ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автори:

Насіба Мірзоєва


Доповідачі:



Насіба Мірзоєва

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XLVIII

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

61

Дата реєстрації:

09.05.2025

Проголосовано:

16.05.2025 12:22:58

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    24
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    4
  • Відсутні
    7

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 61

Текст:

ВОЛОДИМИРСЬКА МІСЬКА РАДА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ

 РІШЕННЯ

                   №

м. Володимир

Про внесення змін та доповнень до рішення

міської ради від 26.01.2021 №4/6

«Про затвердження структури апарату ради

та виконавчих органів Володимир-Волинської

міської ради» із змінами та доповненнями

 

              З метою доцільності виконання існуючих функцій та впорядкування структури апарату ради і виконавчих органів Володимирської міської ради, на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 №1487 «Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів», враховуючи висновки і рекомендації постійних комісій міської ради, керуючись п.5 ч.1 ст. 26,54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міська рада

ВИРІШИЛА:

          1. Внести зміни та доповнення до рішення міської ради від 26.01.2021р. № 4/6 «Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради» (в подальшому - Рішення) виключивши із структури такі штатні одиниці:

        - адміністратор відділу надання адміністративних послуг Управління «Центр надання адміністративних послуг» – 1 шт. одиниця;

        - головний спеціаліст відділу економічного розвитку, проєктної діяльності та інвестицій - 1 шт. одиниця;

        - провідний спеціаліст управління соціальної та ветеранської політики – 1 шт. одиниця;

          1.1. Включити до структури відділ з питань ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів у кількості 3 штатні одиниці.

          1.2. п.1.  Рішення викласти у новій редакції: «Затвердити структуру апарату ради та виконавчих органів Володимирської міської ради в кількості 150 штатних одиниць (Додаток 1).

          2. Ввести в дію структуру апарату ради та виконавчих органів Володимирської міської ради (Додаток 1) згідно вимог чинного законодавства.

          3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань регламенту, депутатської діяльності, захисту прав людини, законності, правопорядку та протидії корупції.

                                                                                              

 

Міський  голова                                                                    Ігор ПАЛЬОНКА

Насіба Мірзоєва  0800333262

     



 Додаток

                                                                                              до рішення Володимирської

                                                                                              міської ради

                                                                                              від                        №

 

Структура апарату ради та органів виконавчого комітету

 Володимирської міської ради

 






































































































































































№ з/п Назва  структурного підрозділу  Кількість

штатних

одиниць
1. Міський голова 1
2. Секретар ради 1
3. Перший заступник міського голови 1
4. Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради 2
5. Керуючий справами виконавчого комітету міської ради 1
6. Староста 2
 
7. Патронатна служба 2
8. Відділ з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної і мобілізаційної роботи, цивільного захисту, надзвичайних ситуацій 2
9. Організаційно-виконавчий відділ 3
10. Відділ документального забезпечення та контролю 3
11. Відділ зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації 3
12. Відділ економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій 4
13. Відділ міжнародної діяльності та туризму 2
14. Юридичний відділ 3
15. Відділ з питань кадрової роботи 2
16. Відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення 10,5
17. Архівний відділ 1
18. Трудовий архів 1
19. Відділ ведення Державного реєстру виборців 2
20. Відділ з питань праці 2
21. Служба у справах дітей 5
22. Відділ цифрового розвитку та цифровізації 2
23. Відділ з питань ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів 3
  Самостійні виконавчі органи  
24. Управління з гуманітарних питань:

- відділ освіти

- відділ культури і мистецтва

- відділ молодіжної політики та спорту
10
25. Управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів:

- відділ містобудування та архітектури

- відділ комунальної власності

- відділ земельних та природних ресурсів

 
10
26. Управління інфраструктури:

- відділ капітального будівництва

- відділ житлово-комунального господарства, благоустрою та екології

-відділ бухгалтерського обліку

 

 

 

 
11
27. Управління «Центр надання адміністративних послуг»:

- відділ ведення реєстру територіальної громади та паспортних послуг

- відділ надання адміністративних послуг

-відділ з питань державної реєстрації

- відділ по роботі  зі зверненнями громадян

 
21
28. Управління бюджету та фінансів:

- бюджетний відділ

- відділ доходів та аналізу бюджету

- відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення

 
13,5
29. Управління соціальної та ветеранської політики:

- відділ виплати соціальних допомог, компенсацій, бухгалтерського обліку та господарського забезпечення

- відділ ветеранської політики та соціальної підтримки пільгових категорій громадян

- відділ соціальних допомог і компенсацій
26
  Усього: 150,0

 

 

 

 

Керуючий справами                                                             Ірина ЛОШЕНЮК

 

 

 

 

Пояснювальна записка до проєкту рішення міської ради

Про внесення змін до рішення міської ради від 26.01.2020 №4/6

«Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимирської міської ради» із змінами та доповненнями



         З метою доцільності виконання існуючих функцій та впорядкування структури апарату ради і виконавчих органів Володимирської міської ради, враховуючи службову записку начальнику відділу з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної і мобілізаційної роботи, цивільного захисту та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету міської ради від 01.05.2025 року відповідно до постанови КМУ від 31.12.2024 №1558 внесено зміни у п.16 постанови КМУ від 30.12.2022 №1487 «про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів» якою покладаються ведення персонально-військового обліку у селах та селищах, а також у містах на виконавчі органи сільських, селищних, міських рад (виключивши з даного пункту районні територіальні центри комплектування та соціальної підтримки). Враховуючи вище наведене на підставі постанови КМУ від 30.12.2022 №1487 «Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів» внести зміни до структури апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради та створити відділу з питань ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів у кількості 3 штатні одиниці.

      За для усунення збільшення штатних одиниць, внести зміни у структури шляхом виключення з п.27 (адміністратор відділу надання адміністративних послуг Управління «ЦНАП») - 1 штатну одиницю, п.12 відділ економічного розвитку, проєктної діяльності та інвестицій – 1 штатну одиницю (головний спеціаліст), п.29 управління соціальної та ветеранської політики – (провідний спеціаліст).

      На основі вище викладеного, прошу Вас винести проєкт рішення «Про внесення змін до рішення  міської ради від 26.01.2020 №4/6 «Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимирської міської ради» із змінами та доповненнями на розгляд сесії міської ради.

 

 

Начальник відділу з

питань кадрової роботи                                                         

виконавчого комітету міської ради                                       Насіба МІРЗОЄВА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Порівняльна таблиця

до проєкту рішення сесії міської ради

Про внесення змін до рішення міської ради від 26.01.2020 №4/6

«Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради» із змінами та доповненнями

 



















Передбачено в діючому рішенні Пропозиції щодо змін та доповнень
п.12. додатку: відділ економічного розвитку, проєктної діяльності та інвестиції – 5 штатних одиниць

 

 
п.12. додатку: відділ економічного розвитку, проєктної діяльності та інвестиції – 4 штатних одиниці

 
п.29 додатку: управління соціальної та ветеранської політики – 27 штатних одиниць п.29 додатку: управління соціальної та ветеранської політики – 26 штатних одиниць
п.27 додатку управління «ЦНАП» - 22 штатні одиниці п.27 додатку управління «ЦНАП» - 21 штатні одиниці

 

 

 

Начальник відділу з

питань кадрової роботи                                                         

виконавчого комітету міської ради                                       Насіба МІРЗОЄВА

 

ДОДАТКИ

1 47-61 Проект рішення.pdf Переглянути