ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 215

ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
                        №
м. Володимир-Волинський   
Про внесення змін та доповнень до рішення
міської ради від 26.01.2020 №4/6
«Про затвердження структури апарату ради
та виконавчих органів Володимир-Волинської
міської ради» із змінами та доповненнями
 
       З метою доцільності виконання існуючих функцій та впорядкування структури апарату ради і виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради, враховуючи рішення міської ради від 26.11.2021р. №11/31 «Про внесення змін до рішення міської ради від 19.03.2021р. № 5/29 «Про ліквідацію, перейменування та створення виконавчих органів міської ради та затвердження їх Положення (без статусу юридичної особи)», з урахуванням службових записок управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету міської ради від 01.02.2022 року та керуючого справами від 04.02.2022 року, висновків і рекомендацій постійних комісій міської ради, керуючись п.5 ч.1 ст. 26,54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міська рада
ВИРІШИЛА:
 
        1. Утворити в Управлінні  «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради відділ по роботі зі зверненнями громадян, у кількості 2 (двох) штатних одиниць.
        1.2. Затвердити склад Управлінні «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради у кількості 22 (двох)  штатних одиниць.
         1.3. Затвердити склад організаційно-виконавчого відділу виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради  у кількості 3 (трьох)  штатних одиниць.
         1.4. Затвердити склад Управління соціальної політики виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради у кількості 27 (двадцяти семи) штатних одиниць.
        1.5. Затвердити склад відділу цифрового розвитку та цифровізації виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради  у кількості 2 (двох)  штатних одиниць.
 
         2.  Затвердити структури  апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради у кількості 152 штатних одиниць.
          3. Внести зміни до структури виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради, затвердженої рішенням Володимир-Волинської міської ради від 26.01.2021 №4/6 «Про структуру апарату ради та органів виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради» із змінами та доповненнями, виклавши додаток в новій редакції. (Додаток 1).
        4. Ввести в дію додаток до структури  апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради згідно вимог чинного законодавства.
       5.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань регламенту, депутатської діяльності, захисту прав людини, законності, правопорядку та протидії корупції.
 
 
Міський  голова                                                                    Ігор ПАЛЬОНКА
Насіба Мірзоєва  08003332622
  
 
      Додаток
                                                                                              до рішення Володимир-Волинської
                                                                                              міської ради
                                                                                              від
 
Структура апарату ради та органів виконавчого комітету
 Володимир-Волинської міської ради
 
№ з/п Назва  структурного підрозділу  Кількість
штатних
одиниць
1. Міський голова 1
2. Секретар ради 1
3. Перший заступник міського голови 1
4. Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради 2
5. Керуючий справами виконавчого комітету міської ради 1
6. Староста 2
7. Патронатна служба 2
8. Відділ з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної і мобілізаційної роботи, цивільного захисту, надзвичайних ситуацій 2
9. Організаційно-виконавчий відділ 3
10. Відділ документального забезпечення та контролю 3
11. Відділ зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації 3
12. Відділ економічного розвитку, роектної діяльності та інвестицій 5
13. Відділ міжнародної діяльності та туризму 2
14. Юридичний відділ 3
15. Відділ з питань кадрової роботи 2
16. Відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення 11,5
17. Архівний відділ 1
18. Трудовий архів 1
19. Відділ ведення Державного реєстру виборців 2
20. Відділ з питань праці 2
21. Служба у справах дітей 3
22. Відділ цифрового розвитку та цифровізації 2
Самостійні виконавчі органи
23. Управління з гуманітарних питань:
- відділ освіти
- відділ культури і мистецтва
- відділ молодіжної політики та спорту
10
24. Відділ охорони здоров’я та медичного забезпечення 3
25. Управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів:
- відділ містобудування та архітектури
- відділ комунальної власності
- відділ земельних та природних ресурсів
 
10
26. Управління інфраструктури:
- відділ капітального будівництва
- відділ житлово-комунального господарства, благоустрою та екології
-відділ бухгалтерського обліку
 
 
11
27. Управління «Центр надання адміністративних послуг»:
- відділ ведення реєстру територіальної громади та паспортних послуг
- відділ надання адміністративних послуг
-відділ з питань державної реєстрації
- відділ по роботі  зі зверненнями громадян
 
22
28. Управління бюджету та фінансів:
- бюджетний відділ
- відділ доходів та аналізу бюджету
- відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення
 
13,5
29. Управління соціальної політики:
- відділ виплати соціальних допомог, компенсацій, бухгалтерського обліку та господарського забезпечення
- відділ соціальної підтримки пільгових категорій громадян
- відділ соціальних допомог і компенсацій
27
Усього: 152,0
 
  
 
Керуючий справами                                                             Ірина ЛОШЕНЮК
Пояснювальна записка до проєкту рішення міської ради
Про внесення змін до рішення міської ради від 26.01.2020 №4/6
«Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради» із змінами та доповненнями

         З метою доцільності виконання існуючих функцій  виконавчих органів міської ради та впорядкування структури апарату ради і виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради є необхідність внести зміни до рішення міської ради міської ради від 26.01.2020 №4/6 «Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради».
         Утворити відділу цифрового розвитку та цифровізації виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради у зв’язку із збільшення повноважень у сфері цифрового розвитку та IT-індустрії у кількості двох штатних одиниць, шляхом зменшення кількості штатних одиниць в організаційно-виконавчому відділу виконавчого комітету міської ради ( замість 4-3), та управлінні соціальної політики виконавчого комітету міської ради (замість 28 – 27)
Збільшення штатної чисельності в управлінні «Центр надання адміністративних послуг» на 2 (дві) штатні одиниці у зв'язку із збільшенням кількості адміністративних послуг та надходження звернень від громадян, що за своєю суттю не є адміністративною послугою.
Динаміка надходження звернень в 2021 році зросла на 60 %, у порівнянні з 2020 роком. Вивчивши питання ведення звернень громадян в інших територіальних громадах, слід зазначити, що дану ланку роботи ведуть окремі підрозділи виконавчих комітетів, або ж створені окремі підрозділи по роботі зі зверненнями громадян у структурі ЦНАП.
       Тому для належного ведення обліку, контролю та аналізу звернень планується утворення окремого відділу по роботі  зі зверненнями громадян у структурі  Управління «ЦНАП» із штатною чисельністю дві одиниці.
      На основі вище викладеного, прошу Вас винести проєкт рішення «Про внесення змін до рішення  міської ради від 26.01.2020 №4/6 «Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради» із змінами та доповненнями від 19.03.2021 №5/28 на розгляд сесії міської ради.
 
 
Начальник відділу з
питань кадрової роботи                                                          
виконавчого комітету міської ради                                       Насіба МІРЗОЄВА
 
 
 
 
 
 
 
 
Порівняльна таблиця
до проєкту рішення сесії міської ради
Про внесення змін до рішення міської ради від 26.01.2020 №4/6
«Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради» із змінами та доповненнями
 
Передбачено в діючому рішенні Пропозиції щодо змін та доповнень
п.2. Затвердити структуру і чисельність виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради у кількості – 150 штатних посад. п.2. Затвердити структуру і чисельність виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради у кількості – 152 штатні посади.
 
п.9. додатку Організаційно-виконавчий відділ  4 штатні одиниці
 
 
п.9. додатку Організаційно-виконавчий відділ  3 штатні одиниці
 
 
п.22 Відділ цифрового розвитку та цифровізації 2 штатні одиниці
п.26. додатку  Управління «Центр надання адміністративних послуг»
 - відділ ведення реєстру територіальної громади та паспортних послуг
- відділ надання адміністративних послуг
- відділ з питань державної реєстрації
 
п.26. додатку Управління «Центр надання адміністративних послуг»
- відділ ведення реєстру територіальної громади та паспортних послуг
- відділ надання адміністративних послуг
- відділ з питань державної реєстрації
- відділ звернення громадян та доступу до публічної інформації
 
Включено
-  відділ звернення громадян та доступу до публічної інформації
 
 
п.26 Управління «Центр надання адміністративних послуг» – 20 штатних посад:
- начальник -1 штатна одиниця
- заступник  - 1 штатна одиниця
- головний спеціаліст - бухгалтер -1 штатна одиниця
- начальник відділу надання адміністративних послуг - 1 штатна одиниця
- адміністратор відділу надання адміністративних послуг -7 штатних одиниці
- начальник відділу ведення реєстру -1 штатна одиниця
- адміністратор відділу ведення реєстру – 4 штатних одиниці
- начальник відділу з питань державної реєстрації – 1 штатна одиниця
- державний реєстратор відділу з питань державної реєстрації – 2 штатних одиниці
- прибиральник адмінприміщень  - 1 штатна одиниця
 
 
п.26 Управління «Центр надання адміністративних послуг» – 22 штатних посад:
- начальник -1 штатна одиниця
- заступник  - 1 штатна одиниця
- головний спеціаліст - бухгалтер -1 штатна одиниця
- начальник відділу надання адміністративних послуг - 1 штатна одиниця
- адміністратор відділу надання адміністративних послуг -7 штатних одиниці
- начальник відділу ведення реєстру -1 штатна одиниця
- адміністратор відділу ведення реєстру – 4 штатних одиниці
- начальник відділу з питань державної реєстрації – 1 штатна одиниця
- державний реєстратор відділу з питань державної реєстрації – 2 штатних одиниці
- прибиральник адмінприміщень  - 1 штатна одиниця
 
Додано
- начальник відділу по роботі  зі зверненнями громадян
- головний спеціаліст відділу по роботі  зі зверненнями громадян
 
 
П. 28  Управління соціальної політики 28 штатних одиниць п. 28  Управління соціальної політики 27 штатних одиниць