ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Сергій Юзефович

Доповідач:

Сергій Юзефович

Галузь:

Фінанси

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

07.12.2021

ВИСНОВКИ КОМІСІЙ
ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 80
Про затвердження фінансових планів комунальних підприємств у галузі «Охорона здоров’я» на 2022 рік

ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ

РІШЕННЯ

 
____________  №  ________
м. Володимир-Волинський
 
Про затвердження фінансових планів
комунальних підприємств
у галузі «Охорона здоров’я»
на 2022 рік
 
 
            З  метою здійснення контролю за фінансово-господарською діяльністю комунальних підприємств «Володимир-Волинський центр первинної медичної допомоги», «Володимир-Волинське територіальне медичне об’єднання» та «Володимир-Волинська стоматологічна поліклініка»,  відповідно до статті 78 Господарського кодексу України, керуючись п.4.3 ст.4 Статуту КП «Володимир-Волинський центр первинної медичної допомоги», затвердженого рішенням міської ради від 10 липня 2018 року №27/2 із змінами та доповненнями, п.4.3 ст.4 Статуту КП «Володимир-Волинське територіальне медичне об’єднання», затвердженого рішенням міської ради від 09 листопада 2018 року №29/10 із змінами та доповненнями, п.4.4 ст.4 Статуту КП «Володимир-Волинська стоматологічна поліклініка», затвердженого рішенням міської ради від 26 лютого 2019 року №31/19 із змінами та доповненнями, ст. 25 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", міська рада
 
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Затвердити фінансові плани на 2022 рік комунальних підприємств «Володимир-Волинський центр первинної медичної допомоги», Володимир-Волинське територіальне медичне об’єднання» та «Володимир-Волинська стоматологічна поліклініка», що додаються.
2. Керівникам  зазначених комунальних підприємств Чубок К.В., Ващук Т.П., Нестеряку Р.О.:
- довести показники фінансового плану до працівників;
- забезпечити виконання показників, передбачених фінансовим планом;
- надавати відділу охорони здоров’я та медичного забезпечення виконавчого комітету міської ради звіти щодо виконання фінансового плану до 30 квітня,  30 липня, 30 жовтня 2022 року та до 20 лютого 2023 року.
3. Відділу охорони здоров’я та медичного забезпечення виконавчого комітету міської ради (Юзефовичу С.Б.) забезпечити щоквартальний аналіз виконання фінансового плану, про що інформувати постійну комісію міської ради з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів та постійну комісію міської ради з питань охорони здоров’я, екології та соціального захисту населення.
         4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії міської ради з питань охорони здоров’я, екології та соціального захисту населення, з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів.
 
 
 
Міський голова                                                                       Ігор ПАЛЬОНКА 
Сергій Юзефович 38988
 
Пояснювальна записка
до проекту фінансового плану  на 2022 рік
комунального підприємства
«Володимир-Волинська стоматологічна поліклініка»
 
Комунальне підприємство «Володимир – Волинська стоматологічна поліклініка» є закладом охорони здоров’я м. Володимира – Волинського – комунальним некомерційним підприємством, що надає спеціалізовану  медичну стоматологічну  допомогу будь-яким особам в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та Статутом, а також вживає заходів із профілактики стоматологічних захворювань населення та підтримання громадського здоров’я.
Підприємство здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку відповідно до фінансового плану.
Штатний розпис КП станом на 01.12.2021 р. складає 69,5 посад, з них адміністративно-управлінський та обслуговуючий персонал – 13,0 посад.                  
І. Доходи:
-  від реалізації стоматологічних послуг та робіт: 10 097,0 тис. грн.;
- надходження з міського бюджету: 565,8 тис. грн, в тому числі заплановано з міського  бюджету на оплату комунальних  послуг  360,2  тис.грн,  податку на землю 3,6 тис. грн, на поточний ремонт кабінетів 202,0 тис. грн.
Очікувані доходи на 2022 рік  становитимуть: 10662,8 тис. грн.
 
2. Витрати комунального підприємства забезпечують  фінансово-господарську  діяльність підприємства.  При нарахуванні зарплати працівникам застосовується тарифна система, яка базується на засадах: тарифна сітка; тарифна ставка; схема посадових окладів; кваліфікаційні характеристики, доплати до мінімальної зарплати.
Тарифна сітка  розроблена на основі тарифної ставки працівника першого розряду та міжпосадових (міжкваліфікаційних) співвідношеннях розмірів посадових окладів.
Витрати на заробітну  плату склали 7605,2 тис. грн.
Нарахування ЄСВ  склали  1673,2 тис. грн.
 
ІІ. Видатки  склали 10662,8  тис. грн, в тому числі за власні кошти- 10097,0 тис. грн., з міського бюджету – 565,8 тис. грн.
 
Пояснення до витрат на придбання матеріалів:
 
1) Канцтовари, бланки, папір – 11,0 тис. грн (папір А4 – 1290 грн х 4 кв. = 5160 грн;  бланки та сертифікати – 1010 х 4 кв. = 4040 грн; канцтовари – 450 х 4 кв. = 1800 грн).
2) Миючі засоби 11,0 тис. грн (мило рідке – 3600 грн; порошок для чищення – 2880 грн.; паперові рушники та серветки – 4520 грн).
3) Господарські товари, інвентар 4,0 тис. грн.
4) Будівельні матеріали 40 855,00 грн : фарба  5 бан х 249,00 = 1245 грн;  емаль 3б х 138,00 = 414 грн; цемент 5 м х 72,00= 360 грн; гіпс 40 м х 150,00 = 6000 грн; самовирівн. суміш – 3 м х 102,00 = 306 грн;  шифер 50листів х 100,00 = 5000грн; електропровід 20 м х 12 = 240 грн; ремонт сходового маршу на вулиці – 27290 грн.
5) Витрати на утримання транспорту 4,0 тис.грн:  бензин 5 л х 29 х 12 = 1740 грн; запасні частини – 2260 грн.
6) Медикаменти 40 тис. грн.; реактиви та розхідні матеріали – 10,0 тис. грн.
7) Придбання стоматологічних матеріалів 200,0 тис. грн:
    - пломбувальні матеріали ( хімкомпозити ) -  36 800 грн;
    - композити фотополімерні – 64 000 грн.;
    - герметики ( матеріали для пломбування кор.каналів) – 30 880 грн.;
    - склоіномерні цементи ( подв. твердіння) – 58 000 грн. ;
    - штифти, бори та інш. – 10 320 грн.
8) Ортопедичні матеріали ( ендодонтичні інструменти, віск, пластмаси, мілот, зуби пластмасові та інш.) –  140,0 тис. грн
9) Рентгенплівка – 40 х 500,00 = 20,0 тис. грн
10) Дезінфікуючі засоби – 50,0 тис. грн
11) Хірургічний інструментарій – 38,0 тис. грн
12) Гіпс медичний – 6,0 тис. грн
 
За кошти міського бюджету :
  • оплата комунальних послуг – 360,2 тис. грн;
  • оплата послуг по поточному ремонту кабінетів - 202,0 тис. грн;
  • земельний податок – 3,6 тис. грн.
 
 
 
Головний бухгалтер                                                            Людмила КЛИМУК                    
                                                                      
Пояснювальна записка до проекту фінансового плану  на 2022 рік  
 
КП «Володимир-Волинське територіальне медичне об’єднання»
Комунальне підприємство «Володимир – Волинське територіальне медичне об’єднання» є закладом охорони здоров’я м. Володимира – Волинського – комунальним некомерційним та неприбутковим підприємством, що надає вторинну медичну допомогу будь – яким особам в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та Статутом. Підприємство здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку відповідно до фінансового плану.
До складу КП «Володимир – Волинське територіальне медичне об’єднання»  входять 12 стаціонарних відділень, міська поліклініка та допоміжні служби.                                                      В штатному розписі станом на 01.10.2022 року передбачено  566,0 посад, з них адміністративно-управлінський та господарський персонал 99,25 посад, лікарський персонал 132,5 посади, середній медичний персонал 222,5 посад, молодший медичний персонал 105,25 посад, спеціалісти з немедичною освітою 6,5 посади.       
                       
Прогнозні доходи підприємства на 2022 рік складуть орієнтовно 96141,2 тис.грн, в т.ч.:
 - дохід від реалізації платних медичних послуг  2750,9 тис.грн.
 - дохід по ПМГ за договорами з НСЗУ  74417,2 тис.грн.
 - надходження з міського бюджету на оплату комунальних послуг та сплату земельного податку 12473,1 тис.грн
 
Витрати комунального підприємства забезпечують  фінансово-господарську  діяльність підприємства.  При нарахуванні зарплати працівникам застосовується тарифна система відповідно до спільного наказу МОЗ України та Мінсоцполітики України № 308/519 від 05.10.2005 року з доплатою до рівня мінімальної заробітної плати, проводиться оплата за роботу в нічні години та святкові дні. Середня планова заробітна плата штатного працівника в місяць з оздоровчими  становить 8076 грн.
 
Розрахунковий ФОП: 53468689 грн.
- заробітна плата згідно штатного розпису з доплатою до мінімальної заробітної плати, доплата за заміщення  48792020 грн.
            - нічні, святкові : 2172451 грн.
- матеріальна допомога на оздоровлення 2504218 грн.
 
Нарахування на ФОП 11763112 грн.
 
 
Розрахунковий ФОП (відділення платних медичних послуг): 1382874 грн.
- заробітна плата згідно штатного розпису з доплатою до мінімальної заробітної плати  1198057 грн.
- матеріальна допомога 184817 грн.
 
Нарахування на ФОП  290404 грн.
 
Пояснення до витрат на оплату  комунальних послуг:
 
  • за кошти міського бюджету – 12353970 грн;
  • за власні кошти - 47219 грн.
 
Пояснення до витрат на придбання матеріалів:
- канцтовари 7000 грн., папір (25 пачок в місяць) 27000 грн., бланки медичної звітності 90000 грн.
- конверти і марки 5750 грн.
- підписка періодичних видань 22000 грн.
- миючі засоби: порошок автомат 1500 кг -90000 грн., порошок для ручного прання 40 кг 2000 грн., відбілювач 660 кг -39600 грн., білизна 30 л - 450 грн., мило рідке 1075л - 21500 грн.,засіб для миття посуду 140л -2800 грн., засіб для чищення в порошку 200 бан.- 6000 грн., засіб для чищення унітазів 100 бан. -7000грн., засіб для миття вікон 15 бан. -375 грн., засіб для чищення столів 10 бан. -500 грн., засіб від плісняви 10 бан. -450 грн.Всього 170675 грн.
- будівельні матеріали: фарби водоемульсійні, фарби емалеві, цемент, гіпс, клей для плитки, електропровід, ґрунтовка, плінтуси, гіпсокартон, двері. Всього: 1896000 грн.
- господарські товари: замки, цвяхи, саморізи, розетки, вимикачі, вилки,  сверла, дюбеля, крани,  гофра, диски алмазні, скотч, рулетка, ізострічка, викрутки, пасатижі, дюбеля, відра, віники, смітники, лотки,   подовжувачі, інструменти, інше. Всього: 190000 грн.
- енергозберігаючі лампи 10000 грн.
- витрати на утримання транспорту: газ на автомобілі 13000 л -247000 грн., бензин 7000 л -210000 грн., ДП 10000 л -300000 грн., мастила, тосол, інше- 12700 грн., запасні частини- 60000грн., автошини 4 шт. -10000грн., акумулятори 2 шт. -5000 грн. Всього- 844700 грн.
- медикаменти 5094965 грн:  на 1 амбулаторне відвідування 2,50 грн. на суму 396575 грн, 1 ліжко/день для ветеранів 65 грн. на суму 113165 грн., в звичайному стаціонарі 25,0 грн. на суму 2425225 грн., медикаменти для відділення амбулаторного гемодіалізу 2160000 грн.
- продукти харчування 1047845 грн.: вартість 1 ліжко/дня для ветеранів 55 грн. на суму 95755 грн., в звичайному стаціонарі 10,00 грн. на суму 952090 грн.
 
за власні кошти:
- канцтовари 1000 грн., папір (25 пачок на рік) 2250 грн., бланки медичної звітності 15600 грн, сертифікати 100000 грн., конверти 1150 грн.
- миючі засоби: мило рідке, чистячі засоби 1000 грн.
- будівельні матеріали: фарби водоемульсійні, фарби емалеві, цемент, гіпс, клей для плитки, електропровід, ґрунтовка, плінтуси, гіпсокартон, двері. Всього: 10000 грн.
- господарські товари: замки, цвяхи, саморізи, розетки, вимикачі, вилки,  сверла, дюбеля, крани,  гофра, диски алмазні, скотч, рулетка, ізострічка, викрутки, пасатижі, дюбеля, відра, віники, смітники, лотки,   подовжувачі, інструменти, інше. Всього: 35000 грн.
- витрати на утримання транспорту: запасні частини 20000грн.
- медикаменти, медичні вироби та хімічні реактиви 250000 грн.
 
 
Пояснення до господарських витрат:
 
за власні кошти:
- придбання медичного обладнання:  225709 грн.
 
Пояснення до витрат на послуги сторонніх організацій:
 
- експертне обстеження 1 ліфта 5000 грн.
- обслуговування ком’ютерної техніки, програмного забезпечення 191480 грн.
- інформаційно-консультативні та поштові послуги 3000 грн.
- послуги страхування пожежних дружин, працівників з шкідливими умовами праці та на випадок інфікування ВІЛ-СНІД 6000 грн.
- послуги страхування автомобілів (8шт.) 4400 грн.
- послуги зв’язку 79800 грн.
- послуги з утилізації відходів класу В,Д 127116 грн.
- послуги з бактеріологічних досліджень 52800 грн.
- послуги по підготовці до акредитації 25000 грн.
- послуги в сфері охорони здоров'я (визначення доз опромінення, оцінка якості аналізів, гістологія, цитологія, визначення вмісту алкоголю в крові, послуги лікарів-консультантів) 207000 грн.
- послуги з поточного ремонту та проведення технічного обслуговування медичного обладнання та господарської техніки 355785 грн.
- послуги з ремонту приміщень, автомобілів, прибирання 99900 грн.
- послуги з технічного обслуговування ліфтів 67200 грн.
-навчання відповідальних осіб з охорони праці, відповідальних осіб за ГБО, держзакупівлі 25000 грн.
- навчання у сфері медичної освіти 45000 грн.
- банківське обслуговування 1440 грн.
 
за власні кошти:
- обслуговування ком’ютерної техніки, програмного забезпечення 29800 грн.
- інформаційно-консультативні та поштові послуги 1000 грн.
- послуги охорони службових приміщень 252672 грн.
- послуги зв’язку 600 грн.
- послуги з поточного ремонту та проведення технічного обслуговування медичного обладнання та господарської техніки 80000 грн.
- банківські послуги 3600 грн.
 
Пояснення до інших витрат:
- витрати на відрядження  : курси підвищення кваліфікації медичних  працівників та інтернів (м.Луцьк, м.Ковель) -49 чол:  добові – 30 днів х 60 грн. = 1800 грн. на особу ; проїзд  до м. Луцьк –  200 грн. на особу ; проїзд  до м. Ковель – 140 грн. на особу; проживання 1500 грн. за місяць; одноденні відрядження – 40 чол. по 250 грн.: 10000 грн. Разом: 180900 грн.
- відшкодування по пільгових пенсіях 12 міс. по 500 грн., разом 6000 грн.
- екологічний податок, ліцензії 3000 грн.
 
За власні кошти
- витрати на відрядження 1000 грн.
 
за кошти міського бюджету:
- земельний податок 119070 грн. (кошти міського бюджету)
 
 
 
Головний бухгалтер                                                                                              Русінчук І.Д.
Скіць 20673              
Пояснювальна записка
до фінансового плану  на 2022 рік комунального підприємства «Володимир-Волинський центр первинної медичної допомоги»
(станом на 01.12.2021)
Комунальне підприємство «Володимир – Волинський центр первинної медичної допомоги» є закладом охорони здоров’я м. Володимира – Волинського, що надає первинну медичну допомогу будь – яким особам в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та Статутом, а також вживає заходів із профілактики захворювань населення та підтримання громадського здоров’я.
Підприємство здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку відповідно до фінансового плану.
Станом на 01.09.2021 до складу КП «Володимир – Волинський центр первинної медичної допомоги»  входить6  амбулаторій загальної практики сімейної медицини (далі – АЗПСМ), 9 пунктів здоров’я та 42 медичних пункта тимчасового базування (далі – МПТБ) територіальних громад району.         Штатний розпис КП станом на 7.10.2021 складає 186,75посад, з них адміністративно-управлінський персонал – 13,75 посад та обслуговуючий персонал – 22,5посади.
Проте, в  зв’язку з прийнятими рішеннями сесій Зимнівської та Оваднівської сільських рад про створення комунальних підприємств – центрів первинної  медичної допомоги, штатний розпис підприємства у 2022році складе 154,0посади.Структура підприємства включатиме 4АЗПСМ, 9пунктів здоров’я та 42 МПТБ.
1. Доходи підприємства на 2022 рік складають:
1.1. Надходження від Національної служби здоров’я (НСЗУ) за договором про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій;
1.2. Надходження з місцевих  бюджетів.
Доходи розраховані виходячи з оновленої структури підприємства та звіту НСЗУ від 5вересня 2021р.
Очікувані доходи на 2021рік  від НСЗУ становитимуть –29973,8тис. грн
Капітаційна ставка на рік на одного пацієнта становить 651,60грн.
Розрахунок доходів на рік з врахуванням вікових коефіцієнтів:
- діти  від 0 до 5р: 2758х 1606грн = 4 429 348 грн
- діти від 6 до 17р : 7437 х 884грн = 6 574 308грн          
- дорослі від 18 до 39р: 11758 х 401 грн = 4 714 958грн          
- дорослі від 40 до 64р: 15058 х481 грн = 7 242 898грн 
- 65років і старші: 6812х803 грн= 5 470 036грн                       
Всього: 28 431 548грн
- декларації понад ліміт з понижуючим коефіцієнтом: 4050 х380,80грн= 1 542240грн
Всього доходів за програмою медичних гарантій: 29 973 788грн
Крім того, при проведені вакцинації, пов’язаної  із захворюваністю на гостру респіраторну хворобу COVID-19,підприємство  планує укласти  договір з НСЗУ на оплату послуг  з проведення  вакцинації  населення.
 
2. Витрати комунального підприємства забезпечують  фінансово-господарську  діяльність підприємства.  При нарахуванні зарплати працівникам застосовується тарифна система, яка базується на засадах: тарифна сітка; тарифна ставка; схема посадових окладів; кваліфікаційні характеристики.
В розрахунок фонду оплати праці (далі – ФОП) на 2022рік,що фінансуються коштами НСЗУ включені 144,0 посади : 137,0  посад у чотирьох АЗПСМ і 7,0 посад МПТБ та пункти здоров’я(4,25посади території с. Заріччя та 2,75посади Устилузька ОТГ). Також надіслані бюджетні запити головам Володимир-Волинської МТГ та Устилузької ОТГ з розрахунком співфінансування фонду оплати праці працівників МПТБ та пунктів здоров’я Устилузької громади  5,0посад на637,3 тис.грн та 5,0посад   працівників с. Заріччя  на 613,3тис. грн
Враховані дані проєкту державного бюджету на 2022 рік щодо прожиткового мінімуму для працездатних осіб та розміру мінімальної зарплати.
Посадовий оклад на 154,0 посади з вислугою станом на 01.01.2022 на місяць становить 1596740грн                                         
Оздоровчі,матеріальна допомога: 1234453грн;
Надбавка за декларації: 5% х 29973790(доходи) =1498689(лікарі)+50%с/мед (749345)=2248034 грн
Нічні, святкові ,чергування: 19984грн;
Доплата до мінімальної з/п 6500: 13456грн
ФОП на місяць:1596740+19984+13456=1630 180 грн
Відтак:
  • ФОП січень-червень складає: 1630180 х6міс =9781080грн;
  • ФОП липень-листопад: 1630180х1,048=1708428,6 х5міс =8542143грн;
  • ФОП грудень: 1708428 х 1,032=1763098грн;
  • Оздоровчі з врахуванням росту зарплати: 1234453 х 1,048 = 1293 707;
  • Надбавка за декларації: 2 248 034 грн.
Разом ФОП на рік: 28826200 грн  (23628062 грн + ЄСВ 5198138 грн), ФОП без коштів на співфінансування громадами: 23628062 –1250579 = 22377483 грн
 
Пояснення щодо окремих витрат:
1)Канцтовари,бланки, папір – 65000 грн (папір А4 –55 х 120грн х4кв.=26400грн;  бланки – 9650х 4кв=38600грн)
2) Миючі засоби: мило рідке,порошок,гель для чищення умивальників, унітазів,миючий засіб для підлоги, пральний порошок . Всього:1250грн х 4кв. = 5000грн
3)Господарські товари, меблі: крани, гофра, замки, серцевина до замка, цвяхи, саморізи,  дюбель,розетки, вимикачі, вилки; інструменти (сверло, дюбель,диск алмазний, скотч, рулетка,  викрутка, пасатижі, ключі), рукавиці робочі, відра,віники, смітники, лотки,  паперові рушники, інше. Всього господарські товари – 63750грн х 4кв. = 255000 грн
4)Будівельні матеріали:фарба для стін 18банх 249 грн =4482грн; фарба батарейна 10банх170 грн =1700 грн; емаль 20бан х180 грн =3600грн; цемент 20міш х 85 грн =1700грн; гіпс старт/фініш 7міш х 138 грн =966 грн; самовирівююча суміш - 5міш х102грн =510грн; водоемульсійна фарба 60 х 142 грн  = 8520грн; клей для плитки 10міш х84грн= 840грн; ел.провід- 60м х 12 грн = 720грн; ґрунтовка - 3уп х159грн = 477грн; електротовари, інші будматеріали по потребі. В квартал 22500грн х4= 90000грн.
5) Витрати на утримання транспорту: газ 3000х17,79= 53370грн; бензин 4500л х 29,42= 132399; диз.паливо 900л х28,63=25767; запчастини – 24066грн; масло машинне: 8 авто х6л х 2рази = 96л х150грн=14400грн. Разом 250002грн
6) Медикаменти:  на амбулаторні відвідування 257533відв. х0,60 = 154639 грн; лабораторні реактиви та розхідні матеріали – 150000грн; медична допомога хворим на ГРВІ COVID-19(придбання медичних виробів,тестів, засобів захисту,деззасобів)- 235361грн. Всього: 540000 грн
7) Придбання спецхарчування для дітей, хворих на фенілкетонурію (3 особи). Запланована часткова потреба: «ПКУ  нутрі   3концентрат» - 24бан. х 2941 грн = 70584грн;«ПКУнутрі 2 Енерджі» 12бан.  х 1420 грн =17040 грн; «ПКУ нутрі 2Концентрат»  24бан.  х2599грн= 62376грн. Всього: 150000грн
8)Ремонт обладнання,повірки,санстанція: повірки медобладнання-88200грн;дослідження на носіїв інфекції 5000 х4= 20000грн; ремонт медобладнання 10000 х4=40000грн. Всього:148200грн
9)Господарські послуги: гідровипробування системи опалення,промивка системи, відключення та підключення мережі газопостачання, послуги з прання,ремонт автомобілів  Всього:100000 грн.
10) Придбання санітарного автомобіля ФІАТ для АЗПСМ №3: 465000грн.
11) Витрати на відрядження: курси підвищення кваліфікації медичних працівників - 20чол: (добові – 30днів х 60 грн  = 1800грн; проїзд  до м. Луцьк – 80 грн х2= 160 грн; Разом: 1960грн) Потреба 20чол х 1960 грн = 39200грн Заплановано 10чол х1960=19600 грн
12)Витрати на відшкодування пільгових рецептів: 466рец.х525,75грн= 245000грн.
13)Послуги з пожежної безпеки: обслуговування пожежної сигналізації,перевірка вогнегасників. Всього 54500грн.
 
 
Економіст                                                                       Башук Л.М.              
Пояснювальна записка
до проєкту рішення Володимир-Волинської міської ради
«Про затвердження фінансових планів комунальних підприємств
 у галузі «Охорона здоров’я» на 2022 рік»
               
З  метою здійснення контролю за фінансово-господарською діяльністю комунальних підприємств, відповідно до Господарського кодексу України і статутів комунальних підприємств КП «Володимир-Волинське ТМО», КП «Володимир-Волинський ЦПМД» та КП «Володимир-Волинська стоматполіклініка» було розроблено даний проект рішення для затвердження фінансових планів на 2022 рік.
Фінансовий план — основний плановий документ, відповідно до якого підприємство отримує доходи та здійснює видатки, визначає обсяг та спрямування коштів для виконання своїх функцій протягом року.
           
 
 
 
Начальник відділу охорони
здоров’я та медичного забезпечення
виконавчого комітету міської ради                                              Сергій ЮЗЕФОВИЧ
 
 

ДОДАТКИ

1 12-80 Проект рішення.pdf Переглянути
2 12-80 Стоматполіклініка.pdf Переглянути
3 12-80 ТМО.pdf Переглянути
4 12-80 ЦПМД.pdf Переглянути