ВОЛОДИМИРСЬКА МІСЬКА РАДА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
 РІШЕННЯ
07.11.2024 р. №41/112
м. Володимир
 
Про внесення змін та доповнень до рішення
міської ради від 26.01.2021 №4/6
«Про затвердження структури апарату ради
та виконавчих органів Володимир-Волинської
міської ради» із змінами та доповненнями
 
              З метою впорядкування структури апарату ради і виконавчих органів Володимирської міської ради, відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» із змінами та доповненнями, враховуючи службову записку начальника управління соціальної політики виконавчого комітету міської ради від 11.10.2024 року №1895/01-18/2-24, висновки і рекомендації постійних комісій міської ради, керуючись п.5 ч.1 ст. 26,54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
          1. Внести зміни та доповнення в Додаток затвердженого рішенням міської ради від 26.01.2021р. № 4/6 «Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради», (Додаток) (в подальшому - Рішення), а саме:
          1.1. Перейменувати Управління соціальної політики виконавчого комітету міської ради на Управління соціальної та ветеранської політики виконавчого комітету міської ради.
          1.2. Перейменувати відділ соціальної підтримки пільгових категорій громадян управління соціальної політики виконавчого комітету міської ради на відділ ветеранської політики та соціальної підтримки пільгових категорій громадян управління соціальної та ветеранської політики виконавчого комітету міської ради.
          2. Ввести в дію Додаток до структури  апарату ради та виконавчих органів Володимирської міської ради згідно вимог чинного законодавства.
          3. Начальнику Управління соціальної політики виконавчого комітету міської ради попередити працівників про зміну істотних умов праці та подати державному реєстратору необхідні документи для внесення змін до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
          4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань регламенту, депутатської діяльності, захисту прав людини, законності, правопорядку та протидії корупції.
 
                                                                                            
Міський  голова                                                                         Ігор ПАЛЬОНКА
Насіба Мірзоєва  0800333262
Додаток
                                                                                              до рішення Володимирської
                                                                                              міської ради
                                                                                              від 07.11.2024  №41/112
 
Структура апарату ради та органів виконавчого комітету
 Володимирської міської ради
 
№ з/п Назва  структурного підрозділу  Кількість
штатних
одиниць
1. Міський голова 1
2. Секретар ради 1
3. Перший заступник міського голови 1
4. Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради 2
5. Керуючий справами виконавчого комітету міської ради 1
6. Староста 2
7. Патронатна служба 2
8. Відділ з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної і мобілізаційної роботи, цивільного захисту, надзвичайних ситуацій 2
9. Організаційно-виконавчий відділ 3
10. Відділ документального забезпечення та контролю 3
11. Відділ зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації 3
12. Відділ економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій 5
13. Відділ міжнародної діяльності та туризму 2
14. Юридичний відділ 3
15. Відділ з питань кадрової роботи 2
16. Відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення 10,5
17. Архівний відділ 1
18. Трудовий архів 1
19. Відділ ведення Державного реєстру виборців 2
20. Відділ з питань праці 2
21. Служба у справах дітей 5
22. Відділ цифрового розвитку та цифровізації 2
Самостійні виконавчі органи
23. Управління з гуманітарних питань:
- відділ освіти
- відділ культури і мистецтва
- відділ молодіжної політики та спорту
10
24. Управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів:
- відділ містобудування та архітектури
- відділ комунальної власності
- відділ земельних та природних ресурсів
 
10
25. Управління інфраструктури:
- відділ капітального будівництва
- відділ житлово-комунального господарства, благоустрою та екології
-відділ бухгалтерського обліку
 
 
11
26. Управління «Центр надання адміністративних послуг»:
- відділ ведення реєстру територіальної громади та паспортних послуг
- відділ надання адміністративних послуг
-відділ з питань державної реєстрації
- відділ по роботі  зі зверненнями громадян
 
22
27. Управління бюджету та фінансів:
- бюджетний відділ
- відділ доходів та аналізу бюджету
- відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення
 
13,5
28. Управління соціальної та ветеранської політики:
- відділ виплати соціальних допомог, компенсацій, бухгалтерського обліку та господарського забезпечення
- відділ ветеранської політики та соціальної підтримки пільгових категорій громадян
- відділ соціальних допомог і компенсацій
27
Усього: 150,0
 
 
 
 
Керуючий справами                                                             Ірина ЛОШЕНЮК