ОПИС ДОКУМЕНТУ
|
Автор:
Насіба Мірзоєва |
|
|
Доповідач:
Насіба Мірзоєва |
|
| Галузь: | Державне управління і кадрова політика |
|---|---|
| Статус: | Прийнятий в цілому |
| Дата: | 05.11.2025 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 97
Про внесення змін та доповнень до рішення
міської ради від 26.01.2021 №4/6
«Про затвердження структури апарату ради
та виконавчих органів Володимирської
міської ради» із змінами та доповненнями

ВОЛОДИМИРСЬКА МІСЬКА РАДА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
№ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
м. Володимир
Про внесення змін та доповнень до рішення
міської ради від 26.01.2021 №4/6
«Про затвердження структури апарату ради
та виконавчих органів Володимирської
міської ради» із змінами та доповненнями
З метою доцільності виконання існуючих функцій та впорядкування структури апарату ради і виконавчих органів Володимирської міської ради, враховуючи службову записку заступника начальника управління соціальної та ветеранської політики виконавчого комітету міської ради №1659/01-18/2-25 від 04.11.2025 року, висновків і рекомендацій постійних комісій міської ради, керуючись п.5 ч.1 ст. 26,54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до структури виконавчих органів Володимирської міської ради, затвердженої рішенням Володимирської міської ради від 26.01.2021 №4/6 «Про структуру апарату ради та органів виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради» із змінами та доповненнями, виклавши додаток в новій редакції. (Додаток 1).
2. Затвердити склад Управління соціальної та ветеранської політики Володимирської міської ради у кількості 25,5 штатних одиниць.
3. Затвердити структури апарату ради та виконавчих органів Володимирської міської ради у кількості 149,5 штатних одиниць.
4. Ввести в дію додаток до структури апарату ради та виконавчих органів Володимирської міської ради згідно вимог чинного законодавства.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань регламенту, депутатської діяльності, захисту прав людини, законності, правопорядку та протидії корупції.
Міський голова Ігор ПАЛЬОНКА
Насіба Мірзоєва 0800333262
Додаток
до рішення Володимирської
міської ради
від №
Структура апарату ради та органів виконавчого комітету
Володимирської міської ради
| № з/п | Назва структурного підрозділу | Кількість штатних одиниць |
| 1. | Міський голова | 1 |
| 2. | Секретар ради | 1 |
| 3. | Перший заступник міського голови | 1 |
| 4. | Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради | 2 |
| 5. | Керуючий справами виконавчого комітету міської ради | 1 |
| 6. | Староста | 2 |
| 7. | Патронатна служба | 2 |
| 8. | Відділ з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної і мобілізаційної роботи, цивільного захисту, надзвичайних ситуацій | 2 |
| 9. | Організаційно-виконавчий відділ | 3 |
| 10. | Відділ документального забезпечення та контролю | 3 |
| 11. | Відділ зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації | 3 |
| 12. | Відділ економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій | 4 |
| 13. | Відділ міжнародної діяльності та туризму | 2 |
| 14. | Юридичний відділ | 3 |
| 15. | Відділ з питань кадрової роботи | 2 |
| 16. | Відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення | 10,5 |
| 17. | Архівний відділ | 1 |
| 18. | Трудовий архів | 1 |
| 19. | Відділ ведення Державного реєстру виборців | 2 |
| 20. | Відділ з питань праці | 2 |
| 21. | Служба у справах дітей | 5 |
| 22. | Відділ цифрового розвитку та цифровізації | 2 |
| 23. | Відділ з питань ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів | 3 |
| Самостійні виконавчі органи | ||
| 24. | Управління з гуманітарних питань: - відділ освіти - відділ культури і мистецтва - відділ молодіжної політики та спорту |
10 |
| 25. | Управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів: - відділ містобудування та архітектури - відділ комунальної власності - відділ земельних та природних ресурсів |
10 |
| 26. | Управління інфраструктури: - відділ капітального будівництва - відділ житлово-комунального господарства, благоустрою та екології -відділ бухгалтерського обліку |
11 |
| 27. | Управління «Центр надання адміністративних послуг»: - відділ ведення реєстру територіальної громади та паспортних послуг - відділ надання адміністративних послуг -відділ з питань державної реєстрації - відділ по роботі зі зверненнями громадян |
21 |
| 28. | Управління бюджету та фінансів: - бюджетний відділ - відділ доходів та аналізу бюджету - відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення |
13,5 |
| 29. | Управління соціальної та ветеранської політики: - відділ виплати соціальних допомог, компенсацій, бухгалтерського обліку та господарського забезпечення - відділ ветеранської політики та соціальної підтримки пільгових категорій громадян - відділ соціальних допомог і компенсацій |
25,5 |
| Усього: | 149,5 | |
Керуючий справами Ірина ЛОШЕНЮК
Пояснювальна записка до проєкту рішення міської ради
Про внесення змін до рішення міської ради від 26.01.2020 №4/6
«Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимирської міської ради» із змінами та доповненнями
З метою доцільності виконання існуючих функцій виконавчих органів міської ради та впорядкування структури апарату ради і виконавчих органів Володимирської міської ради є необхідність внести зміни до рішення міської ради міської ради від 26.01.2020 №4/6 «Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимирської міської ради» із змінами та доповненнями.
Зменшення штатної чисельності в управлінні соціальної та ветеранської політики на 0,5 ставки (прибиральника службових приміщень) у зв'язку із рішенням виконавчого комітету Володимирської міської ради від 18.12.2024 №469 було передано приміщення управління соціальної та ветеранської політики площею 498,8 кв.м на баланс виконавчого комітету та в подальшому взято управління в оренду приміщення площею 231,8 кв.м.
Розрахована нормативна чисельність прибиральників службових приміщень площею 231,8 кв.м становить 0,5 ставки згідно з міжгалузевих норм чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проєктні організації) при нормі прибирання службового приміщення, затверджено наказом Міністерства праці та соціальної політики України» від 11.05.2004 №105.
На основі вище викладеного, прошу Вас винести проєкт рішення «Про внесення змін до рішення міської ради від 26.01.2020 №4/6 «Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимирської міської ради» із змінами та доповненнями на розгляд сесії міської ради.
Начальник відділу з
питань кадрової роботи
виконавчого комітету міської ради Насіба МІРЗОЄВА
Порівняльна таблиця
до проєкту рішення сесії міської ради
Про внесення змін до рішення міської ради від 26.01.2020 №4/6
«Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради» із змінами та доповненнями
| Передбачено в діючому рішенні | Пропозиції щодо змін та доповнень |
| п.2. Затвердити структуру і чисельність виконавчих органів Володимирської міської ради у кількості – 150 штатних одиниць. | п.2. Затвердити структуру і чисельність виконавчих органів Володимирської міської ради у кількості – 149,5 штатні одиниці. |
| П. 28 Управління соціальної та ветеранської політики 26 штатних одиниць | п. 28 Управління соціальної та ветеранської політики 25,5 штатних одиниць |
Начальник відділу з
питань кадрової роботи
виконавчого комітету міської ради Насіба МІРЗОЄВА
ДОДАТКИ
| 1 | 53-97 проект рішення.pdf | Переглянути |
|---|

