ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXXVIII

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер рішення:

38/71

Проголосовано:

28.08.2024 12:50:49

Автор:

Насіба Мірзоєва

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    24
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    3
  • Відсутні
    8

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ДРУК РІШЕННЯ

ТЕКСТ РІШЕННЯ: № 38/71
Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 26.01.2021 №4/6 «Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради» із змінами та доповненнями

 
 
ВОЛОДИМИРСЬКА МІСЬКА РАДА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
 РІШЕННЯ
28.08.2024 р. №38/71
м. Володимир
Про внесення змін та доповнень до рішення
міської ради від 26.01.2021 №4/6
«Про затвердження структури апарату ради
та виконавчих органів Володимир-Волинської
міської ради» із змінами та доповненнями
 
              З метою доцільності виконання існуючих функцій та впорядкування структури апарату ради і виконавчих органів Володимирської міської ради, враховуючи рішення міської ради від 23.02.2022 №13/28 «Про ліквідацію відділу охорони здоров’я та медичного забезпечення виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради» із змінами та доповненнями від 03.06.2022 №14/38, враховуючи висновки і рекомендації постійних комісій міської ради, керуючись п.5 ч.1 ст. 26,54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міська рада
ВИРІШИЛА:
 
          1. Внести зміни та доповнення до рішення міської ради від 26.01.2021р. № 4/6 «Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради» (в подальшому - Рішення), а саме:
          1.1. Виключити із структури п.24 Додатку до рішення «відділ охорони здоров’я та медичного забезпечення» у складі 3 штатні одиниці:
- начальник відділу – 1 шт. одиниця;
- головний спеціаліст - 1 шт. одиниця;
- головний спеціаліст - 1 шт. одиниця.
          1.2. п.1.  Рішення викласти у новій редакції: «Затвердити структуру апарату ради та виконавчих органів Володимирської міської ради в кількості 150 штатних одиниць (Додаток 1)
          2. Ввести в дію додаток до структури  апарату ради та виконавчих органів Володимирської міської ради згідно вимог чинного законодавства.
          3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань регламенту, депутатської діяльності, захисту прав людини, законності, правопорядку та протидії корупції.
                                                                                              
 
 
Міський  голова                                                                    Ігор ПАЛЬОНКА
Насіба Мірзоєва  0800333262
 
Додаток
                                                                                              до рішення Володимирської
                                                                                              міської ради
                                                                                              від 28.08.2024 р.  №38/71
 
Структура апарату ради та органів виконавчого комітету
 Володимирської міської ради
 
№ з/п Назва  структурного підрозділу  Кількість
штатних
одиниць
1. Міський голова 1
2. Секретар ради 1
3. Перший заступник міського голови 1
4. Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради 2
5. Керуючий справами виконавчого комітету міської ради 1
6. Староста 2
 
7. Патронатна служба 2
8. Відділ з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної і мобілізаційної роботи, цивільного захисту, надзвичайних ситуацій 2
9. Організаційно-виконавчий відділ 3
10. Відділ документального забезпечення та контролю 3
11. Відділ зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації 3
12. Відділ економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій 5
13. Відділ міжнародної діяльності та туризму 2
14. Юридичний відділ 3
15. Відділ з питань кадрової роботи 2
16. Відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення 10,5
17. Архівний відділ 1
18. Трудовий архів 1
19. Відділ ведення Державного реєстру виборців 2
20. Відділ з питань праці 2
21. Служба у справах дітей 5
22. Відділ цифрового розвитку та цифровізації 2
  Самостійні виконавчі органи  
23. Управління з гуманітарних питань:
- відділ освіти
- відділ культури і мистецтва
- відділ молодіжної політики та спорту
10
24. Управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів:
- відділ містобудування та архітектури
- відділ комунальної власності
- відділ земельних та природних ресурсів
 
10
25. Управління інфраструктури:
- відділ капітального будівництва
- відділ житлово-комунального господарства, благоустрою та екології
-відділ бухгалтерського обліку
 
 
11
26. Управління «Центр надання адміністративних послуг»:
- відділ ведення реєстру територіальної громади та паспортних послуг
- відділ надання адміністративних послуг
-відділ з питань державної реєстрації
- відділ по роботі  зі зверненнями громадян
 
22
27. Управління бюджету та фінансів:
- бюджетний відділ
- відділ доходів та аналізу бюджету
- відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення
 
13,5
28. Управління соціальної політики:
- відділ виплати соціальних допомог, компенсацій, бухгалтерського обліку та господарського забезпечення
- відділ соціальної підтримки пільгових категорій громадян
- відділ соціальних допомог і компенсацій
27
  Усього: 150,0
 
 
 
 
Керуючий справами                                                             Ірина ЛОШЕНЮК


ДОДАТКИ

1 38-64 Проект рішення.pdf Переглянути