ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Алла Троць

Доповідач:

Алла Троць

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

21.07.2021

ВИСНОВКИ КОМІСІЙ
ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 100
Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються управлінням «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Володимир-Волинської  міської ради

Після засідання комісії з питань регламенту,
депутатської діяльності, захисту прав людини,
законності, правопорядку та протидії корупції


 

ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
 
РІШЕННЯ

_____________ №  
м. Володимир – Волинський
 
Про затвердження переліку адміністративних
послуг, що надаються Управлінням «Центр надання
адміністративних послуг» виконавчого комітету

Володимир-Волинської  міської ради
        
         Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523 «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», враховуючи численні зміни законодавства у сфері надання адміністративних послуг, з метою приведення переліку адміністративних послуг у відповідність до чинного законодавства, міська  рада
 
ВИРІШИЛА:
 
            1. Затвердити перелік адміністративних послуг, що надаються через Управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради, згідно з додатком 1.
         2. Затвердити перелік адміністративних послуг, які надаються через територіальний підрозділ Управління "Центр надання адміністративних послуг" виконавчого комітету Володимир-Волинської  міської ради, згідно з додатком 2.
         3. Затвердити перелік адміністративних послуг, які надаються через віддалене робоче місце Управління "Центр надання адміністративних послуг" виконавчого комітету Володимир-Волинської  міської ради, згідно з додатком 3.
         4. Делегувати виконавчому комітету міської ради повноваження вносити подальші зміни та доповнення в затверджений перелік адміністративних послуг.
         5. Делегувати виконавчому комітету міської ради повноваження затверджувати інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг на власні та делеговані повноваження.
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань регламенту, депутатської діяльності, захисту прав людини, законності, правопорядку та протидії корупції.
 
 
 
Міський голова                                                      Ігор ПАЛЬОНКА
Алла Троць 34955
Юлія Крижановська 34955
 


ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
 

РІШЕННЯ

_____________ №  
м. Володимир – Волинський
 
Про затвердження переліку адміністративних
послуг, що надаються управлінням «Центр надання
адміністративних послуг» виконавчого комітету

Володимир-Волинської  міської ради
        
         Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523 «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», враховуючи численні зміни законодавства у сфері надання адміністративних послуг, з метою приведення переліку адміністративних послуг у відповідність до чинного законодавства, міська  рада
 
ВИРІШИЛА:
 
            1. Затвердити Перелік адміністративних послуг, що надаються через управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Володимир-Волинської  міської ради, згідно додатку 1.
         2. Затвердити Перелік адміністративних послуг, які надаються через територіальний підрозділ управління "Центр надання адміністративних послуг" виконавчого комітету Володимир-Волинської  міської ради, згідно додатку 2.
         3. Затвердити Перелік адміністративних послуг, які надаються через віддалене робоче місце управління "Центр надання адміністративних послуг" виконавчого комітету Володимир-Волинської  міської ради, згідно додатку 3.
         4. Делегувати виконавчому комітету міської ради повноваження вносити подальші зміни та доповнення в затверджений перелік адміністративних послуг.
         5. Делегувати виконавчому комітету міської ради повноваження затверджувати інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг на власні та делеговані повноваження.
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань регламенту, депутатської діяльності, захисту прав людини, законності, правопорядку та протидії корупції.
 
 
 
Міський голова                                                      Ігор ПАЛЬОНКА
Алла Троць 34955
Юлія Крижановська 34955
                                                                                             
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проєкту рішення Володимир-Волинської міської ради «Про затвердження переліку адміністративних  послуг, що надаються управлінням «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету  міської ради»
Суб’єктом подання проєкту рішення міської ради є управління "Центр надання адміністративних послуг" виконавчого комітету.
 
Опис питання
  Відповідно до вимог ст.12 Закону України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 № 5203-VI (далі – Закон № 5203-VI), перелік адміністративних послуг, які надаються через управлінням «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету  міської ради», визначається органом, який прийняв рішення про утворення центру надання адміністративних послуг. Прийняття проєкту  вказаного рішення має на меті сприяння суб’єктам господарювання та мешканцям міста у реалізації їхніх визначених законодавством прав.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через управління ЦНАП виконавчого комітету міської ради, має включати максимально актуальний перелік адміністративних послуг, які надаються виконавчими органами місцевого самоврядування відповідно до чинного законодавства.
Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1137 «Питання Єдиного державного веб-порталу електронних послуг та Єдиного державного порталу адміністративних послуг», розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» з внесеними змінами та доповненнями, та від 12.06.2020 № 708-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Волинської області» в поданій редакції Переліку значно розширено спектр послуг та оновлено частину формулювань (найменувань) адміністративних послуг, у зв’язку з попередніми змінами у законодавстві. А також враховано при формуванні вказаного переліку адміністративних послуг рішення міської ради від 26.01.2021 року № 4/6 «Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради» відповідно до якого утворені нові управління та відділи виконавчого комітету. 
Окрім того, внесеними змінами до статті 7 Закону України «Про адміністративні послуги» у сфері надання адміністративних послуг Міністерством цифрової трансформації України запроваджено моніторинг якості їх надання. Інформація Реєстру адміністративних послуг відображається у публічному доступі на Гіді з державних послуг, який розміщено на Порталі Дія. Гід став єдиним офіційним ресурсом, що містить інформацію про державні послуги в Україні, які надаються органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування. Для обробки відомостей про адміністративні послуги програмними засобами Порталу Дія назви послуг кодуються у визначеному Міністерством цифрової трансформації порядку. З метою підвищення якості надання адміністративних послуг Міністерством цифрової трансформації України реалізовується проєкт зі створення системи онлайн моніторингу та оцінки якості послуг, як автоматизованого рішення для збору статистичних даних з надання адміністративних послуг. У зв’язку з чим органам місцевого самоврядування необхідно привести у відповідність переліки адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, до Реєстру адміністративних послуг з метою сполучення кодів та назв послуг з послугами розміщеними на Гіді з державних послуг.
На підставі змін у профільному чинному законодавстві, відбулись зміни в переліку адміністративних послуг, а саме, змінено:
- назви ряду адміністративних послуг,
- назви суб’єктів надання послуг,
а також в кількості послуг ряду суб'єктів надання, враховуючи зміни в їх повноваженнях.          Відповідно ЦНАП збільшив кількісно перелік адміністративних послуг за рахунок створення нових послуг Управління соціальної політики, управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів, Управління інфраструктури.
            Виходячи з вищевикладеного, виникла необхідність затвердити оновлений перелік адміністративних послуг, що надаються через Управління "Центр надання адміністративних послуг".
            Прийняття вказаного рішення забезпечить суб'єктів звернень та членів територіальної громади актуальною інформацією про адміністративні послуги.
 
 
Начальник управління ЦНАП                                                Алла Троць
 

ДОДАТКИ

1 Додаток 2.PDF Переглянути
2 Додаток 1.PDF Переглянути
3 Додаток 3.PDF Переглянути
4 9-100 Додаток 3 зміни 02.08.2021.pdf Переглянути
5 9-100 Додаток 1 зміни 02.08.2021.pdf Переглянути
6 9-100 Додаток 2 зміни 02.08.2021.pdf Переглянути