ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Ігор Возний

Доповідач:

Ігор Возний

Галузь:

Комунальне господарство та благоустрій

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

22.08.2023

ВИСНОВКИ КОМІСІЙ
ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 48
Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 24.12.2020 №2/6 «Про Програму сприяння діяльності   об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельних кооперативів та органів самоорганізації населення у м. Володимирі-Волинському на 2021-2023 роки» (зі змінами)

ВОЛОДИМИРСЬКА МІСЬКА РАДА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ

РІШЕННЯ

 
______________ № __________
м. Володимир
 
Про внесення змін та доповнень до
рішення міської ради від 24.12.2020 №2/6
«Про Програму сприяння діяльності  
об’єднань співвласників багатоквартирних
будинків, житлово-будівельних кооперативів
та органів самоорганізації населення
у м. Володимирі-Волинському на 2021-2023
роки» (зі змінами)
 
З метою продовження комплексної роботи, спрямованої на підтримку громадських ініціатив у Володимир-Волинській міській територіальній громаді, відповідно до Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду», Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Закону України «Про органи самоорганізації населення» для проведення реконструкції, капітального, поточного ремонту та надання послуг в сфері житлово-комунального господарства, керуючись п. 22 ч. 1 ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” міська рада
 
ВИРIШИЛА:
 
1. Внести зміни та доповнення до рішення міської ради від 24.12.2020 № 2/6 «Про Програму сприяння діяльності об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельних кооперативів та органів самоорганізації населення у м. Володимирі-Волинському на 2021-2023 роки» (зі змінами), а саме:
1.1. У пункті 1. Рішення цифру «25833,6 тис. грн.» замінити на «36333,6 тис. грн.».
1.2. Пункт 8. у розділі 1. Програми «Паспорт Програми» викласти в новій редакції:
 
8. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього, у тому числі: 36 333,6 тис. грн.
8.1. Коштів місцевого бюджету 26 275,6 тис. грн.
8.2. Коштів ОСББ, ОСН, ЖБК та  інших джерел 10 058,0 тис. грн.
 
1.3. Розділ 4 Програми «Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування, строки та етапи виконання програми» викласти у новій редакції:
Головним розпорядником бюджетних коштів і відповідальним виконавцем Програми є управління інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради.
Одержувачами бюджетних коштів є зареєстровані в установленому законом порядку об’єднання співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ), житлово-будівельні кооперативи (ЖБК) та органи самоорганізації населення (ОСН) – далі - юридичні особи.
Реалізація заходів Програми організовується головами об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельних кооперативів та органів самоорганізації населення шляхом відбору виконавців заходів Програми у відповідності до вимог Закону  України  "Про  публічні закупівлі".
Бюджетні кошти надаються юридичним особам у вигляді співфінансування в розмірі 60% від загальної кошторисної вартості об’єкта у відповідності до зведеного кошторисного розрахунку, розробленого ліцензованою проектною організацією, зведеного розрахунку, при умові співфінансування юридичних осіб в розмірі 40% від загальної кошторисної вартості об’єкта для реалізації проектів у сфері житлово-комунального господарства (далі - проєкт) за такими напрямами: проведення ремонтно- будівельних робіт на територіях, де утворилися ОСББ, ЖБК і ОСН з термомодернізації будівель (проведення енергоаудиту, встановлення енергоефективного обладнання, заміна освітлення, встановлення приладів обліку, встановлення регульованого обладнання: тепловий пункт, балансувальні клапани, радіаторні терморегулятори, утеплення огороджувальних конструкцій (стін, суміщеного покриття, перекриття над підвалом), осучаснення вікон, заміна вхідних дверей у підїздах, модернізація вентиляції, модернізація внутрішньо-будинкових мереж та зовнішніх інженерних мереж, освітлення місць загального користування, реконструкція, капітальний ремонт доріг та прибудинкових територій, роботи з відновлення елементів благоустрою, будівельні роботи з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення електроустановок зовнішнього електропостачання, послуги з стандартного та нестандартного приєднання та підключення до існуючих (діючих) електричних мережах відповідно до технічних умов (повітряна лінія, трансформаторна підстанція або розподільний пункт) оператора системи розподілу електричної енергії».
На заходи, які стосуються капітальних ремонтів покрівель житлових будинків, бюджетні кошти надаються ОСББ та ЖБК із застосуванням співфінансування в розмірі 80% від загальної кошторисної вартості об’єкта у відповідності до зведеного кошторисного розрахунку, розробленого ліцензованою проектною організацією, при умові співфінансування юридичних осіб в розмірі 20%.
На заходи, які стосуються капітальних ремонтів найпростіших укриттів у житлових будинках, бюджетні кошти надаються ОСББ та ЖБК із  застосуванням співфінансування в розмірі 90% від загальної кошторисної вартості об’єкта у відповідності до зведеного кошторисного розрахунку, розробленого ліцензованою проектною організацією, при умові співфінансування юридичних осіб в розмірі 10%.
На заходи, які стосуються капітальних ремонтів ліфтів, бюджетні кошти надаються ОСББ та ЖБК із  застосуванням співфінансування в розмірі 90% від загальної кошторисної вартості об’єкта у відповідності до зведеного кошторисного розрахунку, розробленого ліцензованою проектною організацією, при умові співфінансування юридичних осіб в розмірі 10%.
Для отримання бюджетних коштів юридична особа подає управлінню інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради наступні документи: письмове звернення на ім’я міського голови, зобов’язання про співфінансування робіт в розмірі 40% (20% у разі виконання капремонту покрівель, 10% у разі виконання капремонту найпростіших укриттів або 10% у разі виконання капремонту ліфтів) їх вартості, виготовлену ліцензованою проектною організацією проектно-кошторисну документацію, затверджену в установленому порядку, копію висновку державної експертизи (за необхідності).
За результатами аналізу поданих документів управління інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради готує пропозиції міському голові щодо фінансування намічених робіт, керуючись фінансовим ресурсом місцевого бюджету, передбаченим на відповідний бюджетний період для виконання заходів Програми.                         
Відбір поданих документів здійснюється управлінням інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради в порядку їх надходження без конкурсної основи в межах передбачених Програмою коштів.
У відповідності до вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності в Україні» юридична особа вживає заходи, пов’язані з отриманням дозволу на початок виконання робіт. Замовником робіт виступає юридична особа.
Власне співфінансування юридичної особи в розмірі 40% (20% у разі виконання капремонту покрівель, 10% у разі виконання капремонту найпростіших укриттів або 10% у разі виконання капремонту ліфтів) від загальної кошторисної вартості об’єкта вноситься на рахунки підрядної організації, особи, яка здійснює технічний нагляд, організації, яка виготовила проектно-кошторисну документацію та органу, який проводив державну експертизу ПКД, експертної організації, яка розробила технічний висновок, організації, яка видала технічні умови на проектування, організації, яка проводила енергоаудит об’єкта.
 Витрати юридичної особи, пов’язані з оплатою виконаних робіт підрядною організацією, послуг з технічного нагляду, послуг з виготовлення проектно-кошторисної документації та за необхідності її (документації) державної експертизи експертної організації, яка розробила технічний висновок, організації, яка видала технічні умови на проектування, організації яка проводила енергоаудит об’єкта, в кінцевому результаті не можуть бути меншими, ніж 40% вартості робіт згідно зведеного кошторисного розрахунку та висновку державної експертизи, 20% у разі виконання капремонту покрівель, 10% у разі виконання капремонту найпростіших укриттів або 10% у разі виконання капремонту ліфтів.
 З метою отримання бюджетних коштів юридична особа відкриває в органах Казначейства рахунок.  Фінансування бюджетних коштів здійснюється управлінням інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради на Казначейський рахунок юридичної особи лише за  наявності підтверджуючих документів юридичної особи про здійснення власного співфінансування в розмірі, не меншому, ніж 40% від вартості згідно зведеного кошторисного розрахунку, 20% у разі виконання капремонту покрівель, 10% у разі виконання капремонту найпростіших укриттів або 10% у разі виконання капремонту ліфтів.
Підтверджуючими документами при цьому являються акти виконаних робіт, (форма КБ-5), підписані підрядною організацією, замовником та особою, яка здійснює технічний нагляд, оплачені накладні або рахунки, квитанції про оплату.
Бюджетне фінансування без наявності підтверджуючих документів юридичної особи про здійснення власного співфінансування в розмірі, не меншому, ніж 40% від вартості згідно зведеного кошторисного розрахунку,  20% у разі виконання капремонту покрівель, 10% у разі виконання капремонту найпростіших укриттів або 10% у разі виконання капремонту ліфтів не допускається. Контроль за цим здійснює управління інфраструктури.
Програмою дозволяється залучення інвестицій з державного, обласного та районного бюджетів, а також інших інвестицій, кредитних коштів, коштів міжнародних фінансових організацій та інших ресурсів, коштів приватних інвесторів. У випадку залучення коштів з інших джерел, такі кошти вважаються коштами ОСББ, ЖБК та ОСН.
Введення в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів здійснюється юридичною особою у відповідності до вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності в Україні».
Складення і подання фінансової та бюджетної звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим використанням здійснюються в установленому законодавством порядку.
Обсяги та джерела фінансування Програми визначаються, виходячи з реальних фінансових можливостей місцевого бюджету. Фінансування Програми за рахунок бюджету виконується у відповідності з ст. ст. 27, 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Обсяг бюджетного фінансування програми уточнюється у процесі формування місцевого бюджету на відповідний бюджетний період. Програмою не забороняється залучення коштів державного, обласного та районного бюджетів, коштів громадськості, інвестиційних та кредитних коштів, коштів міжнародних фінансових організацій та інших ресурсів, коштів приватних інвесторів та благодійних організацій, залучення яких не заборонено чинним законодавством.
Термін реалізації Програми становить три роки, з 2021 по 2023 року включно.
Оплата робіт комунального підприємства «ІРЦ» за виконані роботи зі здійснення обслуговування фізичних та юридичних осіб незалежно від форм власності з питань інформаційно-консультативного характеру, забезпечення реалізації державної політики щодо впровадження та комплексного розвитку такої форми самоорганізації громадян, як об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, сприяння створенню ОСББ, здійснення іншої господарської чи інформаційної діяльності проводиться відповідно до затвердженого плану використання (заробітна плата, закупка матеріалів, оплата послуг, в т. ч. комунальних, оплата енергоносіїв, виконання робіт сплата податків та зборів до бюджету).
1.4. У розділі 5 Програми «Перелік завдань і заходів програми та результативні показники», абзац «Ресурсне забезпечення Програми» викласти у новій редакції:
 
Обсяг коштів, які планується залучити на виконання програми В розрізі років Усього витрат на виконання програми
2021 2022 2023
Обсяг ресурсів усього: у тому числі 5 676,8 11 878,4 18 778,4 36 333,6
Місцевий бюджет 4 110,4 7 847,6 14 317,6 26 275,6
Інші джерела 1 566,4 4 030,8 4 460,8 10 058,0
 
1.5. Розділ 6. Програми «Напрями діяльності та заходи Програми на 2021-2023 роки» викласти у новій редакції додається.
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань власності та житлово – комунального господарства та постійну комісію з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів.      
  
 Міський голова                                                                                   Ігор ПАЛЬОНКА
Ігор Возний 0800333262
 
Пояснювальна записка
до проєкту рішення
 

«Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 04.12.2020 №2/6 «Про Програму сприяння діяльності  об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельних кооперативів та органів самоорганізації населення у м. Володимирі-Волинському на 2021-2023 роки» (зі змінами)»

 
Дане рішення підготовлене у зв’язку з необхідністю внесення змін до   «Програми сприяння діяльності  об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельних кооперативів та органів самоорганізації населення у м. Володимирі-Волинському на 2021-2023 роки», затвердженої рішення міської ради від 04.12.2020 № 2/6 з метою коригування прогнозних обсягів фінансування на 2023 рік для покращення технічних характеристик та продовження терміну експлуатації житлових будівель ОСББ, ЖБК, а саме:
- проведення капітальних ремонтів покрівель житлових будинків;
- приведення найпростіших укриттів до вимог наказу Міністерства внутрішніх справ України від 09.07.2018 №579;
- не стандартне приєднання ОСН до електричних мереж.
 
Начальник управління інфраструктури                                             Ігор ВОЗНИЙ                                    

ДОДАТКИ

1 28-48 Проект рішення.pdf Переглянути
2 28-48 Таблиця.pdf Переглянути
3 28-48 Додаток.pdf Переглянути