ОПИС ДОКУМЕНТУ
Автор:
Сергій Самчук |
|
Доповідач:
Сергій Самчук |
|
Галузь: | Державне управління і кадрова політика |
---|---|
Статус: | Прийнятий в цілому |
Дата: | 16.11.2022 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 70
Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 26.01.2021 №4/6 «Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради» із змінами та доповненнями
внесено зміни після комісії з питань регламенту,
депутатської діяльності, захисту прав людини,
законності, правопорядку та протидії корупції 25.11.2022р
ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
№
м. ВолодимирПро внесення змін та доповнень до рішення
міської ради від 26.01.2021 №4/6
«Про затвердження структури апарату ради
та виконавчих органів Володимир-Волинської
міської ради» із змінами та доповненнями
З метою удосконалення організації роботи виконавчих органів Володимирської міської ради, згідно ст. 4 Закону України «Про органи і служби у справах дітей спеціальної установи для дітей», враховуючи ухвалу Волинського окружного адміністративного суду про відкриття провадження в адміністративній справі від 19.10.2022р. № 140/6461/22, лист Володимир-Волинської окружної прокуратури Волинської обласної прокуратури від 05.11.2021р. № 50-1359 вих-21, рішення Володимирської міської ради від 27.07.2022р. № 15/22 «Про перейменування виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради (без статусу юридичної особи) та затвердження Положень», від 23.02.2022р. №13/30 «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 26.01.2021 №4/6 «Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради» із змінами та доповненнями», керуючись п.5 ч.1 ст. 26,54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни та доповнення до рішення міської ради від 26.01.2021р. № 4/6 «Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради» (в подальшому - Рішення), а саме:
1.1. п.16 Додатку до рішення викласти в новій редакції: «Відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення – 10,5»; п.21. Додатку до Рішення викласти в новій редакції: «Служба у справах дітей – 5»
1.2. п.1. Рішення викласти у новій редакції: «Затвердити структуру апарату ради та виконавчих органів Володимирської міської ради в кількості 153 штатних одиниці (Додаток 1)
2. Ввести в дію додаток до структури апарату ради та виконавчих органів Володимирської міської ради згідно вимог чинного законодавства.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань регламенту, депутатської діяльності, захисту прав людини, законності, правопорядку та протидії корупції.
Міський голова Ігор ПАЛЬОНКА
Насіба Мірзоєва 08003332622
Додаток
до рішення Володимирської
міської ради
від №
Структура апарату ради та органів виконавчого комітету
Володимирської міської ради
№ з/п | Назва структурного підрозділу | Кількість штатних одиниць |
1. | Міський голова | 1 |
2. | Секретар ради | 1 |
3. | Перший заступник міського голови | 1 |
4. | Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради | 2 |
5. | Керуючий справами виконавчого комітету міської ради | 1 |
6. | Староста | 2 |
7. | Патронатна служба | 2 |
8. | Відділ з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної і мобілізаційної роботи, цивільного захисту, надзвичайних ситуацій | 2 |
9. | Організаційно-виконавчий відділ | 3 |
10. | Відділ документального забезпечення та контролю | 3 |
11. | Відділ зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації | 3 |
12. | Відділ економічного розвитку, роектної діяльності та інвестицій | 5 |
13. | Відділ міжнародної діяльності та туризму | 2 |
14. | Юридичний відділ | 3 |
15. | Відділ з питань кадрової роботи | 2 |
16. | Відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення | 10,5 |
17. | Архівний відділ | 1 |
18. | Трудовий архів | 1 |
19. | Відділ ведення Державного реєстру виборців | 2 |
20. | Відділ з питань праці | 2 |
21. | Служба у справах дітей | 5 |
22. | Відділ цифрового розвитку та цифровізації | 2 |
Самостійні виконавчі органи | ||
23. | Управління з гуманітарних питань: - відділ освіти - відділ культури і мистецтва - відділ молодіжної політики та спорту |
10 |
24. | Відділ охорони здоров’я та медичного забезпечення | 3 |
25. | Управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів: - відділ містобудування та архітектури - відділ комунальної власності - відділ земельних та природних ресурсів |
10 |
26. | Управління інфраструктури: - відділ капітального будівництва - відділ житлово-комунального господарства, благоустрою та екології -відділ бухгалтерського обліку |
11 |
27. | Управління «Центр надання адміністративних послуг»: - відділ ведення реєстру територіальної громади та паспортних послуг - відділ надання адміністративних послуг -відділ з питань державної реєстрації - відділ по роботі зі зверненнями громадян |
22 |
28. | Управління бюджету та фінансів: - бюджетний відділ - відділ доходів та аналізу бюджету - відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення |
13,5 |
29. | Управління соціальної політики: - відділ виплати соціальних допомог, компенсацій, бухгалтерського обліку та господарського забезпечення - відділ соціальної підтримки пільгових категорій громадян - відділ соціальних допомог і компенсацій |
27 |
Усього: | 153,0 |
Керуючий справами Ірина ЛОШЕНЮК
ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
№
м. Володимир
Про внесення змін та доповнень до рішення
міської ради від 26.01.2021 №4/6 «Про затвердження
структури апарату ради та виконавчих органів
Володимир-Волинської міської ради» із змінами та доповненнями
З метою удосконалення організації роботи виконавчих органів Володимирської міської ради, згідно ст. 4 Закону України «Про органи і служби у справах дітей спеціальної установи для дітей», враховуючи ухвалу Волинського окружного адміністративного суду про відкриття провадження в адміністративній справі від 19.10.2022р. № 140/6461/22, лист Володимир- Волинської окружної прокуратури Волинської обласної прокуратури від 05.11.2021р. № 50-1359 вих-21, рішення Володимирської міської ради від 27.07.2022р. № 15/22 «Про перейменування виконавчих органів Володимир- Волинської міської ради (без статусу юридичної особи) та затвердження Положень», від 23.02.2022р. №13/30 «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 26.01.2021 №4/6 «Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради» із змінами та доповненнями», керуючись п.5 ч.І ст. 26,54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни та доповнення до рішення міської ради від 26.01.2021р. № 4/6 «Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради» (в подальшому - Рішення), а саме:
1.1. п.21. Додатку до Рішення викласти в новій редакції: «Служба у справах дітей - 5»
1.2. п.1. Рішення викласти у новій редакції: «Затвердити структуру апарату ради та виконавчих органів Володимирської міської ради в кількості 154 штатних одиниць (Додаток 1)
2. Ввести в дію додаток до структури апарату ради та виконавчих органів Володимирської міської ради згідно вимог чинного законодавства.
3.Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань регламенту, депутатської діяльності, захисту прав людини, законності, правопорядку та протидії корупціїМіський голова Ігор ПАЛЬОНКА
Самчук Сергій 08003332622
Додаток
до рішення Володимирської
міської ради
від №
Структура апарату ради та органів виконавчого комітету
Володимирської міської ради
№ з/п | Назва структурного підрозділу | Кількість штатних одиниць |
1. | Міський голова | 1 |
2. | Секретар ради | 1 |
3. | Перший заступник міського голови | 1 |
4. | Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради | 2 |
5. | Керуючий справами виконавчого комітету міської ради | 1 |
6. | Староста | 2 |
7. | Патронатна служба | 2 |
8. | Відділ з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної і мобілізаційної роботи, цивільного захисту, надзвичайних ситуацій | 2 |
9. | Організаційно-виконавчий відділ | 3 |
10. | Відділ документального забезпечення та контролю | 3 |
11. | Відділ зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації | 3 |
12. | Відділ економічного розвитку, роектної діяльності та інвестицій | 5 |
13. | Відділ міжнародної діяльності та туризму | 2 |
14. | Юридичний відділ | 3 |
15. | Відділ з питань кадрової роботи | 2 |
16. | Відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення | 11,5 |
17. | Архівний відділ | 1 |
18. | Трудовий архів | 1 |
19. | Відділ ведення Державного реєстру виборців | 2 |
20. | Відділ з питань праці | 2 |
21. | Служба у справах дітей | 5 |
22. | Відділ цифрового розвитку та цифровізації | 2 |
Самостійні виконавчі органи | ||
23. | Управління з гуманітарних питань: - відділ освіти - відділ культури і мистецтва - відділ молодіжної політики та спорту |
10 |
24. | Відділ охорони здоров’я та медичного забезпечення | 3 |
25. | Управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів: - відділ містобудування та архітектури - відділ комунальної власності - відділ земельних та природних ресурсів |
10 |
26. | Управління інфраструктури: - відділ капітального будівництва - відділ житлово-комунального господарства, благоустрою та екології -відділ бухгалтерського обліку |
11 |
27. | Управління «Центр надання адміністративних послуг»: - відділ ведення реєстру територіальної громади та паспортних послуг - відділ надання адміністративних послуг -відділ з питань державної реєстрації - відділ по роботі зі зверненнями громадян |
22 |
28. | Управління бюджету та фінансів: - бюджетний відділ - відділ доходів та аналізу бюджету - відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення |
13,5 |
29. | Управління соціальної політики: - відділ виплати соціальних допомог, компенсацій, бухгалтерського обліку та господарського забезпечення - відділ соціальної підтримки пільгових категорій громадян - відділ соціальних допомог і компенсацій |
27 |
Усього: | 154,0 |
Керуючий справами Ірина ЛОШЕНЮК
Пояснювальна записка до проєкту рішення міської ради
Про внесення змін до рішення міської ради від 26.01.2020 №4/6
«Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимирської міської ради» із змінами та доповненнями
З метою удосконалення організації роботи виконавчих органів Володимирської міської ради, згідно ст. 4 Закону України «Про органи і служби у справах дітей спеціальної установи для дітей», враховуючи ухвалу Волинського окружного адміністративного суду про відкриття провадження в адміністративній справі від 19.10.2022р. № 140/6461/22, лист Володимир-Волинської окружної прокуратури Волинської обласної прокуратури від 05.11.2021р. № 50-1359 вих-21є необхідність внести зміни до рішення міської ради від 26.01.2020 №4/6 «Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимирської міської ради» із змінами та доповненнями.
Збільшення штатної чисельності в службі у справах дітей на 2 (дві) штатних одиниці у зв'язку із виконанням ухвали Волинського окружного адміністративного суду про відкриття провадження в адміністративній справі від 19.10.2022р. № 140/6461/22 і для ефективного захисту прав і соціальних гарантій дітей які проживають у Володимирській громаді.
На основі вище викладеного, прошу Вас винести проєкт рішення «Про внесення змін до рішення міської ради від 26.01.2020 №4/6 «Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимирської міської ради» із змінами та доповненнями на розгляд сесії міської ради.
Головний спеціаліст відділу з
питань кадрової роботи
виконавчого комітету міської ради Сергій САМЧУК
ДОДАТКИ
1 | Переглянути | |
---|---|---|
2 | 19-70 Проект рішення.pdf | Переглянути |
3 | 19-70 Проект рішення після 25.11.pdf | Переглянути |