ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXI

Скликання:

VIII

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    27
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    2
  • Відсутні
    6

ВОЛОДИМИР МІСЬКА РАДА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
03.03.2023 № 21/16
м. Володимир
 
Про затвердження Програми покращення
функціонування Центру обслуговування
платників Володимир-Волинської ДПІ
Головного управління ДПС у Волинській
області на 2023 – 2024 роки
 
З  метою повного та якісного надання населенню інформаційних послуг з питань податкової політики, поліпшення умов обслуговування платників, створення зручних умов для виконання податкових обов’язків кожним громадянином та підвищення рівня добровільної сплати податків, відповідно до листа Володимир-Волинської ДПІ від 15.02.2023 року № 1185/5/03-20-50-06, керуючись п. 22 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Затвердити Програму покращення функціонування Центру обслуговування платників Володимир-Волинської ДПІ Головного управління ДПС у Волинській області на 2023–2024 роки з загальним обсягом фінансування 200,00 тис. грн. (далі - Програма) (додається).
2. Управління бюджету та фінансів виконавчого комітету міської ради (Субицькій О.М.) планування та фінансування видатків на реалізацію даної Програми проводити відповідно до Бюджетного кодексу України з врахуванням реальних можливостей місцевого бюджету на 2023-2024 роки.
3. Відділу економічного розвитку, проєктної діяльності та інвестицій виконавчого комітету міської ради (Шумєєву П.В.) включити цю Програму у додаток 2 «Перелік цільових програм» Програми економічного, соціального та культурного розвитку Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023-2025 роки
4. Відповідальному виконавцю Програми - Володимир-Волинській ДПІ Головного управління ДПС у Волинській області (Шинкарчуку Б.М.) у разі фінансування з місцевого бюджету щокварталу до 10 числа наступного місяця подавати інформацію про використання коштів на виконання Програми управлінню бюджету та фінансів виконавчого комітету міської ради
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів
 
 
 
Міський голова                                                                  Ігор ПАЛЬОНКА
Петро Шумєєв 0800333262
 
 

 ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення міської ради
03.03.2023 № 21/16
ПРОГРАМА
покращення функціонування Центру обслуговування платників Володимир-Волинської ДПІ Головного управління ДПС у Волинській області на
2023 – 2024 роки
 
ПАСПОРТ ПРОГРАМИ
1. Ініціатор розроблення Програми
 
Володимир-Волинська ДПІ  Головного управління ДПС у Волинській області
2. Розробник Програми Володимир-Волинська ДПІ Головного управління ДПС у Волинській області,
відділ економічного розвитку, проєктної діяльності та інвестицій виконавчого комітету Володимиської міської ради
3. Учасники програми Володимир-Волинська ДПІ Головного управління ДПС у Волинській області, Головне управління ДПС у Волинській області, управління бюджету та фінансів виконавчого комітету Володимирської міської ради
4. Відповідальний виконавець Програми Володимир-Волинська ДПІ Головного управління ДПС у Волинській області
5. Термін реалізації Програми 2023 - 2024 роки
6. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, усього 2023 - 100,0 тис. грн.
2024 – 100,0 тис. грн.
у тому числі:
  коштів місцевого бюджету
 
2023 - 100.0 тис. грн.
2024 – 100,0 тис. грн.
 
 
 
 
 
  1. Загальні положення
На даний час наша країна перебуває в режимі військового стану. Забезпечення своєчасного наповнення бюджету держави у необхідному обсязі за рахунок податкових надходжень при мінімальному негативному впливі на економічну діяльність платників податків є дуже важливим.
Необхідною умовою для забезпечення своєчасної та повної сплати податкових надходжень є виховання високої податкової культури населення. Завдяки цьому, а також підтримці органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.
Програма покращення функціонування Центру обслуговування платників Володимир-Волинської ДПІ Головного управління ДПС у Волинській області на 2023–2024 роки (далі Програма) ініційована та розроблена Володимир-Волинською ДПІ Головного управління ДПС у Волинській області.
Тісна взаємодія органів виконавчої влади та місцевого самоврядування з податковою службою забезпечить не лише повноцінне та своєчасне наповнення бюджетів, а й сприятиме створенню сприятливих умов для платників (в т.ч. центрів обслуговування  платників), вихованню високої податкової культури населення, підвищенню рівня добровільної сплати податків, та, як наслідок, зміцненню добробуту Володимир-Волинської міської територіальної громади.
Програма покращення функціонування Центру обслуговування платників Володимир-Волинської ДПІ Головного управління ДПС у Волинській області на 2023–2024 роки розроблена на виконання вимог Податкового кодексу України  від 02.12.10 № 2755-VI зі змінами та доповненнями, Указів Президента України від 14.07.2000 №887 «Про вдосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення органів державної влади» та від 01.08.2002 №683 „Про додаткові заходи щодо забезпечення відкритості у діяльності органів державної влади".
Перш за все, Програма націлена на повне та якісне надання населенню інформаційних послуг з питань податкової політики, поліпшення умов обслуговування платників, створення зручних умов для виконання податкових обов'язків кожним громадянином та підвищення рівня добровільної сплати податків.
 
  1. Проблемні  питання
Для виконання поставлених перед державною податковою службою завдань, зокрема, щодо функціонування створеного центру обслуговування платників (далі – ЦОП) для організації надання послуг відповідно до світових стандартів якості обслуговування платників податків та приведення діючого ЦОП у відповідність до норм, затверджених наказом ДФС України від 21.11.2014р. №318 «Про затвердження Бренд-буку», створення зручних умов обслуговування платників податків, оснащення ЦОП сучасною комп’ютерною технікою та необхідними меблями для розміщення відвідувачів ЦОП, придбання обладнання для покращення обслуговування платників податків необхідне додаткове фінансування у 2023-2024 роках.
 
  1. Мета Програми
         Головною метою Програми є забезпечення сприятливих умов для швидкого і якісного надання громадянам і платникам податків адміністративних, інформаційних, податкових та інших видів послуг, утвердження державної податкової служби як сервісної служби високого рівня, її трансформації у провідний високоефективний орган виконавчої влади, спрощення процедури сплати і декларування податків на основі сучасних технологій податкового супроводження, забезпечення швидкого доступу платників до публічної інформації. Програма спрямована на соціально-економічний та культурний розвиток громади.
  1. Завдання Програми
Відповідно до цілей основними завданнями Центру обслуговування платників є:
  • створення умов для партнерських взаємовідносин податкової служби та платників податків;
  • забезпечення платників податків якісними та своєчасними податковими послугами (введення критеріїв якості надання послуг ЦОП);
  • забезпечення повної обізнаності щодо можливих змін у податковому законодавстві (шляхом надання консультацій, роз’яснень);
  • забезпечення значного зниження витрат платників податків, пов’язаних із виконанням податкових зобов’язань;
  • поліпшення механізму дотримання вимог податкового законодавства за рахунок забезпечення умов для підвищення рівня добровільного виконання платниками податків своїх зобов’язань (збільшення кількості платників податків).
5. Заходи реалізації Програми
 
         1. Забезпечення тісної співпраці з органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, громадськими організаціями та об’єднаннями у процесі розробки пропозицій щодо вдосконалення податкового законодавства та нормативно-правових документів з питань оподаткування та залучення додаткових джерел фінансування з місцевих рад.
         2. Здійснення заходів щодо роз’яснення громадянам конституційного обов’язку необхідності сплати податків шляхом інформаційно-довідкового забезпечення ЦОП :
- оформлення стендів з важливою податковою інформацією (зразки форм звітності, витяги з норм податкового законодавства, перелік адміністративних послуг, що надаються платникам податків, інформація про режим роботи ДПІ, адресу та графік особистого прийому громадян, номери телефонів Інформаційно-довідкового департаменту ДПС України, телефони довіри та «гарячих ліній», повідомлення, оголошення тощо);
- забезпечення платників податків нормативно-правовими документами, які регулюють порядок видачі довідок, дозвільних документів, приймання звітності, вхідної кореспонденції та обслуговування платників податків (випуск бланків, буклетів, пам’яток та листівок);
- розміщення в приміщеннях ЦОП листівок, візиток для вільного поширення з інформацією про центри сертифікації ключів.
3. Своєчасне  інформування громадян через ЗМІ щодо державної політики у сфері оподаткування, заходів Володимир-Волинської ДПІ Головного управління ДПС у Волинській області з підвищення ефективності своєї діяльності, а також про повсякденну діяльність служби.
         4. Швидке та якісне обслуговування платників податків щодо надання роз’яснень з питань оподаткування з вільним доступом до мережі Інтернет, корпоративної мережі ДПС України та забезпечення можливості під’єднання до Єдиної бази податкових знань.
 
Заходи Програми на 2023-2024 роки

п/п
Перелік заходів Програми Виконавці Рік Джерела фінансування, тис.грн. Очікувані результати
Обласний бюджет Місцевий бюджет Залу-чені кош-ти
1 Забезпечити якісне надання громадянам і платникам податків податкових видів послуг Центром обслуговува-ння платників (придбання канцтоварів) Головне управління ДПС у Волинській області, Володимир-Волинська ДПІ Головного управління ДПС у Волинській області 2023
2024
 
-
-
 
100,0
100,0
-
 
забезпечено якісне
надання громадя-нам і платни-кам податків податкових видів послуг
 
6. Фінансове забезпечення
 
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету у вигляді субвенції на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів (КПКВК 9800).
7. Координація та контроль за виконанням Програми
1. Координація та контроль за виконанням Програми покладається на постійну комісію міської ради з питань соціально – економічного розвитку, бюджету та фінансів.
         2. Звіт про виконання Програми щорічно (в разі отримання фінансування з місцевого бюджету) заслуховується на засіданні постійної комісії міської ради з питань соціально – економічного розвитку, бюджету та фінансів. 
         3. У разі необхідності внесення змін протягом терміну виконання Програми, відповідальний виконавець готує уточнення показників, заходів та вносить їх на розгляд міської ради.
 
 
В.о. начальника відділу економічного
розвитку, проєктної діяльності та інвестицій                Петро ШУМЄЄВ