ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Іван Юхимюк

Доповідач:

Іван Юхимюк

Галузь:

Державне управління і кадрова політика

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

10.11.2021

ВИСНОВКИ КОМІСІЙ
ЗАПРОПОНОВАНІ ПОПРАВКИ / ПРОПОЗИЦІЇ
ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 181
Про внесення змін і доповнень до Регламенту Володимир-Волинської міської ради VІІІ скликання

після комісії 19.11.2021р

ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
 

РІШЕННЯ

______________  № ______
м. Володимир-Волинський
 
Про внесення змін і доповнень до Регламенту
Володимир-Волинської міської ради
VІІІ скликання
 
З метою приведення у відповідність до вимог чинного законодавства, впорядкування та вдосконалення роботи Володимир-Волинської міської ради та Регламенту, затвердженого рішенням міської ради  від 09.12.2020 № 1/10 (зі змінами), беручи до уваги протокольні доручення постійної комісії міської ради з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів (протокол засідання постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів Володимир-Волинської міської ради VIII скликання від 23.06.2021 № 11) та міського голови, озвучене під час засідання Погоджувальної ради (протокол засідання Погоджувальної ради від 29.09.2021 №5), враховуючи висновки і рекомендації постійних комісій міської ради,  керуючись п.1 ч.1 ст.26, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», п.2 ч.5 ст.1 Регламенту Володимир-Волинської міської ради VІІІ скликання, міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 

1. Внести зміни та доповнення в Регламент Володимир-Волинської міської ради VІІІ скликання, затверджений рішенням міської ради від 09.12.2020 № 1/10 (зі змінами), а саме:

1.1.  Слова «відділ організаційно-аналітичної роботи виконавчого комітету міської ради» в усіх відмінках і формах числа змінити скрізь по тексту Регламенту на «організаційно-виконавчий відділ виконавчого комітету міської ради» у відповідних відмінках.
 
1.2. Внести зміни до Регламенту та викласти в новій редакції:
-  абз.1 ч.4 ст.3: «Гласність у роботі Ради забезпечується шляхом проведення громадянами України та представниками засобів масової інформації фотозйомки, відео-, звукозапису, а також за рішенням Ради може здійснюватися відео- та аудіотрансляція засідань через Інтернет, радіо, телебачення тощо».
 
- ч.6 ст. 3: «Засідання сесій Ради транслюються онлайн у мережі Інтернет, а також на офіційному вебсайті Ради зберігається у вільному доступі архів відеотрансляцій».
- абз.2 ч.4 ст.24: «Позачергова сесія Ради може бути скликана:
- міським головою;                                                                                                                                                                                                             
- за пропозицією не менше однієї третини депутатів від загального складу Ради (тобто 12 депутатів);                                                                                                                  
- за пропозицією виконавчого комітету Ради».
 
- абз.1.4 ч.1 ст. 27: «Пропозицій виконавчих органів міської ради».
 
- п. 3 абз.3 ч.1 ст. 28: «Письмового звернення депутата (депутатів), голови обласної державної адміністрації, голови обласної ради,  голови районної ради, керівників виконавчих органів міської ради».
 
- ч.6 ст. 29: «Проєкт рішення до його реєстрації та оприлюднення проходить опрацювання (збір погоджувальних підписів (віз)) з дотриманням черговості в:
6.1. автора;
6.2. керівника виконавчого органу чи інших посадових осіб, до компетенції яких належить дане питання;
6.3. заступника міського голови, відповідно до розподілу обов’язків;                                                                                                                                                   
6.4. юридичному відділі;                                                                                                  
6.5. секретаря міської ради;                                                                                                                                                                                                                                                  
6.6. голови профільної постійної комісії (після розгляду на засіданні постійної комісії).
Оформлені та погоджені (завізовані) проєкти рішень у паперовому та електронному вигляді не пізніше як за 11 робочих днів до пленарного засідання ради подаються до організаційно-виконавчого відділу виконавчого комітету міської ради для оприлюднення на офіційному сайті міської ради та для використання (розгляду) на постійних комісіях і Погоджувальному засіданні міської ради».
 
- ч. 3 ст.30: «Проєкти рішень, які відповідно до закону є регуляторними актами, вносяться з урахуванням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Автор проєкту рішення Ради самостійно визначає ознаки регуляторного акта та за умов наявності ознак регуляторного акта звертається до постійної комісії Ради за напрямком законності щодо надання висновку про відповідність проєкту рішення вимогам статей 4 та 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності». Висновки постійної комісії Ради за напрямком законності про відповідність проєкту регуляторного акта вимогам статей 4 та 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» передаються для вивчення до постійної комісії Ради, до сфери відання якої належить супроводження розгляду проєкту регуляторного акта».
 
- ч. 8 ст. 36: «У ході роботи сесії із затвердженого порядку денного авторами проєкту рішення можуть виключатися питання у випадку їх явної непідготовленості, втрати їх актуальності до моменту розгляду, а також через інші аргументовані вагомі причини. Виключене з порядку денного цієї сесії питання може бути включене у порядок денний і розглянуте Радою на будь-якій наступній сесії у встановленому Регламентом порядку».                 
                                                                                                                                           
- ч.5 ст. 50: «Міський голова, депутати, інші присутні на пленарному засіданні сесії Ради особи зобов’язані дотримуватися вимог Регламенту та Кодексу етики депутатів Володимир-Волинської міської ради».
 
1.3. Внести доповнення в текст Регламенту:
 
- ст.18 доповнити ч.13 наступного змісту: «Погоджувальна рада розглядає проєкти рішень у разі, якщо засідання постійної комісії ради (профільної) не відбулося».
 
- ч.4 ст. 28 доповнити другим абзацом: «Пропозиції щодо прийняття рішень, які відповідно до закону є регуляторними актами, вносяться з урахуванням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
 
- ст. 31 доповнити:
 ч. 4: «З метою оптимізації роботи пленарного засідання процедурним рішенням Ради допускається об’єднання питань, які належать до однієї сфери правовідносин (однопредметних рішень або пов’язаних між собою) для проведення одного голосування».
Такий варіант розгляду питань передбачає одну доповідь, співдоповіді, відповіді на запитання, обговорення питань. Внесення поправок проводиться по кожному питанню окремо. Прийняття рішення по об’єднаних питаннях проводиться одним голосуванням.
Рішення про об’єднання питань, які належать до однієї сфери правовідносин (однопредметних рішень або пов’язаних між собою) та проведення одного голосування по них,  визначається процедурним рішенням під час розгляду проєктів рішень на засіданні сесії міської ради, якщо до них немає зауважень та конфлікту інтересів у когось із депутатів».
 
ч. 5: «До порядку денного не може бути включено проєкт рішення, який не був підтриманий два пленарних засідання підряд».
 
 ч. 6. «У випадку внесення до порядку денного додаткових питань безпосередньо на пленарному засіданні, автор проєкту рішення,  подає головуючому на сесії проєкт рішення, погоджений відповідно до ст. 29 Регламенту, та копії проєкту рішення  присутнім на пленарному засіданні депутатам.
У виключних випадках, без дотримання термінів оприлюднення, виносяться проєкти рішень, що потребують невідкладного розгляду (введення воєнного чи надзвичайного стану; надзвичайна ситуація; ліквідація наслідків стихійного лиха або техногенної катастрофи; рішення органів державної влади або місцевого самоврядування, які вимагають негайного прийняття (субвенції, дотації, трансфери тощо); врегулювання питань, що викликають громадське протистояння (звернення до органів законодавчої та виконавчої влади тощо) та соціальну напругу; в сфері соціального захисту населення; загроза порушення прав та свобод мешканців громади або наявність такого порушення; інші ситуації, що можуть негативно вплинути на умови життєзабезпечення міської територіальної громади тощо), питання внесення змін до місцевого бюджету, що потребують невідкладного вирішення, а також строки розгляду та прийняття яких передбачені іншими нормативно-правовими актами.
Вимоги щодо строку оприлюднення не застосовуються до проєктів рішень органів місцевого самоврядування, спрямованих на надання адміністративних послуг, якщо це призведе до порушення встановленого законом строку надання відповідної адміністративної послуги.
У разі внесення проєкту рішення з недотриманням терміну його оприлюднення ініціатор та/або розробник разом із завізованим проєктом рішенням надає міському голові в паперовому вигляді обґрунтування необхідності розгляду даного питання, терміновості його розгляду та прийняття рішення».
 
ч.7. «До моменту включення проєкту рішення до порядку денного пленарного засідання ради даний проєкт може бути відкликаний ініціатором. Проєкт рішення ради, включений до порядку денного рішенням ради, може бути відкликаний лише за ініціативою суб’єкта подання та за згодою міської ради».
 
- ст. 45 доповнити п.15: «Рішення ради щодо безоплатної передачі земельної ділянки комунальної власності у приватну власність (крім земельних ділянок, що перебувають у користуванні громадян, та випадків передачі земельної ділянки власнику розташованого на ній жилого будинку, іншої будівлі, споруди) приймається не менш як двома третинами голосів депутатів від загального складу ради».
 
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань регламенту, депутатської діяльності, захисту прав людини, законності, правопорядку та протидії корупції.
 
Міський голова                                                                         Ігор ПАЛЬОНКА
Іван Юхимюк 0800333262
Наталія Лазар



після комісії з питань власності та
житлово-комунального господарства 16.11.2021

ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
 

РІШЕННЯ

______________  № ______
м. Володимир-Волинський
 
Про внесення змін і доповнень до Регламенту
Володимир-Волинської міської ради
VІІІ скликання
 
З метою приведення у відповідність до вимог чинного законодавства, впорядкування та вдосконалення роботи Володимир-Волинської міської ради та Регламенту, затвердженого рішенням міської ради  від 09.12.2020 № 1/10 (зі змінами), беручи до уваги протокольні доручення постійної комісії міської ради з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів (протокол засідання постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів Володимир-Волинської міської ради VIII скликання від 23.06.2021 № 11) та міського голови, озвучене під час засідання Погоджувальної ради (протокол засідання Погоджувальної ради від 29.09.2021 №5), враховуючи висновки і рекомендації постійних комісій міської ради,  керуючись п.1 ч.1 ст.26, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», п.2 ч.5 ст.1 Регламенту Володимир-Волинської міської ради VІІІ скликання, міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 

1. Внести зміни та доповнення в Регламент Володимир-Волинської міської ради VІІІ скликання, затверджений рішенням міської ради від 09.12.2020 № 1/10 (зі змінами), а саме:

1.1.  Слова «відділ організаційно-аналітичної роботи виконавчого комітету міської ради» в усіх відмінках і формах числа змінити скрізь по тексту Регламенту на «організаційно-виконавчий відділ виконавчого комітету міської ради» у відповідних відмінках.
 
1.2. Внести зміни до Регламенту та викласти в новій редакції:
-  абз.1 ч.4 ст.3: «Гласність у роботі Ради забезпечується шляхом проведення громадянами України та представниками засобів масової інформації фотозйомки, відео-, звукозапису, а також за рішенням Ради може здійснюватися відео- та аудіотрансляція засідань через Інтернет, радіо, телебачення тощо».
 
- ч.6 ст. 3: «Засідання сесій Ради транслюються онлайн у мережі Інтернет, а також на офіційному вебсайті Ради зберігається у вільному доступі архів відеотрансляцій».
- абз.2 ч.4 ст.24: «Позачергова сесія Ради може бути скликана:
- міським головою;                                                                                                                                                                                                             
- за пропозицією не менше однієї третини депутатів від загального складу Ради (тобто 12 депутатів);                                                                                                                  
- за пропозицією виконавчого комітету Ради».
 
- абз.1.4 ч.1 ст. 27: «Пропозицій виконавчих органів міської ради».
 
- п. 3 абз.3 ч.1 ст. 28: «Письмового звернення депутата (депутатів), голови обласної державної адміністрації, голови обласної ради,  голови районної ради, працівників виконавчих органів міської ради, громадян до міського голови».
 
- ч.6 ст. 29: «Проєкт рішення до його реєстрації та оприлюднення проходить опрацювання (збір погоджувальних підписів (віз)) в:
6.1. автора;
6.2. заступника міського голови, відповідно до розподілу обов’язків;                                                                                                                                                   
6.3. керівника виконавчого органу чи інших посадових осіб, до компетенції яких належить дане питання;
6.4. юридичному відділі;                                                                                                  
6.5. секретаря міської ради;                                                                                                                                                                                                                                                  
6.6. голови профільної постійної комісії (після розгляду на засіданні постійної комісії).
Оформлені та погоджені (завізовані) проєкти рішень у паперовому та електронному вигляді не пізніше як за 11 робочих днів до пленарного засідання ради подаються до організаційно-виконавчого відділу виконавчого комітету міської ради для оприлюднення на офіційному сайті міської ради та для використання (розгляду) на постійних комісіях і Погоджувальному засіданні міської ради».
 
- ч. 3 ст.30: «Проєкти рішень, які відповідно до закону є регуляторними актами, вносяться з урахуванням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Автор проєкту рішення Ради самостійно визначає ознаки регуляторного акта та за умов наявності ознак регуляторного акта звертається до постійної комісії Ради за напрямком законності щодо надання висновку про відповідність проєкту рішення вимогам статей 4 та 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності». Висновки постійної комісії Ради за напрямком законності про відповідність проєкту регуляторного акта вимогам статей 4 та 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» передаються для вивчення до постійної комісії Ради, до сфери відання якої належить супроводження розгляду проєкту регуляторного акта».
                                                                                                                                           
- ч.5 ст. 50: «Міський голова, депутати, інші присутні на пленарному засіданні сесії Ради особи зобов’язані дотримуватися вимог Регламенту та Кодексу етики депутатів Володимир-Волинської міської ради».
 
1.3. Внести доповнення в текст Регламенту:
 
- ст.18 доповнити ч.13 наступного змісту: «Погоджувальна рада розглядає проєкти рішень у разі, якщо засідання постійної комісії ради (профільної) не відбулося та (або) окремий проєкт рішення не був взагалі розглянутий постійною комісією  ради (профільною), або був розглянутий постійною комісією (профільною) та не отримав будь-яких висновків і рекомендацій».
 
- ч.4 ст. 28 доповнити другим абзацом: «Пропозиції щодо прийняття рішень, які відповідно до закону є регуляторними актами, вносяться з урахуванням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
 
- ст. 31 доповнити:
 ч. 4: «З метою оптимізації роботи пленарного засідання процеурним рішенням Ради допускається об’єднання питань, які належать до однієї сфери правовідносин (однопредметних рішень або пов’язаних між собою) для проведення одного голосування».
Такий варіант розгляду питань передбачає одну доповідь, співдоповіді, відповіді на запитання, обговорення «пакету» питань. Внесення поправок проводиться з кожного питання пакету окремо. Прийняття рішення з усього «пакету» питань проводиться одним голосуванням.
Рішення про «пакетне» голосування  визначається процедурним рішенням під час розгляду проєктів рішень на засіданні сесії міської ради».
 
ч. 5: «До порядку денного не може бути включено проєкт рішення, який не був підтриманий два пленарних засідання підряд і не було з’ясовано ніяких додаткових нових обставин чи змін».
 
 ч. 6. «У випадку внесення до порядку денного додаткових питань безпосередньо на пленарному засіданні, особа, яка ініціювала розгляд питання, подає головуючому на сесії проєкт рішення, погоджений відповідно до ст. 29 Регламенту, та копії проєкту рішення  присутнім на пленарному засіданні депутатам.
У виключних випадках, без дотримання термінів публікації, виносяться проєкти рішень, що потребують невідкладного розгляду (введення воєнного чи надзвичайного стану; надзвичайна ситуація; ліквідація наслідків стихійного лиха або техногенної катастрофи; рішення органів державної влади або місцевого самоврядування, які вимагають негайного прийняття (субвенції, дотації, трансфери тощо); врегулювання питань, що викликають громадське протистояння (звернення до органів законодавчої та виконавчої влади тощо) та соціальну напругу; в сфері соціального захисту населення; загроза порушення прав та свобод мешканців громади або наявність такого порушення; інші ситуації, що можуть негативно вплинути на умови життєзабезпечення міської територіальної громади тощо), питання внесення змін до місцевого бюджету, що потребують невідкладного вирішення, а також строки розгляду та прийняття яких передбачені іншими нормативно-правовими актами.
Вимоги щодо строку оприлюднення не застосовуються до проєктів рішень органів місцевого самоврядування, спрямованих на надання адміністративних послуг, якщо це призведе до порушення встановленого законом строку надання відповідної адміністративної послуги.
У разі внесення проєкту рішення з недотриманням терміну його оприлюднення ініціатор та/або розробник разом із завізованим проєктом рішенням надає міському голові в паперовому вигляді обґрунтування необхідності розгляду даного питання, терміновості його розгляду та прийняття рішення».
 
ч.7. «До моменту включення проєкту рішення до порядку денного пленарного засідання ради даний проєкт може бути відкликаний ініціатором. Проєкт рішення ради, включений до порядку денного рішенням ради, може бути відкликаний лише за ініціативою суб’єкта подання та за згодою міського голови».
 
- ст. 45 доповнити п.15: «Рішення ради щодо безоплатної передачі земельної ділянки комунальної власності у приватну власність (крім земельних ділянок, що перебувають у користуванні громадян, та випадків передачі земельної ділянки власнику розташованого на ній жилого будинку, іншої будівлі, споруди) приймається не менш як двома третинами голосів депутатів від загального складу ради».
 
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань регламенту, депутатської діяльності, захисту прав людини, законності, правопорядку та протидії корупції.
 
 
 
Міський голова                                                                         Ігор ПАЛЬОНКА
Іван Юхимюк 0800333262
Наталія Лазар
 



ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
 

РІШЕННЯ

 

______________  № ______
м. Володимир-Волинський
 
Про внесення змін і доповнень до Регламенту
Володимир-Волинської міської ради
VІІІ скликання
 
З метою приведення у відповідність до вимог чинного законодавства, впорядкування та вдосконалення роботи Володимир-Волинської міської ради та Регламенту, затвердженого рішенням міської ради  від 09.12.2020 № 1/10 (зі змінами), беручи до уваги протокольні доручення постійної комісії міської ради з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів (протокол засідання постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів Володимир-Волинської міської ради VIII скликання від 23.06.2021 № 11) та міського голови, озвучене під час засідання Погоджувальної ради (протокол засідання Погоджувальної ради від 29.09.2021 №5), враховуючи висновки і рекомендації постійних комісій міської ради,  керуючись п.1 ч.1 ст.26, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», п.2 ч.5 ст.1 Регламенту Володимир-Волинської міської ради VІІІ скликання, міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 

1. Внести зміни та доповнення в Регламент Володимир-Волинської міської ради VІІІ скликання, затверджений рішенням міської ради від 09.12.2020 № 1/10 (зі змінами), а саме:

1.1.  Слова «відділ організаційно-аналітичної роботи виконавчого комітету міської ради» в усіх відмінках і формах числа змінити скрізь по тексту Регламенту на «організаційно-виконавчий відділ виконавчого комітету міської ради» у відповідних відмінках.
 
1.2. Внести зміни до Регламенту та викласти в новій редакції:
-  абз.1 ч.4 ст.3: «Гласність у роботі Ради забезпечується шляхом проведення громадянами України та представниками засобів масової інформації фотозйомки, відео-, звукозапису, а також за рішенням Ради може здійснюватися відео- та аудіотрансляція засідань через Інтернет, радіо, телебачення тощо».
 
- ч.6 ст. 3: «Засідання сесій Ради транслюються онлайн у мережі Інтернет, а також на офіційному вебсайті Ради зберігається у вільному доступі архів відеотрансляцій».
- абз.2 ч.4 ст.24: «Позачергова сесія Ради може бути скликана:
- міським головою;                                                                                                                                                                                                             
- за пропозицією не менше однієї третини депутатів від загального складу Ради (тобто 12 депутатів);                                                                                                                  
- за пропозицією виконавчого комітету Ради».
 
- абз.1.4 ч.1 ст. 27: «Пропозицій виконавчих органів міської ради».
 
- п. 3 абз.3 ч.1 ст. 28: «Письмового звернення депутата (депутатів), голови обласної державної адміністрації, голови обласної ради,  голови районної ради, працівників виконавчих органів міської ради, громадян до міського голови».
 
- ч.6 ст. 29: «Проєкт рішення до його реєстрації та оприлюднення проходить опрацювання (збір погоджувальних підписів (віз)) в:
6.1. автора;
6.2. заступника міського голови, відповідно до розподілу обов’язків;                                                                                                                                                   
6.3. керівника виконавчого органу чи інших посадових осіб, до компетенції яких належить дане питання;
6.4. юридичному відділі;                                                                                                  
6.5. секретаря міської ради;                                                                                                                                                                                                                                                  
6.6. голови профільної постійної комісії (після розгляду на засіданні постійної комісії).
Оформлені та погоджені (завізовані) проєкти рішень у паперовому та електронному вигляді не пізніше як за 11 робочих днів до пленарного засідання ради подаються до організаційно-виконавчого відділу виконавчого комітету міської ради для оприлюднення на офіційному сайті міської ради та для використання (розгляду) на постійних комісіях і Погоджувальному засіданні міської ради.
 
- ч. 3 ст.30: «Проєкти рішень, які відповідно до закону є регуляторними актами, вносяться з урахуванням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Автор проєкту рішення Ради самостійно визначає ознаки регуляторного акта та за умов наявності ознак регуляторного акта звертається до постійної комісії Ради за напрямком законності щодо надання висновку про відповідність проєкту рішення вимогам статей 4 та 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності». Висновки постійної комісії Ради за напрямком законності про відповідність проєкту регуляторного акта вимогам статей 4 та 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» передаються для вивчення до постійної комісії Ради, до сфери відання якої належить супроводження розгляду проєкту регуляторного акта».
                                                                                                                                           
- ч.5 ст. 50: «Міський голова, депутати, інші присутні на пленарному засіданні сесії Ради особи зобов’язані дотримуватися вимог Регламенту та Кодексу етики депутатів Володимир-Волинської міської ради».
 
1.3. Внести доповнення в текст Регламенту:
 
- ст.18 доповнити ч.13 наступного змісту: «Погоджувальна рада розглядає проєкти рішень у разі, якщо засідання постійної комісії ради (профільної) не відбулося та (або) окремий проєкт рішення не був взагалі розглянутий постійною комісією  ради (профільною), або був розглянутий постійною комісією (профільною) та не отримав будь-яких висновків і рекомендацій».
 
- ч.4 ст. 28 доповнити другим абзацом: «Пропозиції щодо прийняття рішень, які відповідно до закону є регуляторними актами, вносяться з урахуванням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
 
- ст. 31 доповнити:
 ч. 4: «З метою оптимізації роботи пленарного засідання процеурним рішенням Ради допускається об’єднання питань, які належать до однієї сфери правовідносин (однопредметних рішень або пов’язаних між собою) для проведення одного голосування».
Такий варіант розгляду питань передбачає одну доповідь, співдоповіді, відповіді на запитання, обговорення «пакету» питань. Внесення поправок проводиться з кожного питання пакету окремо. Прийняття рішення з усього «пакету» питань проводиться одним голосуванням.
Рішення про «пакетне» голосування  визначається процедурним рішенням під час розгляду проєктів рішень на засіданні сесії міської ради.
 
ч. 5: «До порядку денного не може бути включено проєкт рішення, який не був підтриманий два пленарних засідання підряд і не було з’ясовано ніяких додаткових нових обставин чи змін.
 
 ч. 6. «У випадку внесення до порядку денного додаткових питань безпосередньо на пленарному засіданні, особа, яка ініціювала розгляд питання, подає головуючому на сесії проєкт рішення, погоджений відповідно до ст. 29 Регламенту, та копії проєкту рішення  присутнім на пленарному засіданні депутатам.
У виключних випадках, без дотримання термінів публікації, виносяться проєкти рішень, що потребують невідкладного розгляду (введення воєнного чи надзвичайного стану; надзвичайна ситуація; ліквідація наслідків стихійного лиха або техногенної катастрофи; рішення органів державної влади або місцевого самоврядування, які вимагають негайного прийняття (субвенції, дотації, трансфери тощо); врегулювання питань, що викликають громадське протистояння (звернення до органів законодавчої та виконавчої влади тощо) та соціальну напругу; в сфері соціального захисту населення; загроза порушення прав та свобод мешканців громади або наявність такого порушення; інші ситуації, що можуть негативно вплинути на умови життєзабезпечення міської територіальної громади тощо), питання внесення змін до місцевого бюджету, що потребують невідкладного вирішення, а також строки розгляду та прийняття яких передбачені іншими нормативно-правовими актами.
Вимоги щодо строку оприлюднення не застосовуються до проєктів рішень органів місцевого самоврядування, спрямованих на надання адміністративних послуг, якщо це призведе до порушення встановленого законом строку надання відповідної адміністративної послуги.
У разі внесення проєкту рішення з недотриманням терміну його оприлюднення ініціатор та/або розробник разом із завізованим проєктом рішенням надає міському голові в паперовому вигляді обґрунтування необхідності розгляду даного питання, терміновості його розгляду та прийняття рішення».
 
- ст. 45 доповнити п.15: «Рішення ради щодо безоплатної передачі земельної ділянки комунальної власності у приватну власність (крім земельних ділянок, що перебувають у користуванні громадян, та випадків передачі земельної ділянки власнику розташованого на ній жилого будинку, іншої будівлі, споруди) приймається не менш як двома третинами голосів депутатів від загального складу ради».
 
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань регламенту, депутатської діяльності, захисту прав людини, законності, правопорядку та протидії корупції.
 
 
 
Міський голова                                                                         Ігор ПАЛЬОНКА
Іван Юхимюк 0800333262
Наталія Лазар
Пояснювальна записка до проєктурішення
«Про внесеннязмін до Регламенту
Володимир-Волинськоїміської радиVІІІ скликання»
 
Відповідно до п.1 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а також ч.5 ст.1Регламенту Володимир-Волинської міської ради VIIІ скликання, затвердженого рішенням Володимир-Волинської міської ради від 09.12.2020 № 1/10 «Про Регламент Володимир-Волинської міської ради восьмого скликання»(зі змінами), зміни та доповнення до Регламенту вносяться на пленарному засіданні Ради.
Відповідно, цейпроєкт рішення розроблено з метою приведення у відповідність до вимог чинного законодавства, впорядкування та вдосконалення Регламенту Володимир-Волинської міської ради затвердженого рішенням міської ради  від 09.12.2020 № 1/10 (зі змінами),беручи до уваги пропозиції постійних комісій міської ради та Погоджувальної ради і має на меті підвищення прозорості роботи міської ради.
 
 
 
Начальник відділу                                                 Наталія ЛАЗАР
 

ДОДАТКИ

1 181 Таблиця.pdf Переглянути
2 181 Проект рішення.pdf Переглянути
3 181 Проект рішення після 17.11.2021.pdf Переглянути
4 181 Таблиця після 17.11.2021.pdf Переглянути
5 181 Зміни Регламент після 19.11.2021.pdf Переглянути
6 181 Порівняльна таблиця після 19.11.2021.pdf Переглянути