ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Насіба Мірзоєва

Статус:

Прийнятий в цілому

Сесія:

XLVIII

Скликання:

VIII

Проголосовано:

За основу і в цілому

Рішення:

Прийнято

Дата прийняття:

16.05.2025

Галузь:

Державне управління і кадрова політика

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    24
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    4
  • Відсутні
    7

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ

РІШЕННЯ: № 48/59
Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 26.01.2021 №4/6 «Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради» із змінами та доповненнями

ВОЛОДИМИРСЬКА МІСЬКА РАДА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
 РІШЕННЯ
16.05.2025 р. №48/59
м. Володимир
Про внесення змін та доповнень до рішення
міської ради від 26.01.2021 №4/6
«Про затвердження структури апарату ради
та виконавчих органів Володимир-Волинської
міської ради» із змінами та доповненнями
 
              З метою доцільності виконання існуючих функцій та впорядкування структури апарату ради і виконавчих органів Володимирської міської ради, на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 №1487 «Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів», враховуючи висновки і рекомендації постійних комісій міської ради, керуючись п.5 ч.1 ст. 26,54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міська рада
ВИРІШИЛА:
          1. Внести зміни та доповнення до рішення міської ради від 26.01.2021р. № 4/6 «Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради» (в подальшому - Рішення) виключивши із структури такі штатні одиниці:
        - адміністратор відділу надання адміністративних послуг Управління «Центр надання адміністративних послуг» – 1 шт. одиниця;
        - головний спеціаліст відділу економічного розвитку, проєктної діяльності та інвестицій - 1 шт. одиниця;
        - провідний спеціаліст управління соціальної та ветеранської політики – 1 шт. одиниця;
          1.1. Включити до структури відділ з питань ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів у кількості 3 штатні одиниці.
          1.2. п.1.  Рішення викласти у новій редакції: «Затвердити структуру апарату ради та виконавчих органів Володимирської міської ради в кількості 150 штатних одиниць (Додаток 1).
          2. Ввести в дію структуру апарату ради та виконавчих органів Володимирської міської ради (Додаток 1) згідно вимог чинного законодавства.
          3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань регламенту, депутатської діяльності, захисту прав людини, законності, правопорядку та протидії корупції.
                                                                                              
 
Міський  голова                                                                    Ігор ПАЛЬОНКА
Насіба Мірзоєва  0800333262
      Додаток
                                                                                              до рішення Володимирської
                                                                                              міської ради
                                                                                              від 16.05.2025 № 48/59
 
Структура апарату ради та органів виконавчого комітету
 Володимирської міської ради
 
№ з/п Назва  структурного підрозділу  Кількість
штатних
одиниць
1. Міський голова 1
2. Секретар ради 1
3. Перший заступник міського голови 1
4. Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради 2
5. Керуючий справами виконавчого комітету міської ради 1
6. Староста 2
 
7. Патронатна служба 2
8. Відділ з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної і мобілізаційної роботи, цивільного захисту, надзвичайних ситуацій 2
9. Організаційно-виконавчий відділ 3
10. Відділ документального забезпечення та контролю 3
11. Відділ зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації 3
12. Відділ економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій 4
13. Відділ міжнародної діяльності та туризму 2
14. Юридичний відділ 3
15. Відділ з питань кадрової роботи 2
16. Відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення 10,5
17. Архівний відділ 1
18. Трудовий архів 1
19. Відділ ведення Державного реєстру виборців 2
20. Відділ з питань праці 2
21. Служба у справах дітей 5
22. Відділ цифрового розвитку та цифровізації 2
23. Відділ з питань ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів 3
  Самостійні виконавчі органи  
24. Управління з гуманітарних питань:
- відділ освіти
- відділ культури і мистецтва
- відділ молодіжної політики та спорту
10
25. Управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів:
- відділ містобудування та архітектури
- відділ комунальної власності
- відділ земельних та природних ресурсів
 
10
26. Управління інфраструктури:
- відділ капітального будівництва
- відділ житлово-комунального господарства, благоустрою та екології
-відділ бухгалтерського обліку
 
 
 
 
11
27. Управління «Центр надання адміністративних послуг»:
- відділ ведення реєстру територіальної громади та паспортних послуг
- відділ надання адміністративних послуг
-відділ з питань державної реєстрації
- відділ по роботі  зі зверненнями громадян
 
21
28. Управління бюджету та фінансів:
- бюджетний відділ
- відділ доходів та аналізу бюджету
- відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення
 
13,5
29. Управління соціальної та ветеранської політики:
- відділ виплати соціальних допомог, компенсацій, бухгалтерського обліку та господарського забезпечення
- відділ ветеранської політики та соціальної підтримки пільгових категорій громадян
- відділ соціальних допомог і компенсацій
26
  Усього: 150,0
 
 
 
 
Керуючий справами                                                             Ірина ЛОШЕНЮК

ДОДАТКИ

1 48-59 Рішення.pdf Переглянути