 до цього рішення.
 
3. Затвердити на 2023 рік міжбюджетні трансферти згідно з додатком 4 до цього рішення.
 
4. Затвердити на 2023 рік  розподіл коштів бюджету розвитку на здійснення видатків розвитку за об’єктами згідно з додатком  5 до цього рішення.
 
 5. Установити, що у загальному фонді бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік:
 1) до доходів загального фонду бюджету належать доходи, визначені статтею 64 Бюджетного кодексу України та трансферти, визначені Бюджетним кодексом України (крім субвенцій, визначених статтею 691  та статті 71 Бюджетного кодексу України), а також надходження, передбачені статтею 32 Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік »;
2) джерелами формування у частині фінансування є надходження, визначені пунктом 4 частини 1 статті 15 Бюджетного кодексу України.
 
6. Установити, що джерелами формування спеціального фонду бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік:
1) у частині доходів є надходження,  визначені статтею 691 Бюджетного кодексу України, а також надходження, передбачені статтею 29 Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік»;
2) у частині фінансування є надходження, визначені пунктом 10 частини 1 статті 71 Бюджетного кодексу України та залишки коштів спеціального фонду.
 
7. Установити, що у 2023 році кошти, отримані до спеціального фонду бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади:
- згідно з пунктом 1 частини 1 статті 691 Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів спеціального фонду, спрямовуються на реалізацію заходів, визначених частиною 2 статті 71 Бюджетного кодексу України;
- згідно з пунктом 2 частини 1 статті 691 Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів спеціального фонду, спрямовуються на охорону та раціональне використання природних ресурсів;
- згідно з пунктами 4 та 41 частини 1 статті 691 Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів спеціального фонду, спрямовуються на реалізацію природоохоронних заходів;
- згідно з пунктом 6 частини 1 статті 691 Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів спеціального фонду, спрямовуються на реалізацію заходів, визначених частиною 4 статті 13 Бюджетного кодексу України;
- згідно з пунктом 8 частини 1 статті 691 Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів спеціального фонду, спрямовуються на видатки цільового фонду, створеного міською радою;
- згідно з пунктом 9 частини 1 статті 691 Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів спеціального фонду, спрямовуються на заходи, визначені надавачами відповідних субвенцій;
- згідно з пунктом 11 частини 1 статті 691 Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів спеціального фонду, спрямовуються на надання кредитів з бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади молодим сім'ям та одиноким молодим громадянам на будівництво (реконструкцію) та придбання житла.
8. Визначити на 2023 рік відповідно до статті 55 Бюджетного кодексу України захищеними видатками бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади видатки загального фонду на:
-  оплату праці працівників бюджетних установ;
-  нарахування на заробітну плату;
-  придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;
-  забезпечення продуктами харчування;
- оплату комунальних послуг та енергоносіїв;
- поточні трансферти населенню;
- поточні трансферти місцевим бюджетам;
- оплату послуг з охорони комунальних закладів культури.
 
9. Відповідно до п.8 статті 16 Бюджетного кодексу України дозволити начальнику управління бюджету та фінансів виконавчого комітету міської ради у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України,  здійснювати в межах поточного бюджетного періоду розміщення на конкурсних засадах тимчасово вільних коштів місцевого бюджету на депозитах в установах банків з зарахуванням відсотків за їх користування до загального фонду бюджету.
 
10. Відповідно до статей 43 та 73 Бюджетного кодексу України надати право виконавчому комітету міської ради отримувати у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, позики на покриття тимчасових касових розривів місцевого бюджету, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов'язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду.
 
11. Головним розпорядникам коштів бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади забезпечити виконання норм Бюджетного кодексу України стосовно:
1) затвердження паспортів бюджетних програм протягом 45 днів з дня набрання чинності цим рішенням;
2) здійснення управління бюджетними коштами у межах встановлених бюджетних повноважень та оцінки ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі;
3) забезпеченості доступності інформації про бюджет відповідно до законодавства, а саме:
- здійснення публічного представлення та публікації інформації про бюджет за бюджетними програмами та показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені цим рішенням, відповідно до вимог та за формою, встановленими Міністерством фінансів України, до 15 березня 2024 року;
- опублікування паспортів бюджетних програм у триденний строк з дня затвердження таких документів.
4) взяття бюджетних зобов’язань та здійснення витрат бюджету з урахуванням вимог чинного бюджетного законодавства;
5) забезпечення у повному обсязі проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, інші енергоносії, комунальні послуги та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами, та укладання договорів за кожним видом енергоносіїв у межах бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисі.
 
12. Відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України надати право виконавчому комітету міської ради за погодженням з постійною комісією з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів проводити зміни до бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік в частині  міжбюджетних трансфертів, а також перерозподіляти видатки загального та спеціального фонду, визначені  головним розпорядникам коштів бюджету цим рішенням, без зміни загального обсягу бюджетних призначень, в тому числі у частині перерозподілу:
1) видатків між бюджетними програмами, в тому числі між витратами загального фонду та бюджету розвитку спеціального фонду бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади;
2) видатків у межах однієї бюджетної програми, в тому числі між витратами загального фонду та бюджету розвитку спеціального фонду бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади;
3) коштів на реалізацію місцевих програм, що фінансуються з бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади;
4) об’єктів, видатки на які проводяться за рахунок коштів бюджету розвитку спеціального фонду бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади.
Установити, що, у разі зміни назв структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради, повноваження головних розпорядників коштів бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади, визначених цим рішенням, передаються структурним підрозділам виконавчого комітету міської ради, які є їх правонаступниками.
Управлінню бюджету та фінансів виконавчого комітету міської ради, органам Державної казначейської служби України, структурним підрозділам виконавчого комітету міської ради після змін назв структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради забезпечити зміни назв головних розпорядників коштів бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади у документах, що використовуються у бюджетному процесі.
Установити, що передача бюджетних призначень від головних розпорядників коштів бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади новоствореним структурним підрозділам виконавчого комітету міської ради у 2023 році здійснюється відповідно до вимог частини 6 статті 23 Бюджетного кодексу України.
 
13. Управлінню бюджету та фінансів виконавчого комітету міської ради у разі змін до чинних нормативно-правових документів Міністерства фінансів України щодо класифікації видатків і кредитування місцевих бюджетів забезпечити врахування відповідних змін при складанні і виконанні розпису бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік та врахувати зміни у  класифікації видатків і кредитування бюджету при поданні пропозицій щодо внесення змін до цього рішення.
 
14. Дане рішення набирає чинності з 01 січня 2023 року.
 
15. Додатки 1-5 до цього рішення є його невід’ємною частиною.
 
16. Організаційно – виконавчому відділу виконавчого комітету міської ради забезпечити опублікування цього рішення в десятиденний строк з дня його прийняття в засобах масової інформації та на офіційному сайті міської ради відповідно до частини четвертої статті 28 Бюджетного кодексу України.
 
17. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань соціально – економічного розвитку, бюджету та фінансів.
  
Міський голова                                                         Ігор ПАЛЬОНКА
Оксана Субицька 38550

Пояснювальна записка
до проекту рішення Володимирської міської ради  „Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік”
 
Проект рішення розроблений на підставі положень розділу ІІІ Бюджетного кодексу України, пункту 23 частини 1 статті 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” та з урахуванням основних положень Закону України «Про державний бюджет України на 2023 рік».
З матеріалами щодо формування бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік можливо ознайомитись на офіційному сайті міської ради за посиланням: https://volodymyrrada.gov.ua/miskyj-byudzhet/byudzhetnyj-kalendar/
 
 
Начальник управління бюджету та фінансів
виконавчого комітету міської ради                                                       Оксана СУБИЦЬКА

ДОДАТКИ

1 20-1 Додаток 2 Фінансування на 2023 рік.pdf Переглянути
2 20-1 Додаток 1 Доходи 2023 рік.pdf Переглянути
3 20-1 Додаток 4 Трансферти на 2023 рік.pdf Переглянути
4 20-1 Додаток 3 Видатки на 2023 рік.pdf Переглянути
5 20-1 Додаток 5 Видатки бюджету розвитку на 2023.pdf Переглянути
6 20-1 Доходи 2021_2022_ 2023.pdf Переглянути
7 20-1 Порівняння бюджетів 2021_2022_2023.pdf Переглянути
8 20-1 Проект рішення.pdf Переглянути
9 20-1 Додаток 1 після комісій.pdf Переглянути
10 20-1 Додаток 3 після комісій.pdf Переглянути
11 20-1 Додаток 4 після комісій.pdf Переглянути
12 20-1 Додаток 5 після комісій.pdf Переглянути
13 20-1 Додаток 6 після комісій.pdf Переглянути
14 20-1 Пояснювальна після комісій.pdf Переглянути
15 20-1 презентація Проект бюджету на 2023.pdf Переглянути
16 20-1 Додаток 2 після комісій.pdf Переглянути
17 20-1 Проект рішення після комісій.pdf Переглянути
18 20-1 Пояснювальна до проекту після комісій.pdf Переглянути