ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Андрій Трофимук

Доповідач:

Андрій Трофимук

Галузь:

Будівництво та архітектура

Статус:

Новий проект

Дата:

03.07.2025

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 58
Про внесення змін до рішення Володимир-Волинської міської ради від 23.12.2021 № 12/17 «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами у Володимир-Волинській міській територіальній громаді» (зі змінами)

ВОЛОДИМИРСЬКА МІСЬКА РАДА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
________.2025 ________
м.Володимир
 
Про внесення змін до рішення 
Володимир-Волинської міської ради 
від  23.12.2021 12/17 «Про затвердження
Порядку розміщення зовнішньої реклами
у Володимир-Волинській міській
територіальній громаді» (зі змінами)
 
Відповідно до Закону України «Про рекламу», Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 р. № 2067, Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», враховуючи рішення Західного міжобласного територілаьного відділення Антимонопольного комітету України від 30.01.2025р. №63/2-р/к, підпунктом 13 пункту «а» частини 1 ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
 
ВИРІШИЛА :
 
1. Внести зміни в рішення Володимир-Волинської міської ради  від  23.12.2021 року № 12/17 «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами у Володимир-Волинській міській територіальній громаді», а саме: додаток до рішення Володимирської міської ради «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами у Володимир-Волинській міській територіальній громаді» викласти у новій редакції (Порядок додається).
2. Уповноважити управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів  виконавчого комітету міської ради укладати договори про тимчасове користування місцем, що перебуває у комунальній власності для розміщення рекламного засобу. 
3. Дане рішення набирає чинності з моменту його оприлюднення у встановленому законодавством порядку.
 
4. Відділу  цифрового розвитку та цифровізації виконавчого комітету міської ради (Єдинак Н.О.) опублікувати рішення на офіційному сайті Володимирської міської ради, управлінню містобудування, архітектури та комунальних ресурсів виконавчого комітету Володимирської міської ради (Трофимук А.А.) оприлюднити дане рішення у засобах масової інформації.
5.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань містобудування, архітектури, земельних відносин, лісових та водних ресурсів і агропромислового комплексу.
 
Міський голова                                                                       Ігор ПАЛЬОНКА
Андрій Трофимук 0800351291
Додаток до рішення                                                                                                                                                                                     
Володимирської
міської ради                                                                                         __________________________                                                                                                                    
П О Р Я Д О К
розміщення зовнішньої реклами
у Володимир-Волинській міській
територіальній громаді
 
1. Загальні положення
 
1.1. Порядок розміщення зовнішньої реклами у Володимир-Волинській міській територіальній громаді (надалі – Порядок) регулює відносини, що виникають у зв’язку з розміщенням зовнішньої реклами у Володимир-Волинській міській територіальній громаді та визначає порядок надання дозволів на розміщення такої реклами.
1.2. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:
робочий орган - управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів виконавчого комітету Володимирської міської ради;
алея – дорога в парку, саду, сквері, обсаджена, як правило, з обох боків деревами та чагарниками;
виконавчий орган ради - виконавчий комітет сільської (сільський голова), селищної, міської ради, Київська та Севастопольська міськдержадміністрації;
дозвіл – документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами, на підставі рішення виконавчого комітету міської ради (далі – міськвиконкому), який дає право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці;
 місце розташування рекламного засобу – площа зовнішньої поверхні будинку, споруди, елемента вуличного обладнання або відведеної території на відкритій місцевості у межах міста, що надається розповсюджувачу зовнішньої реклами в тимчасове користування власником або уповноваженим ним органом (особою);
пішохідна доріжка – елемент дороги, призначений для руху пішоходів, облаштований у її межах чи поза нею і позначений дорожнім знаком;
спеціальні конструкції – тимчасові та стаціонарні рекламні засоби (світлові та несвітлові, наземні та не наземні (повітряні), плоскі та об’ємні стенди, щити, панно, транспоранти, троли, таблички, короби, механічні, динамічні, електронні табло, екрани, панелі, тумби, складні просторові конструкції, аеростати, повітряні кулі тощо), які використовуються для розміщення реклами;
вивіска чи табличка - елемент на будинку, будівлі або споруді з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать такій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщений на зовнішній поверхні будинку, будівлі або споруди не вище першого поверху або на поверсі, де розташовується власне чи надане у користування особі приміщення (крім, випадків, коли суб’єкту господарювання належить на праві власності або користування вся будівля або споруда), біля входу у таке приміщення, який не є рекламою;
соціальна реклама - вид реклами, що охоплює суспільно корисну інформацію, спрямовану на розвиток особистості та суспільства, на популяризацію загальнолюдських цінностей, здорового способу життя, інклюзивного суспільства, на охорону природи, збереження енергоресурсів, профілактику правопорушень, на забезпечення державного суверенітету, безпеки та оборони, патріотичного виховання, освіти, науки, культури, фізичної культури, спорту, історії тощо, розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку та/або не спонукає виборців голосувати за або проти певного суб’єкта виборчого процесу. До соціальної реклами може відноситися інформація про висвітлення державних програм, спрямованих на захист державності, громадського порядку, підвищення обороноздатності держави тощо.
 
1.3. Зовнішня  реклама у Володимир-Волинській міській територіальній громаді розміщується  на підставі дозволу відповідно до рішення виконавчого комітету Володимирської міської ради (надалі – виконавчий комітет), виданого управлінням містобудування, архітектури та комунальних ресурсів виконавчого комітету міської ради  через Управління «Центр надання адміністративних послуг» (надалі – ЦНАП).
Видача (відмова у видачі, переоформлення, видача дубліката, анулювання) дозволу на розміщення зовнішньої реклами здійснюється відповідно до Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”.
Справляння плати за видачу зазначених дозволів виконавчим комітетом міської ради забороняється.
1.4. На територіях, будинках і спорудах зовнішня реклама розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико - культурних чинників, типології елементів місцевого середовища та додержанням Правил благоустрою території населених пунктів Володимир-Волинської міської територіальної громади.
1.5. Здійснювати регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами покладено на управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів виконавчого комітету міської ради. Управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів виконавчого комітету міської ради не може виступати заявником на розміщення зовнішньої реклами та одержувати дозвіл.
У процесі регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами управлінням містобудування, архітектури та комунальних ресурсів виконавчого комітету міської ради залучаються на громадських засадах представники об’єднань громадян та підприємств, які провадять діяльність у сфері реклами.
1.6. До повноважень управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів виконавчого комітету міської ради  належать:
розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання дозволу, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу та продовження строку його дії; 
надання у разі потреби розповсюджувачам зовнішньої реклами архітектурно-планувальних завдань на опрацювання проєктно-технічної документації для розташування складних (дахових) рекламних засобів;
прийняття рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету;
підготовка проєкту рішення виконавчого комітету міської ради щодо надання дозволу чи про відмову у його наданні;
видача дозволу на підставі рішення виконавчого комітету міської ради;
ведення інформаційного банку даних місць розташування рекламних засобів, плану їх розміщення та надання в установленому порядку інформації для оновлення даних містобудівного кадастру населених пунктів;
підготовка і подання виконавчому органу пропозицій щодо зміни розмірів плати за тимчасове користування місцем, що перебуває у комунальній власності, передбаченої в розділі 7 цього Порядку; подання органам захисту у сфері прав споживачів матеріалів про порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами.
подання територіальним органам спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі матеріалів про порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами;
Управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів виконавчого комітету міської ради здійснює і інші повноваження відповідно до законодавства.
 
2. Порядок надання дозволу
 
2.1. Для одержання дозволу розповсюджувач зовнішньої реклами (надалі – заявник) особисто або рекомендованим листом подає Управлінню «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Володимирської міської ради (далі ЦНАП) заяву, за формою згідно з Додатком 1 до цього Порядку, до якої додаються:
-          фотокартка або  комп’ютерний макет місця (розміром не менш як 6х9 см),  на якому планується  розташування  рекламного засобу, та ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням;
2.2. ЦНАП у день реєстрації заяви передає до управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів виконавчого комітету міської ради відповідно оформлену справу про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами згідно інформаційної картки адміністративної послуги для розгляду на засіданні виконавчого комітету міської ради та прийняття рішення.
У разі прийняття рішення про відмову у видачі дозволу управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів виконавчого комітету міської ради надає замовнику вмотивовану відповідь із зазначенням підстав, передбачених законом.
Строк видачі дозволу або надання письмового повідомлення про відмову у його видачі становить 10 робочих днів.
2.3. Заява реєструється у відділі містобудування та архітектури управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів виконавчого комітету міської ради в журналі реєстрації заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами (далі – журнал реєстрації).
2.4. Видача дозволу погоджується робочим органом з власником місця або уповноваженим ним органом (особою), а також з:
МКСК - у разі розміщення зовнішньої реклами в межах зон охорони пам’яток національного значення;
органом по охороні культурної спадщини - у разі розміщення зовнішньої реклами в межах зон охорони пам’яток  місцевого значення;
утримувачем інженерних комунікацій - у разі розміщення зовнішньої реклами в межах охоронних зон цих комунікацій;
Агентством відновлення або власниками автомобільних доріг та Національною поліцією - у разі розміщення зовнішньої реклами у межах смуги відведення автомобільних доріг.
Перелік органів та осіб, з якими погоджується видача дозволу, є вичерпним.
Дії щодо отримання зазначених погоджень вчиняються робочим органом без залучення заявника протягом строку, встановленого для отримання дозволу.
Для здійснення погодження робочий орган не пізніше дня, що настає за днем одержання документів від заявника, надсилає їх копії у паперовому або електронному (шляхом сканування) вигляді органам, зазначеним в абзацах першому - п’ятому цього пункту, та встановлює строк розгляду зазначених документів.
За результатами дозвільної (погоджувальної) процедури органи, зазначені в абзацах першому - п’ятому цього пункту, надають погодження, які у паперовому або електронному (шляхом сканування) вигляді надсилаються робочому органу.
У разі ненадання органами, зазначеними в абзацах першому - п’ятому цього пункту, протягом встановленого строку погоджень вважається, що видачу дозволу погоджено.
2.5. У разі відмови у погодженні дозволу органами (особами), зазначеними в абзаці першому – п’ятому пункту 2.4 цього Порядку, управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів виконавчого комітету міської ради надсилає заявникові вмотивоване повідомлення.
 
2.6. Під час надання дозволу втручання у форму рекламного засобу та зміст реклами забороняється.
2.7. Робочий орган протягом не більш як двох робочих днів з дати одержання від органів та осіб, з якими погоджується видача дозволу, подає виконавчому органу ради пропозиції та проект відповідного рішення.
2.8. Відділ містобудвання та архітектури управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів виконавчого комітету міської ради протягом не більш як двох робочих днів з дати одержання від органів та осіб, з якими погоджується видача дозволу, подає виконавчому органу ради пропозиції та проект відповідного рішення.
 2.9. Виконавчий комітет міської ради протягом одного робочого дня з дати одержання зазначених пропозицій приймає рішення про надання дозволу або про відмову у його наданні.
Дозвіл або відмова у його видачі видається не пізніше ніж протягом наступного робочого дня після прийняття відповідного рішення.
2.10. У разі прийняття рішення про надання дозволу начальник відділу містобудування та архітектури управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів протягом одного робочого дня від дня прийняття рішення підписує обидва примірники дозволу, за формою згідно Додатку 2 до цього Порядку та скріплює їх печаткою.
Перший примірник дозволу видається заявникові, а другий – залишається у відділі містобудвання та архітектури управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів для обліку та контролю. Видача дозволу реєструється в журналі реєстрації.
2.11. Управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів виконавчого комітету Володимирської міської ради протягом десяти днів з дати реєстрації дозволу надає органам державної податкової служби інформацію про розповсюджувачів зовнішньої реклами, яким надано дозвіл.
2.12. Дозвіл надається строком на п'ять років, якщо менший строк не зазначено у заяві.
2.13. У разі прийняття виконавчим комітетом міської ради рішення про відмову у наданні дозволу відділ містобудвання та архітектури управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів протягом двох днів  надсилає заявникові вмотивовану відповідь із зазначенням підстав, передбачених законом та повертає  всі  подані заявником документи через  ЦНАП.
Копії заяви та доданих до неї документів зберігаються в відділу містобудвання та архітектури управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів виконавчого комітету міської ради.
2.14. Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов'язаних з розташуванням рекламного засобу.
2.15. Після розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами у п'ятиденний строк зобов'язаний подати Управлінню містобудування, архітектури та комунальних ресурсів виконавчого комітету Володимирської міської ради фотокартку місця розташування рекламного засобу (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів).
2.16. У разі зміни містобудівної ситуації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу, які зумовлюють необхідність зміни місця розташування рекламного засобу, робочий орган у семиденний строк письмово повідомляє про це розповсюджувача зовнішньої реклами. У десятиденний строк з початку зміни містобудівної ситуації, реконструкції, ремонту, будівництва робочий орган надає розповсюджувачу зовнішньої реклами інформацію про інше рівноцінне місце. У разі досягнення згоди щодо нового місця розташування рекламного засобу вносяться зміни у дозвіл.
Відшкодування витрат, пов'язаних з демонтажем та монтажем рекламного засобу на новому місці, здійснюється відповідно до договору з власником місця розташування рекламного засобу.
Плата за надання Управлінню містобудування, архітектури та комунальних ресурсів виконавчого комітету Володимирської міської ради послуг, пов'язаних із зміною місця розташування рекламного засобу, не справляється. Строк дії дозволу продовжується на час, необхідний для вирішення питання про надання рівноцінного місця. Після закінчення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу розповсюджувач
 
зовнішньої реклами має пріоритетне право на розташування рекламного засобу на попередньому місці.
 
3. Порядок визначення розміру плати за розміщення зовнішньої реклами
 
3.1. Плата за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності, справляється з дати прийняття виконавчим комітетом рішення про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами на підставі укладеного договору у розмірі 100% плати. Відсутність рекламного засобу на вказаному місці не є підставою для звільнення від плати за користування місцем.
3.2. Розмір плати за тимчасове користування місця для розміщення зовнішньої реклами, яке перебуває у комунальній власності Володимир-Волинської міської територіальної громади,  визначається за формулою (для наземних конструкцій):
P=С*М*F*S, де
Р – розмір плати за місяць; С - базовий тариф; М – коефіцієнт диференціації базового тарифу, в залежності від місця розташування об’єкта зовнішньої реклами (Таблиця 1); F – коефіцієнт диференціації базового тарифу, в залежності від форми об’єкта зовнішньої реклами (для односторонніх – 1,0; для двосторонніх – 2,0); S – площа земельної ділянки.
Встановити базовий тариф (С):
для фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності, юридичних осіб будь-якої форми власності та представників нерезидентів в Україні (надалі осіб), які розповсюджують рекламу власної діяльності (інформацію
про товар власного виробництва, надання власних послуг і відомості про розташування і діяльність власних об’єктів) та осіб, які надають послуги з розміщення зовнішньої реклами (наприклад, рекламні агентства) – 30,0 грн. у місяць за один кв.м. площі місця розташування рекламного засобу.
При цьому площа місця розташування рекламного засобу визначається як сума площі горизонтальної проекції рекламного засобу на це місце та прилеглої ділянки завширшки 0,5 метра за периметром горизонтальної проекції цього засобу. Для неназемного та недахового рекламного засобу площа місця дорівнює площі вертикальної проекції цього засобу на уявну паралельну їй площину.
Таблиця 1
Коефіцієнт диференціації базового тарифу, в залежності від місця розташування об’єкта зовнішньої реклами, М Місце розташування об’єкта зовнішньої реклами
2,0 Вулиці Луцька, Ковельська,
Устилузька, Степана Бандери
у м. Володимирі.
1,7 Інші вулиці міста
1,2 Сільські населені пункти громади
0,8 За межами населених пунктів територіальної громади
 
3.3. Розмір плати за тимчасове використання місця для розміщення неназемного та недахового рекламного засобу, яке перебуває у комунальній власності Володимир-Волинської міської територіальної громади встановити рівним базовим тарифам, у відповідності до діяльності розповсюджувачів зовнішньої реклами.
Площа місця розташування неназемного та недахового рекламного засобу дорівнює площі вертикальної проекції цього засобу на уявну паралельну їй площину.
3.4. Плата за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів справляється щомісячно.
 
3.5. Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу не може встановлюватися залежно від змісту реклами.
 
4. Вимоги до зовнішньої реклами 
4.1. Зовнішня реклама повинна відповідати таким вимогам:
розміщуватися з додержанням вимог техніки безпеки, зазначених у пунктах 4.7 - 4.10 цього Порядку;
розміщуватися із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків;
освітлення зовнішньої реклами не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків;
фундамент наземної зовнішньої реклами, що виступає над поверхнею землі, може бути декоративно оформлений;
на опорах наземної зовнішньої реклами, що розміщується вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, за вимогою уповноваженого підрозділу Національної поліції наноситься вертикальна дорожня розмітка із світлоповертаючих матеріалів заввишки до 2 метрів від поверхні землі;
нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною вулиць і доріг, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття;
у місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну з фасадами будівель або огорожами лінію.
4.2. Забороняється розташовувати рекламні засоби:
на пішохідних доріжках та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів;
у населених пунктах на висоті менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття, якщо їх рекламна поверхня виступає за межі краю проїжджої частини;
в межах історичного ареалу міста, визначеного історико-архітектурним опорним планом та проектом охоронних зон пам’яток м. Володимир-Волинський, окрім рекламних засобів, котрі використовуватимуться адміністрацією Державного історико-культурного заповідника «Стародавній Володимир»;
на пам’ятках історії та архітектури..
4.3. Розміщення зовнішньої реклами на пам'ятках історії та архітектури і в межах зон охорони таких пам'яток, в межах об'єктів природно-заповідного фонду дозволяється за погодженням з відповідним центральним або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та об'єктів природно-заповідного фонду.
4.4. Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби, не повинна розміщуватися на рекламних засобах ближче ніж за 300 метрів прямої видимості від території дитячих дошкільних закладів, середніх загальноосвітніх шкіл та інших навчальних закладів, в яких навчаються діти віком до 18 років.
Перелік обмежень та заборон щодо розміщення зовнішньої реклами, встановлений пунктами 4.1-4.6 цього Порядку, є вичерпним.
4.5. Розроблення необхідної технічної документації, монтаж (демонтаж) рекламного засобу здійснюється спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями.
 
4.6. Розташування дахових рекламних засобів забороняється без попередньої технічної експертизи спеціалізованих підприємств, установ та організацій.
4.7. Підключення рекламних засобів до існуючих мереж зовнішнього освітлення здійснюється відповідно до вимог, передбачених законодавством.
4.8. Розташування рекламних засобів у межах охоронних зон інженерних комунікацій дозволяється за погодженням з утримувачем зазначених комунікацій.
4.9. Відповідальність за технічний стан рекламних засобів, порушення вимог техніки безпеки під час розташування та експлуатації рекламних засобів несе розповсюджувач зовнішньої реклами згідно із законодавством.
4.10. Розташування рекламних засобів на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування дозволяється за погодженням з уповноваженим підрозділом Національної поліції.
4.11. Рекламні засоби забезпечуються маркуванням із зазначенням на каркасі рекламного засобу найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номера його телефону, дати видачі дозволу та строку його дії.
4.12. Контроль за додержанням цих Правил здійснюють виконавчі органи сільських, селищних, міських рад та інші органи відповідно до законодавства.
4.13. У разі порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами уповноважена особа органу, який здійснює контроль за додержанням цих Правил, звертається до розповсюджувача зовнішньої реклами з вимогою усунення порушень у визначений строк.
У разі невиконання цієї вимоги орган, який здійснює контроль, подає інформацію спеціально уповноваженому органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
4.14. Розповсюджувач зовнішньої реклами, винний у порушенні цього Порядку, несе відповідальність згідно із законодавством.
5. Вивіски чи таблички
повинні розміщуватися без втручання у несучі конструкції, легко демонтуватися, щоб не створювати перешкод під час робіт, пов’язаних з експлуатацією та ремонтом будівель і споруд, на яких вони розміщуються;
не повинні відтворювати зображення дорожніх знаків;
не повинні розміщуватися на будинках або спорудах - об’єктах незавершеного будівництва;
площа поверхні не повинна перевищувати 3 кв. метрів.
Забороняється вимагати від суб’єктів господарювання будь-які документи для розміщення вивісок чи табличок, не передбачені законодавством.
Демонтаж вивісок чи табличок, розміщених з порушенням вимог цих Правил, здійснюється у разі:
припинення юридичної особи або припинення діяльності фізичної особи - підприємця;
невідповідності розміщення вивіски чи таблички вимогам щодо її розміщення, наданим у визначенні, та архітектурним вимогам, державним нормам, стандартам і правилам, санітарним нормам;
порушення благоустрою території.
 
Розміщені вивіски чи таблички підлягають демонтажу за рахунок коштів юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців, якими вони були встановлені.
 
6. Заключні положення

            6.1. Питання, що неврегульовані цим Порядком, вирішуються згідно з чинним законодавством України, а також відповідно до рішень міської ради та виконавчого комітету міської ради. 
6.2. Спори, що виникають при вирішенні питань, пов’язаних з розміщенням зовнішньої реклами, вирішуються у встановленому законодавством порядку.
 
Начальник управління містобудування, 
архітектури та комунальних ресурсів
виконавчого комітету міської ради                                                        Андрій ТРОФИМУК

ДОДАТКИ

1 50-58 Проект рішення.pdf Переглянути