ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 8
№
м. Володимир – Волинський
Про затвердження фінансових планів
комунальних підприємств
у галузі «Охорона здоров’я»
на 2021 рік
З метою здійснення контролю за фінансово-господарською діяльністю комунальних підприємств «Володимир-Волинський центр первинної медичної допомоги», «Володимир-Волинське територіальне медичне об’єднання» та «Володимир-Волинська стоматологічна поліклініка», відповідно до статті 78 Господарського кодексу України, керуючись п.4.3 ст.4 Статуту КП «Володимир-Волинський центр первинної медичної допомоги», затвердженого рішенням міської ради від 10 липня 2018 року №27/2 із змінами та доповненнями, п.4.3 ст.4 Статуту КП «Володимир-Волинське територіальне медичне об’єднання», затвердженого рішенням міської ради від 09 листопада 2018 року №29/10 із змінами та доповненнями, п.4.4 ст.4 Статуту КП «Володимир-Волинська стоматологічна поліклініка», затвердженого рішенням міської ради від 26 лютого 2019 року №31/19 із змінами та доповненнями, ст. 25 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити фінансові плани на 2021 рік комунальних підприємств «Володимир-Волинський центр первинної медичної допомоги», Володимир-Волинське територіальне медичне об’єднання» та «Володимир-Волинська стоматологічна поліклініка», що додаються.
2. Керівникам зазначених комунальних підприємств Чубок К.В., Ващук Т.П., Нестеряку Р.О.:
- довести показники фінансового плану до працівників;
- забезпечити виконання показників, передбачених фінансовим планом;
- надавати відділу з питань охорони здоров’я виконавчого комітету міської ради звіти щодо виконання фінансового плану до 30 квітня, 30 липня, 30 жовтня 2021 року та до 20 лютого 2022 року.
3. Відділу з питань охорони здоров’я виконавчого комітету міської ради (Ліщук І.С.) забезпечити щоквартальний аналіз виконання фінансового плану, про що інформувати постійну комісію міської ради з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів та постійну комісію міської ради з питань охорони здоров’я, екології та соціального захисту населення.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії міської ради з питань охорони здоров’я, екології та соціального захисту населення, з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів.
Міський голова Ігор ПАЛЬОНКА
Ірина Ліщук 38988
Розрахунок очікуваних доходів підприємства станом на 01.12.2020р.:
Фактичні доходи від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) та оренди приміщення за 10 місяців 2020 року становить 3784,4 тис.гн.
Фактичні надходження з НСЗУ за договором про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій за 10міс.2020року становлять 434,4 тис.грн.
Фінансування з МОЗ (медична субвенція) за 3 місяці становить – 731,5 тис. грн.
Сума доходів за надані послуги в листопаді становить 541,7 тис.грн.
Сума оплати з НСЗУ за надання медичних послуг, що надійшла в листопаді становить- 62,5 тис.грн.
Для розрахунку доходів за грудень взято інформацію з НСЗУ про заключення договору глобальна ставка на грудень-62,1грн., та фінансовий план лікарів-стоматологів при умові виконання 100% - 822,7 тис.грн.
Разом доходів за 10 місяців: 3784,4+434,4+731,5= 5412,тис.грн.
Прогнозовані доходи за листопад –грудень 2020р.становлять : 541,7+62,5+822,7+62,1=1489,0 тис.грн.
Аналіз витрат по підприємству :
-Придбання канцтоварів ,медичних бланків– на 45,5% до річного плану .Очікуване використання за рік -5,0 тис.грн.
Крім того, з міського бюджету виділені і освоєні кошти на заходи із запобігання вірусної інфекції в сумі 25,2тис.грн.
Головний бухгалтер Л.А.Климук
Пояснювальна записка до проекту фінансового плану на 2021 рік
КП «Володимир-Волинське територіальне медичне об’єднання»
Комунальне підприємство «Володимир – Волинське територіальне медичне об’єднання» є закладом охорони здоров’я м. Володимира – Волинського – комунальним некомерційним та неприбутковим підприємством, що надає вторинну медичну допомогу будь – яким особам в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та Статутом. Підприємство здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку відповідно до фінансового плану.
До складу КП «Володимир – Волинське територіальне медичне об’єднання» входять 12 стаціонарних відділень, міська поліклініка та допоміжні служби. В штатному розписі станом на 01.09.2020 року передбачено 586,0 посади, з них адміністративно-управлінський та господарський персонал 102,5 посад, лікарський персонал 135,75 посади, середній медичний персонал 228,0 посад, молодший медичний персонал 115,5 посад, спеціалісти з немедичною освітою 4,25 посади.
Прогнозні доходи підприємства на 2021 рік складуть орієнтовно тис.грн., в т.ч.:
- дохід від реалізації платних медичних послуг 2639,7 тис.грн.
- дохід по ПМГ за договорами з НСЗУ 67700,2 тис.грн.
- надходження з місцевого бюджету на оплату комунальних послуг, сплату земельного податку, поточні видатки на утримання установи та капітальні видатки 14648,0 тис.грн.
Витрати комунального підприємства забезпечують фінансово-господарську діяльність підприємства. При нарахуванні зарплати працівникам застосовується тарифна система відповідно до спільного наказу МОЗ України та Мінсоцполітики України № 308/519 від 05.10.2005 року з доплатою до рівня мінімальної заробітної плати, проводиться оплата за роботу в нічні години та святкові дні. Середня планова заробітна плата штатного працівника в місяць з оздоровчими становить 7164 грн.
Розрахунковий ФОП: 50377711 грн.
- заробітна плата згідно штатного розпису з доплатою до мінімальної заробітної плати, доплата за заміщення 45925752 грн.
- нічні, святкові : 2379700 грн.
- оплата консультантам 8697 грн.
- матеріальна допомога на оздоровлення 2063562 грн.
Нарахування на ФОП 11083096 грн.
Розрахунковий ФОП (відділення платних медичних послуг): 1329455 грн.
- заробітна плата згідно штатного розпису з доплатою до мінімальної заробітної плати 1102068 грн.
- матеріальна допомога 227387 грн.
Нарахування на ФОП 279186 грн.
Пояснення до витрат на придбання матеріалів:
- канцтовари 7000 грн., папір (25 пачок в місяць) 27000 грн., бланки медичної звітності 90000 грн.
- підписка періодичних видань 22000 грн.
- конверти і марки 5750 грн.
- миючі засоби: порошок автомат 840 кг 23520 грн., порошок для ручного прання 37 кг 444 грн., відбілювач 715 кг 36465 грн., білизна 18 л 270 грн., мило рідке 1075л 13975 грн.,засіб для миття посуду 140л 2240 грн., засіб для чищення в порошку 300 бан. 6000 грн., засіб для чищення унітазів 200 бан. 14000грн., засіб для миття вікон 15 бан. 375 грн., засіб для чищення столів 10 бан. 500 грн., засіб від плісняви 10 бан. 450 грн.Всього 98239 грн.
- будівельні матеріали: фарби водоемульсійні, фарби емалеві, цемент, гіпс, клей для плитки, електропровід, ґрунтовка, плінтуси, гіпсокартон, двері. Всього: 115000 грн.
- господарські товари: замки, цвяхи, саморізи, розетки, вимикачі, вилки, сверла, дюбеля, крани, гофра, диски алмазні, скотч, рулетка, ізострічка, викрутки, пасатижі, дюбеля, відра, віники, смітники, лотки, подовжувачі, інструменти, інше. Всього: 85000грн.
- енергозберігаючі лампи 13750 грн.
- витрати на утримання транспорту: газ на автомобілі 13000 л 162500 грн., бензин 9400 л 222780 грн., ДП 7200 л 170640 грн., мастила, тосол, інше 12750 грн., запасні частини 60000грн., автошини 8 шт. 8000 грн., акумулятори 2 шт. 4600 грн.Всього 641270 грн.
- медикаменти 2370605 грн: на 1 амбулаторне відвідування 2,00 грн. на суму 317260 грн, 1 ліжко/день для ветеранів 65 грн. на суму 113165 грн., в звичайному стаціонарі 20,0 грн. на суму 1940180 грн.
- продукти харчування 952636 грн.: вартість 1 ліжко/дня для ветеранів 55 грн. на суму 95755 грн., в звичайному стаціонарі 9,00 грн. на суму 856881 грн.
за кошти міського бюджету:
придбання енергозберігаючих вікон 398000 грн.
медикаменти, медичні вироби та хімічні реактиви 199000 грн.
за власні кошти:
- канцтовари 1000 грн., папір (24 пачок на рік) 2160 грн., бланки медичної звітності 15000 грн, сертифікати 100000 грн., конверти 1150 грн.
- миючі засоби: мило рідке, чистячі засоби 878 грн.
- будівельні матеріали: фарби водоемульсійні, фарби емалеві, цемент, гіпс, клей для плитки, електропровід, ґрунтовка, плінтуси, гіпсокартон, двері. Всього: 22100 грн.
- господарські товари: замки, цвяхи, саморізи, розетки, вимикачі, вилки, сверла, дюбеля, крани, гофра, диски алмазні, скотч, рулетка, ізострічка, викрутки, пасатижі, дюбеля, відра, віники, смітники, лотки, подовжувачі, інструменти, інше. Всього: 17600грн.
- енергозберігаючі лампи 275 грн.
- витрати на утримання транспорту: запасні частини 16500грн.
- медикаменти, медичні вироби та хімічні реактиви 200000 грн.
Пояснення до господарських витрат:
за кошти міського бюджету:
за власні кошти:
- придбання медичного обладнання: 191866 грн.
Пояснення до витрат на послуги сторонніх організацій:
- експертне обстеження 5 ліфтів 15000 грн.
- обслуговування ком’ютерної техніки, програмного забезпечення 293300 грн.
- інформаційно-консультативні та поштові послуги 3000 грн.
- послуги страхування пожежних дружин, працівників з шкідливими умовами праці та на випадок інфікування ВІЛ-СНІД 4000 грн.
- послуги страхування автомобілів (8шт.) 4900 грн.
- послуги зв’язку 74844 грн.
- послуги з утилізації відходів класу В,Д 175980 грн.
- послуги з бактеріологічних досліджень 42000 грн.
- послуги по підготовці до акредитації 25000 грн.
- послуги в сфері охорони здоров'я (КТ, визначення доз опромінення, оцінка якості аналізів) 324300 грн.
- послуги з поточного ремонту та проведення технічного обслуговування медичного обладнання та господарської техніки 252900 грн.
- послуги з технічного обслуговування ліфтів 68748 грн.
-навчання відповідальних осіб з охорони праці, відповідальних осіб за ГБО, держзакупівлі 24446 грн.
- навчання у сфері медичної освіти 40000 грн.
- банківське обслуговування 1500 грн.
за власні кошти:
- обслуговування ком’ютерної техніки, програмного забезпечення 18000 грн.
- інформаційно-консультативні та поштові послуги 1000 грн.
- послуги охорони службових приміщень 247640 грн.
- послуги зв’язку 600 грн.
- послуги з поточного ремонту та проведення технічного обслуговування медичного обладнання та господарської техніки 95741 грн.
- поточний ремонт приміщень 49980 грн.
- банківські послуги 2400 грн.
Пояснення до інших витрат:
- витрати на відрядження : курси підвищення кваліфікації медичних працівників та інтернів (м.Луцьк, м.Львів, м.Ковель) -86 чол: добові – 30 днів х 60 грн. = 1800 грн. ; проїзд до м. Луцьк – 80 грн. х 2= 160 грн. ; проїзд до м. Львів – 100 х 2= 200 грн.; ; проїзд до м. Ковель – 50 х 2= 100 грн.; проживання 1500 грн. за місяць; одноденні відрядження – 40 чол. по 250 грн.: 10000 грн. Разом: 266260 грн.
- відшкодування по пільгових пенсіях 12 міс. по 16000 грн., разом 192000 грн.
- екологічний податок, ліцензії 3000 грн.
за кошти міського бюджету:
- фінансова підтримка молодих спеціалістів (кошти міського бюджету) 200000 грн.
- земельний податок 108245 грн. (кошти міського бюджету)
Головний бухгалтер Русінчук І.Д.
Скіць 20673
Комунальне підприємство «Володимир – Волинська стоматологічна поліклініка» є закладом охорони здоров’я м. Володимира – Волинського – комунальним некомерційним та неприбутковим підприємством, що надає спеціалізовану медичну стоматологічну допомогу будь – яким особам в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та Статутом, а також вживає заходів із профілактики стоматологічних захворювань населення та підтримання громадського здоров’я.
Підприємство здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку відповідно до фінансового плану.
Штатний розпис КП станом на 01.12.2020 р. складає 69,5 посад, з них адміністративно-управлінський та обслуговуючий (13,0 пос.)
Доходи від реалізації стоматологічних послуг та робіт ( спецфонд в тис. грн): 10 200,6 тис.грн.
В тому числі , заплановано з місцевого бюджету на оплату комунальних послуг 198,6 тис. грн., придбання медичного обладнання 265,5 тис. грн.
Кошти з НСЗУ 744,8 тис. грн. в повному обсязі спрямовані на виплату заробітної плати та придбання медикаментів та стоматологічних матеріалів.
Витрати комунального підприємства забезпечують фінансово-господарську діяльність підприємства. При нарахуванні зарплати працівникам застосовується тарифна система, яка базується на засадах: тарифна сітка; тарифна ставка; схема посадових окладів; кваліфікаційні характеристики, доплати до мінімальної зарплати.
Тарифна сітка розроблена на основі тарифної ставки працівника першого розряду та міжпосадових (міжкваліфікаційних) співвідношеннях розмірів посадових окладів.
Витрати на заробітну плату склали 7451,2 тис. грн. в тому чисті – 7015,9 тис. грн., за власні кошти, 435,3 тис. грн. за кошти НСЗУ.
Нарахування ЄСВ склали 1631,0 тис. грн., в тому числі відповідно – 1543,5 тис. грн. з власних надходжень, та 67,5 тис. грн. з коштів НСЗУ.
Всі витрати склали 11409,5 тис. грн., в тому числі за власні кошти- 10200,6 тис. грн., з міського бюджету – 464,1 тис. грн., за кошти НСЗУ - 744,8тис. грн.
Пояснення до витрат на придбання матеріалів:
1) Канцтовари, бланки, папір – 11,0 тис. грн : папір А4 – 1290 грн х 4 = 5160 грн; бланки та сертифікати – 1010 х 4 = 4040 грн; канцтовари - 450 х 4=1800 грн.
2) Миючі засоби 11,0 тис. грн.: мило рідке - 3600 грн; порошок для чищення – 2880 грн.; паперові рушники та серветки – 4620 грн.
3)Господарські товари, інвентар 4000 грн.: Всього господ. товари – 1000 грн х 4 кв = 4000 грн.
4)Будівельні матеріали : фарба 5 бан х 249 = 1245 грн; емаль 3б х 138 = 414 грн; цемент 5 м х 72,00= 360 грн; гіпс 40 м х 150 = 6000 грн; самовирівн. суміш – 3 м х 102 грн = 306 грн; водоемульсійна сніжка 60 х 142,00= 8520грн; шифер 50листів х 100,00=5000грн; електропровід- 20 м х 12 = 240грн; унітази, умивальники – 6500 грн.; ремонт сходового маршу на вулиці – 146 200 тис. грн.
5) Витрати на утримання транспорту 10,8 тис.грн: бензин 20 л х 29 х 12 = 6960 грн; запасні частини - 3840грн.
6) Медикаменти 60 тис. грн.; реактиви та розхідні матеріали – 10 000 тис. грн.
7) Придбання стоматологічних матеріалів 350 000 грн:
- пломбувальні матеріали ( хімкомпозити ) - 66 800 грн;
- композити фотополімерні – 124 000 грн.;
- герметики ( матеріали для пломбування кор.каналів) – 50 880 грн.;
- склоіномерні цементи ( подв. твердіння) – 78 000 грн. ;
- штифти, бори та інш. – 30 320 грн.
- ортопедичні матеріали ( енд. інструменти, віск, пластмаси, мілот, зуби пластмасові та інш.) –
200 000 грн.;
- рентгенплівка – 100 х 555 = 32 000 грн.;
- дез.засоби – 80 000 грн.;
- хірургічний стомат інструментарій – 44 000 грн.;
- гіпс медичний – 6 000 грн.;
8 ) Витрати на придбання виробів медичного призначення: 583 500 грн.
- УВЧ-10 : 45 000 грн.;
- крісло пацієнта – 223 000 грн.;
- скалер – 23 000 грн.;
- компресор ДК – 10 – 27 000 грн.;
- придбання медичного обладнання для хірургічного кабінету: фізіодиспенсер з наконечником – 43 000 грн; хірургічні інструменти – 38 250 грн; імплантологічна система – 45 000 грн.; п'єзотом хірургічний з насадками – 110 500 грн.; центерфуга для плазмоліфтингу в комплекті – 13 750 грн.; електрохірургічний коагулятор – 15 000 грн.
Головний бухгалтер КП Л.А.Климук
ПРОЄКТ
ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
№
м. Володимир – Волинський
Про затвердження фінансових планів
комунальних підприємств
у галузі «Охорона здоров’я»
на 2021 рік
З метою здійснення контролю за фінансово-господарською діяльністю комунальних підприємств «Володимир-Волинський центр первинної медичної допомоги», «Володимир-Волинське територіальне медичне об’єднання» та «Володимир-Волинська стоматологічна поліклініка», відповідно до статті 78 Господарського кодексу України, керуючись п.4.3 ст.4 Статуту КП «Володимир-Волинський центр первинної медичної допомоги», затвердженого рішенням міської ради від 10 липня 2018 року №27/2 із змінами та доповненнями, п.4.3 ст.4 Статуту КП «Володимир-Волинське територіальне медичне об’єднання», затвердженого рішенням міської ради від 09 листопада 2018 року №29/10 із змінами та доповненнями, п.4.4 ст.4 Статуту КП «Володимир-Волинська стоматологічна поліклініка», затвердженого рішенням міської ради від 26 лютого 2019 року №31/19 із змінами та доповненнями, ст. 25 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити фінансові плани на 2021 рік комунальних підприємств «Володимир-Волинський центр первинної медичної допомоги», Володимир-Волинське територіальне медичне об’єднання» та «Володимир-Волинська стоматологічна поліклініка», що додаються.
2. Керівникам зазначених комунальних підприємств Чубок К.В., Ващук Т.П., Нестеряку Р.О.:
- довести показники фінансового плану до працівників;
- забезпечити виконання показників, передбачених фінансовим планом;
- надавати відділу з питань охорони здоров’я виконавчого комітету міської ради звіти щодо виконання фінансового плану до 30 квітня, 30 липня, 30 жовтня 2021 року та до 20 лютого 2022 року.
3. Відділу з питань охорони здоров’я виконавчого комітету міської ради (Ліщук І.С.) забезпечити щоквартальний аналіз виконання фінансового плану, про що інформувати постійну комісію міської ради з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів та постійну комісію міської ради з питань охорони здоров’я, екології та соціального захисту населення.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії міської ради з питань охорони здоров’я, екології та соціального захисту населення, з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів.
Міський голова Ігор ПАЛЬОНКА
Ірина Ліщук 38988
Аналіз фінансово-господарської діяльності коммунального підприємства «Володимир-Волинська стоматологічна поліклініка» за 10міс. та очікуване виконання показників фінансового плану за 2020рік.
Розрахунок очікуваних доходів підприємства станом на 01.12.2020р.:
Фактичні доходи від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) та оренди приміщення за 10 місяців 2020 року становить 3784,4 тис.гн.
Фактичні надходження з НСЗУ за договором про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій за 10міс.2020року становлять 434,4 тис.грн.
Фінансування з МОЗ (медична субвенція) за 3 місяці становить – 731,5 тис. грн.
Сума доходів за надані послуги в листопаді становить 541,7 тис.грн.
Сума оплати з НСЗУ за надання медичних послуг, що надійшла в листопаді становить- 62,5 тис.грн.
Для розрахунку доходів за грудень взято інформацію з НСЗУ про заключення договору глобальна ставка на грудень-62,1грн., та фінансовий план лікарів-стоматологів при умові виконання 100% - 822,7 тис.грн.
Разом доходів за 10 місяців: 3784,4+434,4+731,5= 5412,тис.грн.
Прогнозовані доходи за листопад –грудень 2020р.становлять : 541,7+62,5+822,7+62,1=1489,0 тис.грн.
Аналіз витрат по підприємству :
- Витрати на заробітну плату – 4256,8 тис.грн., що становить 1,07% до річного плану. Перевитрата пояснюється підвищенням заробітної плати.
- Витрати на водопостачання – на 1,1 тис.грн. (або на 1,09%) більше порівняно з плановим показником. Перевитрата водопостачання та водовідведення виникла у зв’язку з проведенням протиепідемічних заходів пов’язаних із збільшенням об’ємів водоспоживання. Електроенергія – на 73,9% до річного плану.Очікуване споживання за рік-38,3тис.грн
- Економія 10,0тис.грн виникла через здешевлення вартості протягом року.
- Теплопостачання – на 65,9% до річного плану.Очікуване споживання за рік-143,1тис.грн
-Придбання канцтоварів ,медичних бланків– на 45,5% до річного плану .Очікуване використання за рік -5,0 тис.грн.
- Придбання буд матеріалів – на 100%) до річного плану. Видатки здійснені для поточного ремонту приміщень підприємства. Очікуване використання за рік- 146,2 тис.грн .
- Господарські товари – на 3,5 тис.грн. (або на 87,5%) менше річного плану. Було проведено відновлення та заміну непридатного інвентаря та.Очікуване використання: 3,5тис.грн.
- Витрати на утримання транспорту – економія утворилась за 10міс. на 100% порівняно з плановим показником у зв’язку з зменшенням фактичної потреби .
- Придбання медикаментів, реактивів –перевиконано на 1,88%) до річного плану для забезпечення надання безкоштовних медичних послуг первинного рівня населенню відповідно до укладеного договору з НСЗУ .
- Витрати на придбання стоматологічних матеріалів– виконання 48,9% до річного плану . Економія виникла із зменшенням потреби у зв’язку з надзвичайною ситуацією спричиненою COVID-19.
- Придбання хірургічного інструментарію – економія 5,1тис.грн. Закуплені інструменти в іншого постачальника по дешевшій ціні .
- Ремонт обладнання, повірки - на 2,3 тис.грн.менше, або на 62,2% до річного плану. Страхування,ремонт автомобілів,ін послуги- економія 100% у зв’язку з не проведенням таких послуг.
- Придбання медичного обладнання – виконано на 100%.: стоматологічна установка «Дипломат»186240грн; компресор ДК-50-10 Z -33000грн ; крісла пацієнта з електроприводом-40888грн; ендодонтична машина- 8750 грн
- Послуги зв’язку – перевиконано на 322,5% до річного плану..Більше річного плану виникло через підключення і оплату інтернету.
- Послуги з охорони службових приміщень- виконано на 36% до річного плану, на 38,4тис.грн менше. Економія виникла у зв’язку із скороченням сторожів та проведенням охоронної сигналізації.
- Послуги за литво та покриття – виконано на 38,4% до річного плану. Очікуване виконання 27,3тис.грн.
- Банківські послуги – на 105,5% до річного плану. Перевитрата виникла у зв’язку з установкою терміналу «Приватбанк».
- Послуги з програмного забезпечення – на 35,9 тис.грн.більше річного плану (або на 263,2%). Оплата незапланованої послуги зміни плану рахунків в програмному забезпеченні відповідно до вимог звіту НСЗУ.
- Навчання з ОП,закупівлі ,консультації – виконано на 47,7%)
- Поточний ремонт підвалу та каналізаційної системи– виконано на 100% з плановим показником. Оплачено підряднику відповідно до актів виконаних робіт з технічним і авторським наглядом
Крім того, з міського бюджету виділені і освоєні кошти на заходи із запобігання вірусної інфекції в сумі 25,2тис.грн.
Головний бухгалтер Л.А.Климук
Пояснювальна записка до проекту фінансового плану на 2021 рік
КП «Володимир-Волинське територіальне медичне об’єднання»
Комунальне підприємство «Володимир – Волинське територіальне медичне об’єднання» є закладом охорони здоров’я м. Володимира – Волинського – комунальним некомерційним та неприбутковим підприємством, що надає вторинну медичну допомогу будь – яким особам в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та Статутом. Підприємство здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку відповідно до фінансового плану.
До складу КП «Володимир – Волинське територіальне медичне об’єднання» входять 12 стаціонарних відділень, міська поліклініка та допоміжні служби. В штатному розписі станом на 01.09.2020 року передбачено 586,0 посади, з них адміністративно-управлінський та господарський персонал 102,5 посад, лікарський персонал 135,75 посади, середній медичний персонал 228,0 посад, молодший медичний персонал 115,5 посад, спеціалісти з немедичною освітою 4,25 посади.
Прогнозні доходи підприємства на 2021 рік складуть орієнтовно тис.грн., в т.ч.:
- дохід від реалізації платних медичних послуг 2639,7 тис.грн.
- дохід по ПМГ за договорами з НСЗУ 67700,2 тис.грн.
- надходження з місцевого бюджету на оплату комунальних послуг, сплату земельного податку, поточні видатки на утримання установи та капітальні видатки 14648,0 тис.грн.
Витрати комунального підприємства забезпечують фінансово-господарську діяльність підприємства. При нарахуванні зарплати працівникам застосовується тарифна система відповідно до спільного наказу МОЗ України та Мінсоцполітики України № 308/519 від 05.10.2005 року з доплатою до рівня мінімальної заробітної плати, проводиться оплата за роботу в нічні години та святкові дні. Середня планова заробітна плата штатного працівника в місяць з оздоровчими становить 7164 грн.
Розрахунковий ФОП: 50377711 грн.
- заробітна плата згідно штатного розпису з доплатою до мінімальної заробітної плати, доплата за заміщення 45925752 грн.
- нічні, святкові : 2379700 грн.
- оплата консультантам 8697 грн.
- матеріальна допомога на оздоровлення 2063562 грн.
Нарахування на ФОП 11083096 грн.
Розрахунковий ФОП (відділення платних медичних послуг): 1329455 грн.
- заробітна плата згідно штатного розпису з доплатою до мінімальної заробітної плати 1102068 грн.
- матеріальна допомога 227387 грн.
Нарахування на ФОП 279186 грн.
Пояснення до витрат на придбання матеріалів:
- канцтовари 7000 грн., папір (25 пачок в місяць) 27000 грн., бланки медичної звітності 90000 грн.
- підписка періодичних видань 22000 грн.
- конверти і марки 5750 грн.
- миючі засоби: порошок автомат 840 кг 23520 грн., порошок для ручного прання 37 кг 444 грн., відбілювач 715 кг 36465 грн., білизна 18 л 270 грн., мило рідке 1075л 13975 грн.,засіб для миття посуду 140л 2240 грн., засіб для чищення в порошку 300 бан. 6000 грн., засіб для чищення унітазів 200 бан. 14000грн., засіб для миття вікон 15 бан. 375 грн., засіб для чищення столів 10 бан. 500 грн., засіб від плісняви 10 бан. 450 грн.Всього 98239 грн.
- будівельні матеріали: фарби водоемульсійні, фарби емалеві, цемент, гіпс, клей для плитки, електропровід, ґрунтовка, плінтуси, гіпсокартон, двері. Всього: 115000 грн.
- господарські товари: замки, цвяхи, саморізи, розетки, вимикачі, вилки, сверла, дюбеля, крани, гофра, диски алмазні, скотч, рулетка, ізострічка, викрутки, пасатижі, дюбеля, відра, віники, смітники, лотки, подовжувачі, інструменти, інше. Всього: 85000грн.
- енергозберігаючі лампи 13750 грн.
- витрати на утримання транспорту: газ на автомобілі 13000 л 162500 грн., бензин 9400 л 222780 грн., ДП 7200 л 170640 грн., мастила, тосол, інше 12750 грн., запасні частини 60000грн., автошини 8 шт. 8000 грн., акумулятори 2 шт. 4600 грн.Всього 641270 грн.
- медикаменти 2370605 грн: на 1 амбулаторне відвідування 2,00 грн. на суму 317260 грн, 1 ліжко/день для ветеранів 65 грн. на суму 113165 грн., в звичайному стаціонарі 20,0 грн. на суму 1940180 грн.
- продукти харчування 952636 грн.: вартість 1 ліжко/дня для ветеранів 55 грн. на суму 95755 грн., в звичайному стаціонарі 9,00 грн. на суму 856881 грн.
за кошти міського бюджету:
придбання енергозберігаючих вікон 398000 грн.
медикаменти, медичні вироби та хімічні реактиви 199000 грн.
за власні кошти:
- канцтовари 1000 грн., папір (24 пачок на рік) 2160 грн., бланки медичної звітності 15000 грн, сертифікати 100000 грн., конверти 1150 грн.
- миючі засоби: мило рідке, чистячі засоби 878 грн.
- будівельні матеріали: фарби водоемульсійні, фарби емалеві, цемент, гіпс, клей для плитки, електропровід, ґрунтовка, плінтуси, гіпсокартон, двері. Всього: 22100 грн.
- господарські товари: замки, цвяхи, саморізи, розетки, вимикачі, вилки, сверла, дюбеля, крани, гофра, диски алмазні, скотч, рулетка, ізострічка, викрутки, пасатижі, дюбеля, відра, віники, смітники, лотки, подовжувачі, інструменти, інше. Всього: 17600грн.
- енергозберігаючі лампи 275 грн.
- витрати на утримання транспорту: запасні частини 16500грн.
- медикаменти, медичні вироби та хімічні реактиви 200000 грн.
Пояснення до господарських витрат:
за кошти міського бюджету:
- придбання медичного обладнання за кошти міського бюджету 7000000 грн., капітальний ремонт операційного блоку та хірургічного відділення (виготовлення ПКД) 300000 грн., громадський проєкт «Символічна архітектурно-природна композиція біля пологового будинку 260857 грн.
за власні кошти:
- придбання медичного обладнання: 191866 грн.
Пояснення до витрат на послуги сторонніх організацій:
- експертне обстеження 5 ліфтів 15000 грн.
- обслуговування ком’ютерної техніки, програмного забезпечення 293300 грн.
- інформаційно-консультативні та поштові послуги 3000 грн.
- послуги страхування пожежних дружин, працівників з шкідливими умовами праці та на випадок інфікування ВІЛ-СНІД 4000 грн.
- послуги страхування автомобілів (8шт.) 4900 грн.
- послуги зв’язку 74844 грн.
- послуги з утилізації відходів класу В,Д 175980 грн.
- послуги з бактеріологічних досліджень 42000 грн.
- послуги по підготовці до акредитації 25000 грн.
- послуги в сфері охорони здоров'я (КТ, визначення доз опромінення, оцінка якості аналізів) 324300 грн.
- послуги з поточного ремонту та проведення технічного обслуговування медичного обладнання та господарської техніки 252900 грн.
- послуги з технічного обслуговування ліфтів 68748 грн.
-навчання відповідальних осіб з охорони праці, відповідальних осіб за ГБО, держзакупівлі 24446 грн.
- навчання у сфері медичної освіти 40000 грн.
- банківське обслуговування 1500 грн.
за власні кошти:
- обслуговування ком’ютерної техніки, програмного забезпечення 18000 грн.
- інформаційно-консультативні та поштові послуги 1000 грн.
- послуги охорони службових приміщень 247640 грн.
- послуги зв’язку 600 грн.
- послуги з поточного ремонту та проведення технічного обслуговування медичного обладнання та господарської техніки 95741 грн.
- поточний ремонт приміщень 49980 грн.
- банківські послуги 2400 грн.
Пояснення до інших витрат:
- витрати на відрядження : курси підвищення кваліфікації медичних працівників та інтернів (м.Луцьк, м.Львів, м.Ковель) -86 чол: добові – 30 днів х 60 грн. = 1800 грн. ; проїзд до м. Луцьк – 80 грн. х 2= 160 грн. ; проїзд до м. Львів – 100 х 2= 200 грн.; ; проїзд до м. Ковель – 50 х 2= 100 грн.; проживання 1500 грн. за місяць; одноденні відрядження – 40 чол. по 250 грн.: 10000 грн. Разом: 266260 грн.
- відшкодування по пільгових пенсіях 12 міс. по 16000 грн., разом 192000 грн.
- екологічний податок, ліцензії 3000 грн.
за кошти міського бюджету:
- фінансова підтримка молодих спеціалістів (кошти міського бюджету) 200000 грн.
- земельний податок 108245 грн. (кошти міського бюджету)
Головний бухгалтер Русінчук І.Д.
Скіць 20673
Пояснювальна записка
До проекту фінансового плану на 2021 рік
комунального підприємства
«Володимир-Волинська стоматологічна поліклініка»
До проекту фінансового плану на 2021 рік
комунального підприємства
«Володимир-Волинська стоматологічна поліклініка»
Комунальне підприємство «Володимир – Волинська стоматологічна поліклініка» є закладом охорони здоров’я м. Володимира – Волинського – комунальним некомерційним та неприбутковим підприємством, що надає спеціалізовану медичну стоматологічну допомогу будь – яким особам в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та Статутом, а також вживає заходів із профілактики стоматологічних захворювань населення та підтримання громадського здоров’я.
Підприємство здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку відповідно до фінансового плану.
Штатний розпис КП станом на 01.12.2020 р. складає 69,5 посад, з них адміністративно-управлінський та обслуговуючий (13,0 пос.)
Доходи від реалізації стоматологічних послуг та робіт ( спецфонд в тис. грн): 10 200,6 тис.грн.
- Фінансування з НСЗУ : 744,8 тис. грн на надання безкоштовної стоматологічної допомоги пацієнтам.
- Надходження з місцевого бюджету : 464,1 тис. грн.
В тому числі , заплановано з місцевого бюджету на оплату комунальних послуг 198,6 тис. грн., придбання медичного обладнання 265,5 тис. грн.
Кошти з НСЗУ 744,8 тис. грн. в повному обсязі спрямовані на виплату заробітної плати та придбання медикаментів та стоматологічних матеріалів.
Витрати комунального підприємства забезпечують фінансово-господарську діяльність підприємства. При нарахуванні зарплати працівникам застосовується тарифна система, яка базується на засадах: тарифна сітка; тарифна ставка; схема посадових окладів; кваліфікаційні характеристики, доплати до мінімальної зарплати.
Тарифна сітка розроблена на основі тарифної ставки працівника першого розряду та міжпосадових (міжкваліфікаційних) співвідношеннях розмірів посадових окладів.
Витрати на заробітну плату склали 7451,2 тис. грн. в тому чисті – 7015,9 тис. грн., за власні кошти, 435,3 тис. грн. за кошти НСЗУ.
Нарахування ЄСВ склали 1631,0 тис. грн., в тому числі відповідно – 1543,5 тис. грн. з власних надходжень, та 67,5 тис. грн. з коштів НСЗУ.
Всі витрати склали 11409,5 тис. грн., в тому числі за власні кошти- 10200,6 тис. грн., з міського бюджету – 464,1 тис. грн., за кошти НСЗУ - 744,8тис. грн.
Пояснення до витрат на придбання матеріалів:
1) Канцтовари, бланки, папір – 11,0 тис. грн : папір А4 – 1290 грн х 4 = 5160 грн; бланки та сертифікати – 1010 х 4 = 4040 грн; канцтовари - 450 х 4=1800 грн.
2) Миючі засоби 11,0 тис. грн.: мило рідке - 3600 грн; порошок для чищення – 2880 грн.; паперові рушники та серветки – 4620 грн.
3)Господарські товари, інвентар 4000 грн.: Всього господ. товари – 1000 грн х 4 кв = 4000 грн.
4)Будівельні матеріали : фарба 5 бан х 249 = 1245 грн; емаль 3б х 138 = 414 грн; цемент 5 м х 72,00= 360 грн; гіпс 40 м х 150 = 6000 грн; самовирівн. суміш – 3 м х 102 грн = 306 грн; водоемульсійна сніжка 60 х 142,00= 8520грн; шифер 50листів х 100,00=5000грн; електропровід- 20 м х 12 = 240грн; унітази, умивальники – 6500 грн.; ремонт сходового маршу на вулиці – 146 200 тис. грн.
5) Витрати на утримання транспорту 10,8 тис.грн: бензин 20 л х 29 х 12 = 6960 грн; запасні частини - 3840грн.
6) Медикаменти 60 тис. грн.; реактиви та розхідні матеріали – 10 000 тис. грн.
7) Придбання стоматологічних матеріалів 350 000 грн:
- пломбувальні матеріали ( хімкомпозити ) - 66 800 грн;
- композити фотополімерні – 124 000 грн.;
- герметики ( матеріали для пломбування кор.каналів) – 50 880 грн.;
- склоіномерні цементи ( подв. твердіння) – 78 000 грн. ;
- штифти, бори та інш. – 30 320 грн.
- ортопедичні матеріали ( енд. інструменти, віск, пластмаси, мілот, зуби пластмасові та інш.) –
200 000 грн.;
- рентгенплівка – 100 х 555 = 32 000 грн.;
- дез.засоби – 80 000 грн.;
- хірургічний стомат інструментарій – 44 000 грн.;
- гіпс медичний – 6 000 грн.;
8 ) Витрати на придбання виробів медичного призначення: 583 500 грн.
- УВЧ-10 : 45 000 грн.;
- крісло пацієнта – 223 000 грн.;
- скалер – 23 000 грн.;
- компресор ДК – 10 – 27 000 грн.;
- придбання медичного обладнання для хірургічного кабінету: фізіодиспенсер з наконечником – 43 000 грн; хірургічні інструменти – 38 250 грн; імплантологічна система – 45 000 грн.; п'єзотом хірургічний з насадками – 110 500 грн.; центерфуга для плазмоліфтингу в комплекті – 13 750 грн.; електрохірургічний коагулятор – 15 000 грн.
Головний бухгалтер КП Л.А.Климук