ОПИС ДОКУМЕНТУ
Автор:
Насіба Мірзоєва |
|
Доповідач:
Насіба Мірзоєва |
|
Галузь: | Державне управління і кадрова політика |
---|---|
Статус: | Прийнятий в цілому |
Дата: | 07.02.2022 |
ВИСНОВКИ КОМІСІЙ
ЗАПРОПОНОВАНІ ПОПРАВКИ / ПРОПОЗИЦІЇ
ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 215
Про внесення змін та доповнень до рішення
міської ради від 26.01.2020 №4/6
«Про затвердження структури апарату ради
та виконавчих органів Володимир-Волинської
міської ради» із змінами та доповненнями
ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
№ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
м. Володимир-Волинський
Про внесення змін та доповнень до рішення
міської ради від 26.01.2020 №4/6
«Про затвердження структури апарату ради
та виконавчих органів Володимир-Волинської
міської ради» із змінами та доповненнями
З метою доцільності виконання існуючих функцій та впорядкування структури апарату ради і виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради, враховуючи рішення міської ради від 26.11.2021р. №11/31 «Про внесення змін до рішення міської ради від 19.03.2021р. № 5/29 «Про ліквідацію, перейменування та створення виконавчих органів міської ради та затвердження їх Положення (без статусу юридичної особи)», з урахуванням службових записок управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету міської ради від 01.02.2022 року та керуючого справами від 04.02.2022 року, висновків і рекомендацій постійних комісій міської ради, керуючись п.5 ч.1 ст. 26,54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Утворити в Управлінні «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради відділ по роботі зі зверненнями громадян, у кількості 2 (двох) штатних одиниць.
1.2. Затвердити склад Управлінні «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради у кількості 22 (двох) штатних одиниць.
1.3. Затвердити склад організаційно-виконавчого відділу виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради у кількості 3 (трьох) штатних одиниць.
1.4. Затвердити склад Управління соціальної політики виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради у кількості 27 (двадцяти семи) штатних одиниць.
1.5. Затвердити склад відділу цифрового розвитку та цифровізації виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради у кількості 2 (двох) штатних одиниць.
2. Затвердити структури апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради у кількості 152 штатних одиниць.
3. Внести зміни до структури виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради, затвердженої рішенням Володимир-Волинської міської ради від 26.01.2021 №4/6 «Про структуру апарату ради та органів виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради» із змінами та доповненнями, виклавши додаток в новій редакції. (Додаток 1).
4. Ввести в дію додаток до структури апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради згідно вимог чинного законодавства.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань регламенту, депутатської діяльності, захисту прав людини, законності, правопорядку та протидії корупції.
Міський голова Ігор ПАЛЬОНКА
Насіба Мірзоєва 08003332622
Додаток
до рішення Володимир-Волинської
міської ради
від
Структура апарату ради та органів виконавчого комітету
Володимир-Волинської міської ради
№ з/п | Назва структурного підрозділу | Кількість штатних одиниць |
1. | Міський голова | 1 |
2. | Секретар ради | 1 |
3. | Перший заступник міського голови | 1 |
4. | Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради | 2 |
5. | Керуючий справами виконавчого комітету міської ради | 1 |
6. | Староста | 2 |
7. | Патронатна служба | 2 |
8. | Відділ з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної і мобілізаційної роботи, цивільного захисту, надзвичайних ситуацій | 2 |
9. | Організаційно-виконавчий відділ | 3 |
10. | Відділ документального забезпечення та контролю | 3 |
11. | Відділ зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації | 3 |
12. | Відділ економічного розвитку, роектної діяльності та інвестицій | 5 |
13. | Відділ міжнародної діяльності та туризму | 2 |
14. | Юридичний відділ | 3 |
15. | Відділ з питань кадрової роботи | 2 |
16. | Відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення | 11,5 |
17. | Архівний відділ | 1 |
18. | Трудовий архів | 1 |
19. | Відділ ведення Державного реєстру виборців | 2 |
20. | Відділ з питань праці | 2 |
21. | Служба у справах дітей | 3 |
22. | Відділ цифрового розвитку та цифровізації | 2 |
Самостійні виконавчі органи | ||
23. | Управління з гуманітарних питань: - відділ освіти - відділ культури і мистецтва - відділ молодіжної політики та спорту |
10 |
24. | Відділ охорони здоров’я та медичного забезпечення | 3 |
25. | Управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів: - відділ містобудування та архітектури - відділ комунальної власності - відділ земельних та природних ресурсів |
10 |
26. | Управління інфраструктури: - відділ капітального будівництва - відділ житлово-комунального господарства, благоустрою та екології -відділ бухгалтерського обліку |
11 |
27. | Управління «Центр надання адміністративних послуг»: - відділ ведення реєстру територіальної громади та паспортних послуг - відділ надання адміністративних послуг -відділ з питань державної реєстрації - відділ по роботі зі зверненнями громадян |
22 |
28. | Управління бюджету та фінансів: - бюджетний відділ - відділ доходів та аналізу бюджету - відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення |
13,5 |
29. | Управління соціальної політики: - відділ виплати соціальних допомог, компенсацій, бухгалтерського обліку та господарського забезпечення - відділ соціальної підтримки пільгових категорій громадян - відділ соціальних допомог і компенсацій |
27 |
Усього: | 152,0 |
Керуючий справами Ірина ЛОШЕНЮК
Пояснювальна записка до проєкту рішення міської ради
Про внесення змін до рішення міської ради від 26.01.2020 №4/6
«Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради» із змінами та доповненнями
З метою доцільності виконання існуючих функцій виконавчих органів міської ради та впорядкування структури апарату ради і виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради є необхідність внести зміни до рішення міської ради міської ради від 26.01.2020 №4/6 «Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради».
Утворити відділу цифрового розвитку та цифровізації виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради у зв’язку із збільшення повноважень у сфері цифрового розвитку та IT-індустрії у кількості двох штатних одиниць, шляхом зменшення кількості штатних одиниць в організаційно-виконавчому відділу виконавчого комітету міської ради ( замість 4-3), та управлінні соціальної політики виконавчого комітету міської ради (замість 28 – 27)
Збільшення штатної чисельності в управлінні «Центр надання адміністративних послуг» на 2 (дві) штатні одиниці у зв'язку із збільшенням кількості адміністративних послуг та надходження звернень від громадян, що за своєю суттю не є адміністративною послугою.
Динаміка надходження звернень в 2021 році зросла на 60 %, у порівнянні з 2020 роком. Вивчивши питання ведення звернень громадян в інших територіальних громадах, слід зазначити, що дану ланку роботи ведуть окремі підрозділи виконавчих комітетів, або ж створені окремі підрозділи по роботі зі зверненнями громадян у структурі ЦНАП.
Тому для належного ведення обліку, контролю та аналізу звернень планується утворення окремого відділу по роботі зі зверненнями громадян у структурі Управління «ЦНАП» із штатною чисельністю дві одиниці.
На основі вище викладеного, прошу Вас винести проєкт рішення «Про внесення змін до рішення міської ради від 26.01.2020 №4/6 «Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради» із змінами та доповненнями від 19.03.2021 №5/28 на розгляд сесії міської ради.
Начальник відділу з
питань кадрової роботи
виконавчого комітету міської ради Насіба МІРЗОЄВА
Порівняльна таблиця
до проєкту рішення сесії міської ради
Про внесення змін до рішення міської ради від 26.01.2020 №4/6
«Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради» із змінами та доповненнями
Передбачено в діючому рішенні | Пропозиції щодо змін та доповнень |
п.2. Затвердити структуру і чисельність виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради у кількості – 150 штатних посад. | п.2. Затвердити структуру і чисельність виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради у кількості – 152 штатні посади. |
п.9. додатку Організаційно-виконавчий відділ 4 штатні одиниці |
п.9. додатку Організаційно-виконавчий відділ 3 штатні одиниці |
п.22 Відділ цифрового розвитку та цифровізації | 2 штатні одиниці |
п.26. додатку Управління «Центр надання адміністративних послуг» - відділ ведення реєстру територіальної громади та паспортних послуг - відділ надання адміністративних послуг - відділ з питань державної реєстрації |
п.26. додатку Управління «Центр надання адміністративних послуг» - відділ ведення реєстру територіальної громади та паспортних послуг - відділ надання адміністративних послуг - відділ з питань державної реєстрації - відділ звернення громадян та доступу до публічної інформації Включено - відділ звернення громадян та доступу до публічної інформації |
п.26 Управління «Центр надання адміністративних послуг» – 20 штатних посад: - начальник -1 штатна одиниця - заступник - 1 штатна одиниця - головний спеціаліст - бухгалтер -1 штатна одиниця - начальник відділу надання адміністративних послуг - 1 штатна одиниця - адміністратор відділу надання адміністративних послуг -7 штатних одиниці - начальник відділу ведення реєстру -1 штатна одиниця - адміністратор відділу ведення реєстру – 4 штатних одиниці - начальник відділу з питань державної реєстрації – 1 штатна одиниця - державний реєстратор відділу з питань державної реєстрації – 2 штатних одиниці - прибиральник адмінприміщень - 1 штатна одиниця |
п.26 Управління «Центр надання адміністративних послуг» – 22 штатних посад: - начальник -1 штатна одиниця - заступник - 1 штатна одиниця - головний спеціаліст - бухгалтер -1 штатна одиниця - начальник відділу надання адміністративних послуг - 1 штатна одиниця - адміністратор відділу надання адміністративних послуг -7 штатних одиниці - начальник відділу ведення реєстру -1 штатна одиниця - адміністратор відділу ведення реєстру – 4 штатних одиниці - начальник відділу з питань державної реєстрації – 1 штатна одиниця - державний реєстратор відділу з питань державної реєстрації – 2 штатних одиниці - прибиральник адмінприміщень - 1 штатна одиниця Додано - начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян - головний спеціаліст відділу по роботі зі зверненнями громадян |
П. 28 Управління соціальної політики 28 штатних одиниць | п. 28 Управління соціальної політики 27 штатних одиниць |
ДОДАТКИ
1 | 13-215 Проект рішення.pdf | Переглянути |
---|