ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 61
Текст:ВОЛОДИМИРСЬКА МІСЬКА РАДА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
№
м. Володимир
Про внесення змін та доповнень до рішення
міської ради від 26.01.2021 №4/6
«Про затвердження структури апарату ради
та виконавчих органів Володимир-Волинської
міської ради» із змінами та доповненнями
З метою доцільності виконання існуючих функцій та впорядкування структури апарату ради і виконавчих органів Володимирської міської ради, на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 №1487 «Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів», враховуючи висновки і рекомендації постійних комісій міської ради, керуючись п.5 ч.1 ст. 26,54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни та доповнення до рішення міської ради від 26.01.2021р. № 4/6 «Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради» (в подальшому - Рішення) виключивши із структури такі штатні одиниці:
- адміністратор відділу надання адміністративних послуг Управління «Центр надання адміністративних послуг» – 1 шт. одиниця;
- головний спеціаліст відділу економічного розвитку, проєктної діяльності та інвестицій - 1 шт. одиниця;
- провідний спеціаліст управління соціальної та ветеранської політики – 1 шт. одиниця;
1.1. Включити до структури відділ з питань ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів у кількості 3 штатні одиниці.
1.2. п.1. Рішення викласти у новій редакції: «Затвердити структуру апарату ради та виконавчих органів Володимирської міської ради в кількості 150 штатних одиниць (Додаток 1).
2. Ввести в дію структуру апарату ради та виконавчих органів Володимирської міської ради (Додаток 1) згідно вимог чинного законодавства.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань регламенту, депутатської діяльності, захисту прав людини, законності, правопорядку та протидії корупції.
Міський голова Ігор ПАЛЬОНКА
Насіба Мірзоєва 0800333262
Додаток
до рішення Володимирської
міської ради
від №
Структура апарату ради та органів виконавчого комітету
Володимирської міської ради
№ з/п
Назва структурного підрозділу
Кількість
штатних
одиниць
1.
Міський голова
1
2.
Секретар ради
1
3.
Перший заступник міського голови
1
4.
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
2
5.
Керуючий справами виконавчого комітету міської ради
1
6.
Староста
2
7.
Патронатна служба
2
8.
Відділ з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної і мобілізаційної роботи, цивільного захисту, надзвичайних ситуацій
2
9.
Організаційно-виконавчий відділ
3
10.
Відділ документального забезпечення та контролю
3
11.
Відділ зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації
3
12.
Відділ економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій
4
13.
Відділ міжнародної діяльності та туризму
2
14.
Юридичний відділ
3
15.
Відділ з питань кадрової роботи
2
16.
Відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення
10,5
17.
Архівний відділ
1
18.
Трудовий архів
1
19.
Відділ ведення Державного реєстру виборців
2
20.
Відділ з питань праці
2
21.
Служба у справах дітей
5
22.
Відділ цифрового розвитку та цифровізації
2
23.
Відділ з питань ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів
3
Самостійні виконавчі органи
24.
Управління з гуманітарних питань:
- відділ освіти
- відділ культури і мистецтва
- відділ молодіжної політики та спорту
10
25.
Управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів:
- відділ містобудування та архітектури
- відділ комунальної власності
- відділ земельних та природних ресурсів
10
26.
Управління інфраструктури:
- відділ капітального будівництва
- відділ житлово-комунального господарства, благоустрою та екології
-відділ бухгалтерського обліку
11
27.
Управління «Центр надання адміністративних послуг»:
- відділ ведення реєстру територіальної громади та паспортних послуг
- відділ надання адміністративних послуг
-відділ з питань державної реєстрації
- відділ по роботі зі зверненнями громадян
21
28.
Управління бюджету та фінансів:
- бюджетний відділ
- відділ доходів та аналізу бюджету
- відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення
13,5
29.
Управління соціальної та ветеранської політики:
- відділ виплати соціальних допомог, компенсацій, бухгалтерського обліку та господарського забезпечення
- відділ ветеранської політики та соціальної підтримки пільгових категорій громадян
- відділ соціальних допомог і компенсацій
26
Усього:
150,0
Керуючий справами Ірина ЛОШЕНЮК
Пояснювальна записка до проєкту рішення міської ради
Про внесення змін до рішення міської ради від 26.01.2020 №4/6
«Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимирської міської ради» із змінами та доповненнями
З метою доцільності виконання існуючих функцій та впорядкування структури апарату ради і виконавчих органів Володимирської міської ради, враховуючи службову записку начальнику відділу з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної і мобілізаційної роботи, цивільного захисту та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету міської ради від 01.05.2025 року відповідно до постанови КМУ від 31.12.2024 №1558 внесено зміни у п.16 постанови КМУ від 30.12.2022 №1487 «про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів» якою покладаються ведення персонально-військового обліку у селах та селищах, а також у містах на виконавчі органи сільських, селищних, міських рад (виключивши з даного пункту районні територіальні центри комплектування та соціальної підтримки). Враховуючи вище наведене на підставі постанови КМУ від 30.12.2022 №1487 «Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів» внести зміни до структури апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради та створити відділу з питань ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів у кількості 3 штатні одиниці.
За для усунення збільшення штатних одиниць, внести зміни у структури шляхом виключення з п.27 (адміністратор відділу надання адміністративних послуг Управління «ЦНАП») - 1 штатну одиницю, п.12 відділ економічного розвитку, проєктної діяльності та інвестицій – 1 штатну одиницю (головний спеціаліст), п.29 управління соціальної та ветеранської політики – (провідний спеціаліст).
На основі вище викладеного, прошу Вас винести проєкт рішення «Про внесення змін до рішення міської ради від 26.01.2020 №4/6 «Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимирської міської ради» із змінами та доповненнями на розгляд сесії міської ради.
Начальник відділу з
питань кадрової роботи
виконавчого комітету міської ради Насіба МІРЗОЄВА
Порівняльна таблиця
до проєкту рішення сесії міської ради
Про внесення змін до рішення міської ради від 26.01.2020 №4/6
«Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради» із змінами та доповненнями
Передбачено в діючому рішенні
Пропозиції щодо змін та доповнень
п.12. додатку: відділ економічного розвитку, проєктної діяльності та інвестиції – 5 штатних одиниць
п.12. додатку: відділ економічного розвитку, проєктної діяльності та інвестиції – 4 штатних одиниці
п.29 додатку: управління соціальної та ветеранської політики – 27 штатних одиниць
п.29 додатку: управління соціальної та ветеранської політики – 26 штатних одиниць
п.27 додатку управління «ЦНАП» - 22 штатні одиниці
п.27 додатку управління «ЦНАП» - 21 штатні одиниці
Начальник відділу з
питань кадрової роботи
виконавчого комітету міської ради Насіба МІРЗОЄВА
ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
№ з/п | Назва структурного підрозділу | Кількість штатних одиниць |
1. | Міський голова | 1 |
2. | Секретар ради | 1 |
3. | Перший заступник міського голови | 1 |
4. | Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради | 2 |
5. | Керуючий справами виконавчого комітету міської ради | 1 |
6. | Староста | 2 |
7. | Патронатна служба | 2 |
8. | Відділ з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної і мобілізаційної роботи, цивільного захисту, надзвичайних ситуацій | 2 |
9. | Організаційно-виконавчий відділ | 3 |
10. | Відділ документального забезпечення та контролю | 3 |
11. | Відділ зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації | 3 |
12. | Відділ економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій | 4 |
13. | Відділ міжнародної діяльності та туризму | 2 |
14. | Юридичний відділ | 3 |
15. | Відділ з питань кадрової роботи | 2 |
16. | Відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення | 10,5 |
17. | Архівний відділ | 1 |
18. | Трудовий архів | 1 |
19. | Відділ ведення Державного реєстру виборців | 2 |
20. | Відділ з питань праці | 2 |
21. | Служба у справах дітей | 5 |
22. | Відділ цифрового розвитку та цифровізації | 2 |
23. | Відділ з питань ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів | 3 |
Самостійні виконавчі органи | ||
24. | Управління з гуманітарних питань: - відділ освіти - відділ культури і мистецтва - відділ молодіжної політики та спорту |
10 |
25. | Управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів: - відділ містобудування та архітектури - відділ комунальної власності - відділ земельних та природних ресурсів |
10 |
26. | Управління інфраструктури: - відділ капітального будівництва - відділ житлово-комунального господарства, благоустрою та екології -відділ бухгалтерського обліку |
11 |
27. | Управління «Центр надання адміністративних послуг»: - відділ ведення реєстру територіальної громади та паспортних послуг - відділ надання адміністративних послуг -відділ з питань державної реєстрації - відділ по роботі зі зверненнями громадян |
21 |
28. | Управління бюджету та фінансів: - бюджетний відділ - відділ доходів та аналізу бюджету - відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення |
13,5 |
29. | Управління соціальної та ветеранської політики: - відділ виплати соціальних допомог, компенсацій, бухгалтерського обліку та господарського забезпечення - відділ ветеранської політики та соціальної підтримки пільгових категорій громадян - відділ соціальних допомог і компенсацій |
26 |
Усього: | 150,0 |
Передбачено в діючому рішенні | Пропозиції щодо змін та доповнень |
п.12. додатку: відділ економічного розвитку, проєктної діяльності та інвестиції – 5 штатних одиниць |
п.12. додатку: відділ економічного розвитку, проєктної діяльності та інвестиції – 4 штатних одиниці |
п.29 додатку: управління соціальної та ветеранської політики – 27 штатних одиниць | п.29 додатку: управління соціальної та ветеранської політики – 26 штатних одиниць |
п.27 додатку управління «ЦНАП» - 22 штатні одиниці | п.27 додатку управління «ЦНАП» - 21 штатні одиниці |
ДОДАТКИ
1 | 47-61 Проект рішення.pdf | Переглянути |
---|